Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Henna Uit Een Prik



15-11-2004, 12:08

Citaat door 147147:
WIE KAN ME HELPEN?
Het lukt me niet om de henna uit de prik te halen. Ik gebruik gewoon de marokaanse henna uit marokko. Ik heb het geprobeerd uit de panty te halen maar dat was zo een kledderboel en het lukte nog niet.

En hoe krijg je je henna sneller roder in marokko gebruiken ze soort terpertine van de houtzager. Kent iemand een product daarvoor?
.

19-11-2004, 23:33


Je hebt speciale henna voor versieringen die is al gezeefd en hoef je niet meer door een panty te halen. De henna trekt ook snel in dus hoef je er geen gemische middelen bij te doen zoals alcohol of terpentine. Wat je er wel bij kunt doen is een zakje safraan helpt ook een beetje en inplaats van water de henna aanmaken met koffie of rode thee beter dan als die gemische troep.

19-11-2004, 23:35
je kan henna roder krijgen door er koude marokaanse munt thee mee te mengen! dat doen ze in marokko wel vaak.

21-11-2004, 01:01
147 147 ik heb dat probleem ook. Ik krijg het niet door dat naald Ik heb al verschillende keren geprobeerd, maar het lukt niet. Dan doe ik het met een stokje zoals ze vroeger deden in marokko. Maar de henna is dan veel te dun en droogt op voor het af heeft gegeven.

21-11-2004, 14:27


Hallo lieve dames..

Ik heb de koude thee al eens geprobeert maar er was geen resultaat. en met de naald heb ik geen problemen, je moet gewoon de goeie henna hebben.

21-11-2004, 18:11
hallo
wat ze in marokko gebruiken is spul dat ook wat prikt als je het ophebt. En dat spul is heeeel gevaarlijk. Als je ook maar iets te veel gebruikt dan kan je huid helemaal verbranden en verschroeien. Dat is gebeurd bij iemand die ik ken die daar is getrouwd. Dus pas op bij wie je je henna laat doen daar.

Ennuh, misschien is je naald niet helemaal jovel? haal er eens een speld doorheen ofzow. Misschien zit er wat in...succes

21-11-2004, 23:05
hey meid,

Ik weet welke spul je bedoeld die ze in marokko gebruiken, het heet diljo en het is inderdaad gevaarlijk. Ik kende ook iemand die wat heb mee gemaakt met dat spul en dat nog als bruid. erg he.... Ik doe zelf ook henna bij bruidjes en heb het zelf nooit gebruikt. wat ik wel gebruik is de henna mengen met azijn. en heb altijd goeie resultaat.

Liefs fatiha

23-11-2004, 00:06
Ik gebruik die henna van marokko uit een groen doosje. dat gebruiken de nakachat ook in marokko heb ik gezien

23-11-2004, 01:38
Dag meid 147147

Ik gebruik zelf henna uit een doosje met henna-art er op, die henna hoef je niet te zeven. is speciaal voor henna-art.

Je hebt ook henna in een doosje die inderdaad gezeeft moet worden maar die is voor de hoofd. de winkeliers zeggen vaak dat het voor de henna-art is, zodat zij kunnen verkopen. je moet gewoon van te voren afspraak maken.... als het niet goed is dan breng je hem terug. beter wallah anders blijf je maar de verkeerde kopen...

Liefs.....