Bekijk volle/desktop versie : Moslims Egypte blijven winnen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

24-12-2011, 15:45
De islamistische partijen in Egypte hebben hun voorsprong in de parlementsverkiezingen verstevigd.

Ook in de tweede kiesronde hebben zij zo'n zeventig procent van de stemmen gekregen. Dat blijkt uit de uitslag die het hoofd van de kiescommissie zaterdag heeft bekendgemaakt.
In de tweede etappe van de verkiezingen mochten zeven miljoen Egyptenaren in negen provincies naar de stembus. Onder de honderdtachtig door hen verkozen afgevaardigden zouden 86 Moslimbroeders zijn.

De Al-Nourpartij, de politieke tak van de ultraconservatieve salafisten, kreeg ongeveer twintig procent van de stemmen. De derde kiesronde vindt op 3 en 4 januari plaats.

(Novum)

24-12-2011, 16:45


seculieren zullen nooit in arabische landen winnen met eerlyke verkiezingen. wy zyn teveel moslim daarvoor walhamdulilah

24-12-2011, 16:58

Citaat door BaTal:
seculieren zullen nooit in arabische landen winnen met eerlyke verkiezingen. wy zyn teveel moslim daarvoor walhamdulilah
Dat maakt niks uit..maar moet je blij zijn met mannetjes die me daar toch rare uitspraken doen over vrouwen..ik denk dat het nog lang onrustig blijft in Egypte,,verworven rechten neem je niet makkelijk af..zelfs bij vrouwen niet.

24-12-2011, 17:05
de egyptenaren kunnen zelf goed regelen jij als hollander moet je bezig houwe met eigen land en wilders. tyd is over dat jully kunnen beinvloeden in onze landen. en islamitische partyen gaan uitkomen en middenweg vinden maar secularisme mogen ze in europa houden.

24-12-2011, 17:17



Citaat door Carolus__:
Op naar de ondergang en armoede.
Ja werkelijk, die moslimbroeders zullen Egypte vernietigen.

24-12-2011, 17:21
“Those in Tahrir Square are not protesters, but a group of thugs who increase strife in the country, and the military council has to come down hard on them,” Abdel Karim Abou Gadida, one of the Salafist leaders in Marsa Matrouh Governorate, said in a press conference on Wednesday. “And how come some decent girl accepts to stay 20 days in the streets and sleep under tents around male youth?”

Den jij dat de vrouwen daar op dit soort uitspraken zitten te wachten..ik denk van niet//weet wel zeker van niet gezien de 10000en vrouwen die afgelopen vrijdag hebben gedemonsteerd tegen geweld naar vrouwen toe

24-12-2011, 17:27

Citaat door Al-Maroc:
Ze kunnen er niet tegen dat de moslims de Sharia willen, ze zijn pas tevreden als we worden net als hen...
ga jij verhuizen als er daar sharia wordt ingevoerd, of ben jij een van 'ze'?

24-12-2011, 17:32

Citaat door Al-Maroc:
Ze kunnen er niet tegen dat de moslims de Sharia willen, ze zijn pas tevreden als we worden net als hen...
ewa ik weet het ze willen alles bepalen arogante westerlingen. en vooral dat we zwak blyven en de de pleegbroer israel blyft dan sterk........want als die joden iets gebeurt oeeeeh ! ewa de arabische lente wordt 100% islamitische zomer hamdulilah!

24-12-2011, 17:33

Citaat door Al-Maroc:
Als ik je negeer dan betekent het dat je een moslimhater bent en dat elke poging tot een normale discussie uit zal lopen op niets....
integendeel: daarmee laat je zien dat je een slappe zak bent die anderen laat opdraaien voor de consequenties van jouw droombeeld. Niet verrassend, overigens.

24-12-2011, 17:39

Citaat door Carolus__:
Op naar de ondergang en armoede.
de ondergang van het dictatuur is al gaande en hopelijk worden zijn steunpilaren door armoede getroffen..

24-12-2011, 17:42

Citaat door Al-Maroc:
-----Mij niet meer citeren alsjeblieft------
want? Jij hebt enige zeggenschap over mijn doen en laten?


























24-12-2011, 17:45

Citaat door BaTal:
ewa ik weet het ze willen alles bepalen arogante westerlingen. en vooral dat we zwak blyven en de de pleegbroer israel blyft dan sterk........want als die joden iets gebeurt oeeeeh ! ewa de arabische lente wordt 100% islamitische zomer hamdulilah!
Gezien de strijd in Egypte en ook nog steeds in Tunesie is het nu een koude winter

24-12-2011, 17:46



Citaat door DEMO:
de ondergang van het dictatuur is al gaande en hopelijk worden zijn steunpilaren door armoede getroffen..
De nieuwe bruggebouwers laten al zien hoe ze over vrouwen denken..dat wordt mentale armoede denk ik voor alle vrouwen.

24-12-2011, 18:03

Citaat door pollewopje:
De nieuwe bruggebouwers laten al zien hoe ze over vrouwen denken..dat wordt mentale armoede denk ik voor alle vrouwen.
ja zeker bekijk het volgende link maar..

http://www.youtube.com/watch?v=ZG04sL742pQ&list=PL8D3A1EDFE7597A90&contex t=C3812f99ADOEgsToPDskL9OoG6SsLoZ3Nv1SNsL1yF

24-12-2011, 18:23

Citaat door DEMO:
ja zeker bekijk het volgende link maar..

http://www.youtube.com/watch?v=ZG04sL742pQ&list=PL8D3A1EDFE7597A90&contex t=C3812f99ADOEgsToPDskL9OoG6SsLoZ3Nv1SNsL1yF
Ik heb het over de uitspraken van die enge salafist..staat wel in deze topic..doe vond dat dat meisje die zo toegetakeld was door het leger..er eigenlijk zelf om had gevraagd.
Zo denken..ik denk niet dat de EYPTISCHE VROUW DAAR OP ZIIT TE WACHTEN..DENK JIJ WEL??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7