Bekijk volle/desktop versie : Weekje weg met kinderen



24-12-2011, 12:31
wie heeft er tips ? Ik keek voor disney maar daar betaal je alleen al voor entree 70 pp , zonder verblijf

24-12-2011, 17:52


Bungalow huisje, ze kunnen daar zwemmen, spelletjes doen, van alles en als je leuke locatie hebt kan je ook een jacuzzi/ sauna in huis krijgen. Heerlijk als de kids slapen ;-)). Of naar Efteling kan je ook leuke huisjes huren incl entree.

24-12-2011, 18:04

Citaat door Fidessa-:
wie heeft er tips ? Ik keek voor disney maar daar betaal je alleen al voor entree 70 pp , zonder verblijf
Als je een arrangement neemt bij disneyhotels, kom je voordelig uit. de kinderen t/m 11 jaar hebben gratis toegang en verblijf. bereken maar op hen site, ze hebben nu 40% korting

24-12-2011, 18:24
Bedankt voor de tips check jullie hoekjes, meer tips zijn welkom

24-12-2011, 18:35


kamperen in de woonkamer echt leuk heb ik eens gedaan. (we mochten niet naar de ardennen)
Alleen zat er een irritante vlieg in ons tent. Pff je raadt het al volgende dag zaten we vol muggenbeten alleen mijn benen niet want die bengelde eruit. (tent was te klein).

24-12-2011, 18:36

Citaat door vrouw1986:
kamperen in de woonkamer echt leuk heb ik eens gedaan. (we mochten niet naar de ardennen)
Alleen zat er een irritante vlieg in ons tent. Pff je raadt het al volgende dag zaten we vol muggenbeten alleen mijn benen niet want die bengelde eruit. (tent was te klein).
Heb ik een keer gedaan in Marokko. Gekke oude tijden.

24-12-2011, 18:38
Nog een Tip! kijk op http://www.vakantieveiling.nl, soms heb je daar leuke gezinsuitjes waarvoor je kan bieden binnen een bepaalde tijd, lees het wel goed door en kijk naar extras, ik heb al 2 keer een uitje daar gewonnen.