Bekijk volle/desktop versie : Schoonzussen



25-12-2011, 15:18
Ze maken me ziek!

[Grapje. Blijkbaar is het schoonzussen-dag vandaag.

Ik heb twee schoonzussen (vrouwen van mijn broers) en die kan ik niet los zien van de familie eigenlijk. Ze hebben me praktisch opgevoed zelfs. Omdat er een behoorlijk groot leeftijdsverschil is tussen mij en mijn broers en hun vrouwen, ben ik vaak heel wat maanden wanneer mijn ouders naar Marokko gingen bij hen gaan logeren. De ene schoonzus kwam in ons gezin toen ik 3 was en de andere toen ik 6 was, dus voor mijn gevoel zijn ze er eigenlijk altijd al geweest. Ik loop zomaar bij ze binnen thuis, laat me vallen op de bank, eet met ze mee of ze maken me zelfs apart wat lekkers te eten. Eén schoonzus heeft altijd een geinige reactie wanneer ik kom: "Pfff, ik dacht dat ik bezoek had, blijk jij het maar te zijn." De laatste zes/zeven jaren blijf ik alleen thuis wanneer mijn ouders weer maanden naar Marokko gaan en dan word ik minstens twee keer per dag gebeld door mijn schoonzussen. Of ik bij ze wil komen eten en misschien ook slapen. En als ik nee zeg, laten ze mijn broers iets te eten brengen. Twee leuke moeders, zo voelt het wel aan.

Mijn lief heeft zelf vier zussen, ook twee die wat ouder zijn, tegen de veertig meen ik en twee jonger die meer van mijn leeftijd zijn. Ik ben wel benieuwd.]

25-12-2011, 15:21


Leuke schoonzussen heb je.

25-12-2011, 15:39
het is elk ze karakter ; sommige schoonzussen zyn van zichzelf vriendelyk & aardig maar sommige zyn gewoon zo betweters of nog erger ; JALOERS

ik heb 1 schoonzus ze is gelukkig wel lief & ze begrypt my altydddd (ook wat ouder)

25-12-2011, 15:40
Je hebt fijne schoonzussen, houden zo..

25-12-2011, 15:41


Lekker toch, zeker als ik al die topics hier lees, zo zie je maar het kan ook anders

25-12-2011, 16:01
Mijn schoonzus is ook super lief. zij is veel ouder dan mij maar wij kunnen goed met elkaar omgaan. We zien elkaar één keer in drie maanden helaas. maar wij bellen veel met elkaar.

Ze mag mij heel graag ze praat veel goeds over mij. En ik over haar mijn ouders mogen haar ook heel graag.