Bekijk volle/desktop versie : Ik knap af op rokers.



Pagina's : [1] 2 3

23-12-2011, 17:44
Als het een meisje is dan wil ik er niet mee om en als het een jongen is dan zou ik er ook niet mee willen trouwen.

Ik vind rokers gewoon heel zwak.

23-12-2011, 17:46


Heeft niks met zwakte te maken, echt onzin.

Zelf vind ik het ook een slechte eigenschap, hopelijk hebben we in het jaar 2012 minder rokers.

23-12-2011, 17:46
nou boeit me niet eigenlijk wie rookt of niet, ik ga niet niet met ze om omdat ze roken. maar zolang ik niks ruik vind ik het primaaa.

23-12-2011, 17:47
Nou, ik vind het wel een zwakte. Zo zwak om toe te geven aan een ka.nkerstokje.

23-12-2011, 17:47


Ik ook! Voor de wat ouderen vindt ik het niet zo erg aangezien in hun tijdperk zij er zich nog niet van bewust waren. Ik heb vooral een afkeer tegen jongeren die roken. Ik haat de activiteiten die samenhangen met de gewoonte, de geur, de kosten enzo verder.

23-12-2011, 17:47
helaas roken de meeste mooie meiden die shisha, wij jongens hebben niks te willen

23-12-2011, 17:49

Citaat door Geel:
Ik ook! Voor de wat ouderen vindt ik het niet zo erg aangezien in hun tijdperk zij er zich nog niet van bewust waren. Ik heb vooral een afkeer tegen jongeren die roken. Ik haat de activiteiten die samenhangen met de gewoonte, de geur, de kosten enzo verder.


Blegh.. Me 2, dat laat gewoon zien dat het domme wezens zijn. Dus dan wil ik er ook niet mee om.


Citaat door RSD-Pringles:
helaas roken de meeste mooie meiden die shisha, wij jongens hebben niks te willen


Shisha rokers zijn nog erger.. Bah!

23-12-2011, 17:54

Citaat door Krakeling:
Blegh.. Me 2, dat laat gewoon zien dat het domme wezens zijn. Dus dan wil ik er ook niet mee om.


Jij hebt gewoon helemaal gelijk. Dat roken slecht is wordt nu wel ondertussen overal aangehaald dus degenen die beginnen te roken zijn inderdaad gewoon dom.

23-12-2011, 18:00

Citaat door Krakeling:
Blegh.. Me 2, dat laat gewoon zien dat het domme wezens zijn. Dus dan wil ik er ook niet mee om.



Shisha rokers zijn nog erger.. Bah!

klopt, maar je moet beter je mond houden, wat nog erger is dan rokers zijn mensen die klagen zoals jou omdat ze zich vervelen en zich beter willen voelen door een groep de grond in te boren nig jij zombie

23-12-2011, 18:08
Het ergste vind ik toch wel de kinderen die roken. Ik zie ze gewoon buiten. 13/14 jarige meisjes/jongens die roken !

23-12-2011, 18:13
oh ho sigaretje best wel lekker hoor, ik ruik liever naar sigaretten dan dat ik mijn lichaamsgeuren maskeer met liters parfum. kom op dames gewoon vaker douchen en woedoe doen.

23-12-2011, 18:15

Citaat door Spartacuss:
oh ho sigaretje best wel lekker hoor, ik ruik liever naar sigaretten dan dat ik mijn lichaamsgeuren maskeer met liters parfum. kom op dames gewoon vaker douchen en woedoe doen.
Are you freaking serious? Ye stinkie.

23-12-2011, 18:18



Citaat door _Soumia:
Are you freaking serious? Ye stinkie.
bloedserieus, elke keer als er een vrouw langs me loopt voel ik een klap, of van de stank van haar lichaam of de sterke concentratie parfum. ik rook al bijna 10 jaar en mijn tanden zijn spierwit, ik draag de geur van sigaretten maar niet sterk.

23-12-2011, 18:21
Gadverdamme, zit je daar speeksel uit te wisselen met een stinkerd.

23-12-2011, 18:22
Sisha is veel erger. Men weet dat helaas niet...

Pagina's : [1] 2 3