Bekijk volle/desktop versie : tijd om te speculeren over de opstelling en resultaat tegen burkina faso



Pagina's : [1] 2

14-11-2004, 21:30
woensdag 17 november speelt marokko tegen burkina faso

marokko zal goed moeten presteren om het vertrouwen van het marokkaanse publiek terug te winnen maar zaki heeft goede keuzes gemaakt door nieuwe spelers te selecteren zoals yacine abdessadki en khalid sinouh maar ook weer badr el kaddouri en boukhari voor de 2e keer onder zaki. zairi is er niet bij vanwege zijn blessure en moha en elkarkouri zijn er ook niet bij vanwege de schorsing tegen kenia. de 1 na grootste verassing in de selectie is denk ik wel samir serssar, spits van wydad casablanca. de GROOTSTE verassing toch weer is de selectie van hdioued

of de nieuwe spelers speeltijd krijgen moeten we nog maar zien want zaki houd niet van veranderingen zoals we hebben gemerkt

ik denk dat marokko het beste met deze opstelling kan spelen.


---------------------------------------sinouh-----------------------------------

rbati--------------------ouaddou-------------naybet -------------kharja


--------------------abdessadki-----------safri------------elkaddouri/oulmers---------------

----------------------------------------------------------mokhtari/boukhari----


------------------------------chamakh---------------ahanfouf/hadj-------------------------

en nu de uitleg: sinouh is denk ik DE keeper die zaki zal gaan testen deze wedstrijd, ouaddou en naybet ja dat is wel logisch behalve dan dat naybet niet meer zo sterk speelt . de twee backs rbati en kharja lopen veel en zijn effectief vandaar dat ik ze heb opgesteld. de middenvelders hebben een hoog loopvermogen en ze hebben alle drie een krachtig schot, abdessadki en elkaddouri zijn aanvallend ook erg sterk. mokhtari of het testen van oulmers ? ik denk dat het de ene helft mokhtari is en de ander oulmers en oulmers is een aanvallend middenvelder en ik denk dat chamakh en ahanfouf daar veel aan zullen hebben. mokhtari verdedigt veel mee en ik vind dat niet goed

ik denk dat we met deze opstelling of met de meeste van deze spelers op het veld met 4-0 moeten kunnen winnen.

14-11-2004, 21:40


word de wedstrijd eigenlijk live uitgezonden?? ik heb er niks over gehoord

15-11-2004, 15:48
ahanfouf heeft aan http://www.dimamas.com laten weten dat hij niet mee kan spelen met marokko tegen burkina faso vanwege een blessure die hem ook al aan de kant hield afgelopen weekend tegen energie cotbuss. dit vergroot denk ik de kans dat boukhari in de basis zal starten samen met chamakh en hadji!

15-11-2004, 16:07
heb je daar bewijs van of heb je die reclame op tv gezien?

15-11-2004, 16:48


jep ik heb de reclame net gezien woensdag om 19.30 nederlandse tijd wordt het weer trillende handen en genieten van onze spelers

15-11-2004, 19:03
ja ik denk ook dat dat de opstelling word maar ja het ligt aan Zaki....



maar tog is de belangerijkst wedstrijd kenya-guinee..

en als guinee verliest is de stand zo.

guinee 5 8
kenya 3 6
maroc 4 6

en dan moet marokko winnen van guinee en keyna dan is marokko er

16-11-2004, 00:05
ik hoor net dat ouaddou ook al geblesseerd is dus waarschijnlijk word het centrale duo rbati en naybet, dat is mooi en de backs worden dan abdessadki en elkaddouri

16-11-2004, 09:38
ja maar het maakt niks uit dat de vaste basis spelers geblesseerd zijn dan kan zaki al die spelers testen....hoevaak mag zaki wisselen

16-11-2004, 12:54
zoo die abdelsadeki doet het wel hoor..
ik zag m spelen.. echt een goeie

16-11-2004, 14:11
Is Regragui nog steeds geblesseerd? Ik heb hem na de Africa Cup niet meer in actie zien komen voor het Marokkaans elftal,... wel jammer want hij is echt goed.

16-11-2004, 14:17
jah volgens mij zou ie 6 maanden uitgeschakeld zijn???

16-11-2004, 14:41
regragui is over een weekje weer fit en hij zal er tegen kenia zeker weer bij zijn, elkaddouri zal ook niet spelen tegen burkina faso waarom dat zo is weet ik niet.

16-11-2004, 16:01


Bedankt jongens voor de informatie! Nu maar even afwachten wat het elftal morgen zal presteren.


16-11-2004, 17:46
Ik vind dat Naybet uit de basis moet. Hij moet van mij met pensioen. Hij bakt er wekelijks bij Tottenham Hotspur nix van. Hij heeft 3 fouten gemaakt waaruit 2 doelpunten vielen. Hij probeert op te bouwen maar raakt dan klungelig de bal kwijt. Dat heeft ie ook tegen Tunesie en Guinee gedaa. Geeft mij maar Allioui (22 jaar) voor hem in de plaats.

Naybet is 34,5 jaar. Hij is te oud en te sloom voor echte top niveau. Hij heeft zijn tijd gehad. In 2006 op het WK is hij 36,5 jaar oud, dat kan gewoon niet gezond zijn.

16-11-2004, 17:55
(TheAtlasLions.com) Morocco will be without four of their players when they face Burkina Faso in a friendly on Wednesday.

MSV Duisburg striker Abdelziz Ahanfouf is suffering from a thigh injury that left him sidelined during last game against Cottbus. Other players who will miss out are Badr El Kaddouri, Nourredine Naybet and Abdeslam Ouaddou.

Moreover Jamal Alioui who wants to focus on his club is replaced by Charleroi midfielder Abdelmjid Oulmers. Moha El Yaagoubi and Talal El Karkouri weren't called up due their suspension against Kenya and the fact that Badou Zaki wants to give other players a chance to prove their quality. Jaouad Zairi did not get a call up as he was injured at the moment the list of call ups was announced and Badou Zaki wanted to rest him. But he will enforce the squad against Kenya on 9 February.

Badou Zaki has called up three locals to replaced in the injured pros namely, Sami Tajjedine (RCA), Youssef El kaddioui (FAR) and Zakaria Zerouali (MCO)

Pagina's : [1] 2