Bekijk volle/desktop versie : Do3a topic..



Pagina's : [1] 2

26-12-2011, 02:00
Salaamo 3alaykoum allemaal,


Laten we eens iets goeds doen voor elkaar. Elkaar het beste wensen..
Je doet een do3a voor de lid die boven jou een do3a heeft gedaan. Ik begin met een do3a voor ons allen. En gaan zo verder.....

Moge allah onze imaan sterker maken, ons beschermen tegen het kwade, ons geluk in het hart schenken en ons zegenen met djanna;t al firdauws. Moge allah ons vergeven voor onze zondes, en ons sterker maken als moslims.

Moge allah onze moslim broeders en zusters helpen in moeilijke dagen, en elke zieke verlossen van pijn en verdriet. Moge allah ons gezondheid en geluk schenken in ons leven.

Amien.

26-12-2011, 02:05


Negatieve topics trekt jullie toch meer aan he..

26-12-2011, 02:10
Moge Allah ons leiden en behoeden voor de shi3a. Ameen.

26-12-2011, 02:11

Citaat door Mnyrtarella:
Moge Allah ons leiden en behoeden voor de shi3a. Ameen.


Where have you been?!
Heb zelfs een topic over jou geopend...
Wat leuk dat mijn favoleden allemaal nog wakker zijn!

26-12-2011, 02:13


Moge Allah ons vergeven, leiden en behoeden van het kwaad insha allah..


Amien

26-12-2011, 02:14
Ongelooflijk..

26-12-2011, 02:20
Amien, Moge Allah ons bij elke beproeving bijstaan en ons geloof er telkens sterker doen verrijzen.
Moge wij nooit Allah vergeten in tijden van tegenspoed maar ook in tijden van voorspoed.

Moge Allah ons allemaal in deze moeilijke tijden van verleiding en verwarring leiden en ons wijsheid schenken om de juiste daden uit te voeren.

26-12-2011, 02:21

Citaat door niesj:


Where have you been?!
Heb zelfs een topic over jou geopend...
Wat leuk dat mijn favoleden allemaal nog wakker zijn!
Salaam ou 3alaykoum lieverd Alles goed? Ik heb het druk op werk, met scriptie en rhig ag temmara 'n tham3ra. Ik heb al een punthoofd Aah dat is lief

26-12-2011, 02:23

Citaat door Mansora:
Ongelooflijk..
De schijnheiligheid druipt ervan af.

26-12-2011, 02:25

Citaat door Mnyrtarella:
Moge Allah ons leiden en behoeden voor de shi3a. Ameen.
Allahumma aameen.

Moge Allah Mansora leiden naar het rechtgeleide pad en ons doen sterven als Moslims.

26-12-2011, 02:25

Citaat door Mnyrtarella:
Salaam ou 3alaykoum lieverd Alles goed? Ik heb het druk op werk, met scriptie en rhig ag temmara 'n tham3ra. Ik heb al een punthoofd Aah dat is lief
Alaykoem salaam wa ra7matoe Allaah.

Haha die punthoofd hoort er gewoon bij, als het allemaal eenmaal achter de rug is krijg je je re3qer weer terug..
Moge Allaah jullie huwelijk zegenen, amien.
Doe rustig aan, egh rghair qie sa7eth inem...

26-12-2011, 02:28

Citaat door Mariah:
Amien, Moge Allah ons bij elke beproeving bijstaan en ons geloof er telkens sterker doen verrijzen.
Moge wij nooit Allah vergeten in tijden van tegenspoed maar ook in tijden van voorspoed.

Moge Allah ons allemaal in deze moeilijke tijden van verleiding en verwarring leiden en ons wijsheid schenken om de juiste daden uit te voeren.
Amien lieverd..

26-12-2011, 02:31


Mansora meid, ik wens je uit mijn hart dat je inshaALLAH de rechte leiding zal krijgen en het pad van de shi3a zal verlaten. En goede raad, smeek tot ALLAH om jou te leiden op het pad van de waarheid en zoek kennis aangaande de verschillende foute/walgelijke standpunten in de geloofsleer van de shi3a, ook van de grote shi3ageleerden. Hoop dat dat jou gedachtengang zal doen veranderen over shi3a en dat je het daardoor zal verlaten bi'idinilaahi ta3ala. AMIEN

26-12-2011, 02:35

Citaat door Sentoper:
Allahumma aameen.

Moge Allah Mansora leiden naar het rechtgeleide pad en ons doen sterven als Moslims.
Ameen.

Citaat door niesj:
Alaykoem salaam wa ra7matoe Allaah.

Haha die punthoofd hoort er gewoon bij, als het allemaal eenmaal achter de rug is krijg je je re3qer weer terug..
Moge Allaah jullie huwelijk zegenen, amien.
Doe rustig aan, egh rghair qie sa7eth inem...
Ghayr insha Allah, ik gebruik geenstijl.nl en m.nl als uitlaatklep
Ameen jami3 almoeslimien .

26-12-2011, 02:35

Citaat door Tafedja7t:
Mansora meid, ik wens je uit mijn hart dat je inshaALLAH de rechte leiding zal krijgen en het pad van de shi3a zal verlaten. En goede raad, smeek tot ALLAH om jou te leiden op het pad van de waarheid en zoek kennis aangaande de verschillende foute/walgelijke standpunten in de geloofsleer van de shi3a, ook van de grote shi3ageleerden. Hoop dat dat jou gedachtengang zal doen veranderen over shi3a en dat je het daardoor zal verlaten bi'idinilaahi ta3ala. AMIEN
Heel lief dat je het (voor jou) het beste met mij voor hebt, ik weet dat jij het ook meent. Dat heb ik ook zeker voor jou en ieder andere gelovige. Moge allah ons allen leiden naar het juiste pad.Alloemma Amien..

Ik weet niet of je mijn laatste reactie nog had gelezen op die andere topic. Maar ik heb echt diepe respect voor jou en je akhlaaq. Een hele sterke dame, je ouders zullen vast trots op je zijn. Velen kunnen een voorbeeld aan jou nemen macha allah.

Pagina's : [1] 2