Bekijk volle/desktop versie : Vandaag bij de Albert Heyn.......



26-12-2011, 23:16
Hoi Allemaal,

Ik ging vandaag boodschapjes doen omdat ik vrij was en jammer genoeg zit er alleen een Albert heyn bij mij in de buurt en ging ik daarheen en zag zo een Marokkaanse meisje achter de kassa, kassa 3 om precies te zijn.....ze droeg zo een zwarte Hijab en ik dacht direct MACHAALLAAAH en ze keek me glimlachend aan en ik dacht bij me zelf......""YESS GOZER je kan het! je kan het!""...............je hebt gewoon chans......en uit het niets veranderde ze haar blik en stak ze een middelvinger op...ik dacht direct ""ASHJEMENOUUUU...."".........IK DACHT dat het voor iemand anders bedoeld was maar nee hoor naar mij en ze schreeuwe er achter, wesh heb ik wat van je aan a ezel? ik voelde me heel erg vernederd, zo vernederd dat ik mijn bonuskaart vergeten ben..........op dat moment liet ik zo een pot met mayonaise vallen en alles vloog alle kanten op en ik keek haar aan en zei tegen haar, ""denk aan je hartje mens, onee die heb je niet he""......

Mijn hartje is nog steeds gebroken, ik dacht dat ik mijn ware princes op haar witte geit gevonden had.

27-12-2011, 13:09


Denk aan je hart he ..