Bekijk volle/desktop versie : Wat is er in Moskee Badr (Amsterdam West) te doen voor de zusters???



24-12-2011, 11:16
Assalaamu Alaykum wa Rahmatullaaiwa Barakaatuh ,

Ik ben een nederlandse zuster uit Amsterdam West, en kwam een paaar jaar geleden zeer regelmatig in moskee badr. Ik wist precies wat er op welke dagen te doen was voor de zusters. Toen kreeg ik kinderen, waardoor ik steeds minder vaak kwam (er was niemand om op te passen) en inmiddels zijn we jaren verder. Mn kleintjes zijn nu wat ouder en ik laat ze geregeld bij mijn schoonmoeder achter als ik ergens heen moet, dus ik zou heel graag weer wat vaker naar 'mijn ouwe, vertrouwde moskee' gaan.

Heb alleen geen flauw idee wat er nu voor de zusters te doen is en wanneer, hoelaat etc.

Ik hoop op deze manier daarachter te komen inshaAllaah!!

Wassalaamu Alaykummm

Aisha Oum Abdullah

24-12-2011, 11:55



24-12-2011, 12:18
BarakAllaahu feekhi habibati!!!

24-12-2011, 18:47
Assalamoe Alaikoem zuster,

Ik kan je wel verder helpen.. Momenteel is er een 4daagse conferentie aan de gang, morgen en overmorgen nog.. Deze kan je live volgen en zometeen na het isha gebed is er een nederlandse lezing te volgen..
Hier kan je de progamma zien: http://www.moskeebadr.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=303:d awrah-december-2011&catid=42ver-ons&Itemid=59

Ook de oudere kinderen kunnen opgevangen worden door oppassers..

Verder zijn er maandelijke jongerenavonden in het nederlands en deze is net geweest..

Op de site kan je veel vinden en op de hoogte blijven.. Ook kan je je aanmelden voor de nieuwsbrief!

Ghair inshaAllaah

24-12-2011, 18:49


BarakAllaahu feeeekhi !!!!!! Wat fijn !!!!! Dank je wel zuster !!!!!

Waarom heb ik daar nog nooit aan gedacht, om gewoon op de site te kijken .... :S hahaha.

DjazaaakAllaahu khayr !!!

Ps. Word het resterende deel van de conferentie ook vertaald?? Shukran jazeelan !!

xxx

24-12-2011, 18:52

Citaat door Oum_Abdullah:
BarakAllaahu feeeekhi !!!!!! Wat fijn !!!!! Dank je wel zuster !!!!!

Waarom heb ik daar nog nooit aan gedacht, om gewoon op de site te kijken .... :S hahaha.

DjazaaakAllaahu khayr !!!

Ps. Word het resterende deel van de conferentie ook vertaald?? Shukran jazeelan !!

xxx
Haha geen dank hoor.. Voor vragen etc. kan je ze gwn mailen!

Ik zou het niet weten.. Ik denk het niet..

X

24-12-2011, 19:11
DjazaakAllaahu khayr ukhti habibati!!

Moge Allaah jou belonen voor het profijt dat ik daar eventueel zal verkrijgen bi idhnillaah, inshaAllaah! Ameennn

XxxxX