Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen met een nederlander



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

25-12-2011, 15:56
Haiii, valt mij op dat deze marokkanen de islam dan beginnen te vergeten ook al zeggen ze van niet. Ze doen het bijna allemaal, ik praat over 80 procent.

Lekker wijntje drinken met kerst, gezellig dineren met zijn/haar familie... lekker uitgaan met schoonouders. Heerlijk leven vind je ook niet???

En niet gaan zeggen nee het is niet zo, en hoe kan je er over praten als je niet weet hoe het is. heel veel mannen in mijn familie hebben een nederlandse vrouw:

Ik zal je eens uitleggen hoe het gaat (niet dat het eigenlijk wat boeit maar k heb niet veel te doen)

Verjaardagen: zij, schenkt alleen koffie in voor haar familie. Zijn familie kijkt ze niet eens aan, of doet ze de moeite iets voor hun te doen.
Ze kookt niet, want ja ze is nie op haar achterhoofd gevallen om gastvrij te zijn en eten te maken voor haar familie.
GUESS WHAT HAHAHAHAHAHAHA al mijn ooms bij elke gelegenheid lopen ze constant keuken in en keuken uit om alles te doen en wat doen die vrouwen lekker blackberry in de hand

oke dat wou ik zeggen ik heb nog wel meer verhalen maar op het moment niet veel zin om te typen

ik heb zin in thee
mijn moeder is gaan wandelen dik saai thuis, gister heb ik slumdog millionaire met haar gekeken was zooo gezellig love youu moeders

25-12-2011, 15:57


80 procent van jouw familie is niet 80 procent van alle Marokkanen.

Wat jij omschrijft is erg overdreven en heb ik nauwelijks gezien.

25-12-2011, 15:58
het is toch echt waar. En geloof me ze zijn al bijna 20 jaar samen
Ik praat niet over de bekeerlingen, die zijn anders

25-12-2011, 15:59

Citaat door Mocrolady_030:
frustratie`s.
ze zijn beetje domme wijfen ben allang blij dat ik die al heel lang nie meer heb gezien ik heb bezoek tot latertjessssss mensen xoxoxoxo

25-12-2011, 16:00


eerlijk is eerlijk, dan heb je geen prettige leven.

25-12-2011, 16:01
rare familie

25-12-2011, 16:50
Lekker boeiend ga ook met een hollander die viert overigens geen kerst. So what niet iedereen is het zelfde wat jij doet is stereotyperen. Zo een hekel aan..

25-12-2011, 17:28
Ik ben van plan alleen mijn eigen familie uit te nodigen.

25-12-2011, 17:35
je zal maar zo een bitch van een nichje hebben zeg lekekr roddelen achter hun rug. ze zijn nog steeds bij elkaar dus zo slecht is het niet

25-12-2011, 18:08
oh jahwel hoor ze zijn namelijk allemaal geen moslims meer overigens zeg ik deze dingen ook in hun gezicht. Bitch of niet het is de waarheid lekker he

25-12-2011, 18:13
Nou ik val op Nederlandse mannen, denk je nou echt dat ik op die vieze behaarde straat Marokkaantjes val echt niet!!!!! met hun glanzende jassen, opgeschoren hoofden, of van die lelijke junk krulletjes gatverdamme en die verschrikkelijke accent met woorden zoals "tazz,tfoe, ewierie, zemmer,kowed" echt ik kan daar zo niet tegen. Nederlandse mannen zijn zo lief en teder, verzorgd en netjes kan je van de Marokkaanse jongens tegenwoordig niet zeggen, ja er zitten wel mooie Marokkaanse jongens daar niet van maar de meeste zijn gewoon afschuwelijk. Kennen geen manieren ze zitten zo te jagen op vrouwen en dan vervolgens uitschelden haha echt grappig. Vind je het gek dat meeste Marokkaanse wijfen over stappen naar andere bevolkingsgroepen. In mijn geval zijn het de Nederlandse mannen.

25-12-2011, 18:20

Citaat door Laetitia:
Ik wil even commentaar geven op jouw opmerking "het valt mij dan op dat ze de islam beginnen te vergeten''.
Allereerst: ik ben nooit moslim geweest.
Ik heb nu een nederlandse vriend maar de keus voor hem te gaan heeft geen donder te maken met wel of niet islamitisch zijn.
Ik ben gewoon een kaaskop, altijd al geweest ;punt.
Zou ik marokkaans 'doen' zou het fake zijn, ipv andersom.
moslim maggen mogen een ongelovige vrouw trouwen maar gelovige vrouwen mogen geen ongelovige trouwen. met als gedachte dat de kinderen zullen opgroeien naar de vaders zijn zin, moslims dus, gebeurt dat niet dan is hij verantwoordelijk voor het ongelovig worden van de kinderen. en hoebedoel je je bent nog nooit moslim geweest maar je probeert wel mee te praten.

25-12-2011, 18:24


Begrijp je helemaal ...!!! wij zitten er ook vol mee

25-12-2011, 18:24
is gewoon zo mannen doen alles voor poes dus ook marokkaanse mannen
en waarom leggen jullie woorden in mijn mond wie zegt dat ik op marokkanen val??? waarom word er voor mij gedacht??? heb ik dat gevraagd??

dat jij geen moslim ben is nie mijn pakkie an meid, iedere ziel zal verantwoording moeten afleggen bij onze lieve Heer.
En als je goed leest, heb ik het over mensen die een islamitische achtergrond hebben, oke heb het weliswaar nie zo beschreven maar bedoel het wel zo

25-12-2011, 18:27
Haha ja toch! Ze denken dat ze lekker zijn met hun patserige gedrag die ze vertonen. Ga je bijv zoenen heb je een kans dat je word gefilmd en gechanteerd zal worden echt zo zielig. Nederlandse mannen kan je geheel je zelf zijn echte leuke dingen doen en geen shisha lounge.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9