Bekijk volle/desktop versie : Waar is Gerets mee bezzig??ik zie allemaal artikels, dat die Mohammedina en badda



25-12-2011, 16:15

Citaat door Riffie_denboch:
heeft geselecteerd in zn voorlopige selectie


waar blijft deze keeper, NR 1 van marokko op dit moment

[video=youtube;hMkOVrwQKOo]http://www.youtube.com/watch?v=hMkOVrwQKOo&feature=related[/video]

http://www.youtube.com/watch?v=hMkOVrwQKOo&feature=related

en heb ook gezien dat Chtibi van Mas nie heeft geselcteerd???
.

25-12-2011, 16:31


Het is een voorselectie he....

25-12-2011, 16:48
Jullie heb echt hoop dat marokko ver komt he, hahahaha te grappig dit

25-12-2011, 17:09
Is onzin voorselectie van Mountakhab.ma, Je kunt toch geen Bounou en Lemyagheri selecteren terwijl Znithi 2 a 3 seizoenen lang goed presteert en afgelopen 2 weken 2 prijzen binnen haalt met zijn club.

Bounou maakt net een blunder tegen Hassaniat Agadir. Je kunt Bounou echt geen super talent noemen, het is maar dat wij in Marokko tekort hebben aan goede keepers.

Badda is de laatste tijd goed bezig met zijn club ze staan dik boven aan. Selectie waardige keeper. Mohammedina mag thuis blijven.

Youssef Rabeh is een zwakke verdediger. Genoeg goeie verdedigers.

25-12-2011, 17:23



Citaat door Riffie_denboch:
mrani en fattah zijn ook zwakke spelers, ik vind chtibi beter dan fattah
Fettah speelt geen eens bij z'n club. Mrani is beter dan Rabeh, maar ik denk dat Mrani thuis gaat blijven en dat geldt ook voor Rabe7.

Over Chtibi gesproken gozer is nooit opgeroepen en jij wilt hem erbij hebben... We hebben genoeg nr 10 spelers die op top niveau spelen. Dus ik snap niet waarom jij Chtibi erbij wilt hebben? Je wilt aangeven dat je het Marokkaanse voetbal volgt? Dat je verstand hebt van Marokkaans voetbal?

Je kunt een Chtibi niet vergelijken met een Berrada die wekelijks schittert bij Getafe op de aller hoogste niveau. Waar heb jij het over. Volgende keer niet zomaar dingen posten voordat je er tig keer over hebt nagedacht.

De trainer wilt ook het selectie moreel hoog houden.

25-12-2011, 18:16

Citaat door Riffie_denboch:
fattah speelt ook op positie van chtibi, en als ik een keuze moet maken, ga ik voor chtibi
Fettah is een centraal verdedigende middenvelder, dus een controleur op het middenveld..
Chemsdine Chtaybi is een spelmaker a aanvallende middenvelder, dus een middenvelder met punt naar voren.

Bij Fes speelde hij tegen Club Africane centraal op het middenveld en Dahmani centraal verdedigende middenvelder. waarom?

Omdat Rachid Taousi niet over Samir Zekroumi beschikte (verdediger) moest El Basri (cvm) in de as van de verdediging spelen. Zo schoof de trainer elk speler een linie terug en speelde zeer aanvallend..

Hoe oud is Chtaybi?

20-02-2012, 16:09
ik roep het al maanden, die gerets is een koekwous

26-02-2012, 13:30
wordt wakker gerets