Bekijk volle/desktop versie : Mode show 5 februari



Pagina's : [1] 2 3

22-12-2011, 22:08
komen daar ook mannen? wie is er eerder op die mode show geweest? komen er ook mannen binnen? en gaan die artiesten tussen de shows optreden of pas aan het eind?

23-12-2011, 00:07


Als je geen muziek of gemengd vermaak wenst, zou ik op zoek gaan naar een andere optie. Lees:

Er wordt geen moeite gespaard: denken we maar aan een indrukwekkende line-up, enorm veel specials, VIP, boordevol verrassingen, optredens, acts en shows, luxueuze prijzen, catering en vele bezienswaardigheden.
Het grootste jaarlijks terugkerende evenement. Maroc Store zorgt ervoor dat er een compleet en gevarieerd programma aanwezig is voor haar betrouwbare en nieuwe bezoekers! Het wordt immers een inspirerende dag met ruimte voor shoppen, modeshows en feest.

Entertainment
Een belangrijk factor van het evenement is entertainment, daarom zullen er ook Spetterende Optredens zijn van top artiesten uit Marokko.

23-12-2011, 00:22
heb je angst voor mannen dan hihi
mannen heb je overal , zo op straat in het dagelijkse leven , op je werk etc etc, dus wat maakt het uit :P

23-12-2011, 00:45
het is geen modeshow, maar een trouw event

23-12-2011, 01:31


OP deze shows zijn mannen welkom, dat word ook aangegeven... net zoals vorige jaar mochten mannen in gezelschap van vrouw binnekomen mesha dont forget dit is een marokkanen feest dus jongens/mannen kwamen gewoon binnen.
Verder word er eerst modeshows gelopen en aan het einde word er gezongen enzo.. kan me ff niet meer herinneren of dat tussendoor kwam of pas einde.

23-12-2011, 09:57

Citaat door UnBreakable_:
OP deze shows zijn mannen welkom, dat word ook aangegeven... net zoals vorige jaar mochten mannen in gezelschap van vrouw binnekomen mesha dont forget dit is een marokkanen feest dus jongens/mannen kwamen gewoon binnen.
[B]Verder word er eerst modeshows gelopen en aan het einde word er gezongen enzo.. kan me ff niet meer herinneren of dat tussendoor kwam of pas einde. [/B]
dit zou ik inderdaad graag willen weten. ik wil graag naar die modeshows kijken en ik hoef niet aanwezig te zijn als het een disco wordt haha

23-12-2011, 10:02

Citaat door UnBreakable_:
OP deze shows zijn mannen welkom, dat word ook aangegeven... net zoals vorige jaar mochten mannen in gezelschap van vrouw binnekomen mesha dont forget dit is een marokkanen feest dus jongens/mannen kwamen gewoon binnen. Verder word er eerst modeshows gelopen en aan het einde word er gezongen enzo.. kan me ff niet meer herinneren of dat tussendoor kwam of pas einde.
Jammer dat ze op de flyer zetten dat ze mannen alleen binnen laten met een vrouw en in werkelijkheid alles binnen laten.

23-12-2011, 10:10

Citaat door Lella_Bouja:
Jammer dat ze op de flyer zetten dat ze mannen alleen binnen laten met een vrouw en in werkelijkheid alles binnen laten.
ja dat is echt jammer. ze zeggen dat 95% van de bezoekers vrouw is maar die mannen/jongens komen allemaal op die artiesten en dames af.

23-12-2011, 10:23
wie is er vorig jaar geweest

23-12-2011, 10:32

Citaat door sarifa76:
ja dat is echt jammer. ze zeggen dat 95% van de bezoekers vrouw is maar die mannen/jongens komen allemaal op die artiesten en dames af.
HAHAHA wat een onzin is dat zeg!!!

23-12-2011, 10:33

Citaat door sarifa76:
wie is er vorig jaar geweest
Ik en ben 2 uur gebleven en weggegaan! Elke straatwijf en straatvent zat binnen. Zianat's waren niet bijzonder stand was wel handig heb daar 2 diensten geboekt verder walgelijk om te zien dat ze dit een trouwbeurs noemen.

Mischien lieten ze vorig jaar iedereen binnen en pakken ze het nu anders aan.

23-12-2011, 10:51

Citaat door Lella_Bouja:
Ik en ben 2 uur gebleven en weggegaan! Elke straatwijf en straatvent zat binnen. Zianat's waren niet bijzonder stand was wel handig heb daar 2 diensten geboekt verder walgelijk om te zien dat ze dit een trouwbeurs noemen.

Mischien lieten ze vorig jaar iedereen binnen en pakken ze het nu anders aan.
echt jammer. ik vind wel dat die organisatie wat aan mag doen. het komt over als een professionele trouwbeurs maar als daar alleen maar "straatmensen" komen is het meer een uitgaansgelegenheid.

23-12-2011, 13:09



Citaat door sarifa76:
dit zou ik inderdaad graag willen weten. ik wil graag naar die modeshows kijken en ik hoef niet aanwezig te zijn als het een disco wordt haha


Aan begin zal nog rustig zijn maar daarna als je om je heen kijkt,lijkt net of je op HC bent.

Citaat door Lella_Bouja:
Jammer dat ze op de flyer zetten dat ze mannen alleen binnen laten met een vrouw en in werkelijkheid alles binnen laten.


Ja dat dacht ik ook maar was vorige jaar daar, had meegelopen met de show,toen ik klaar was en ik naar de zaal liep, damnzz wat een jongens er liepen, kwam bekende jongens tegen en die waren gwn binnengekomen, de een zei "ja me mattie was hier, hij belde me om ook te komen"en de ander zei "Ja kom ff me matty ophalen maar ben even blijven hangen" en je zag oook groepen jongens die waren gekomen... ewajah.. Ze kunnen zoveel zeggen op die flyer, netals het feit dat er strenge controle is tegen camera en fotos maken.. iedereen loopt daar van alles te filmen, meisjes die dansen en losgaan worden gewoon opgenomen enzovoort.

Citaat door sarifa76:
wie is er vorig jaar geweest


Ikke dus, zie reactie boven.

23-12-2011, 13:44

Citaat door sarifa76:
komen daar ook mannen? wie is er eerder op die mode show geweest? komen er ook mannen binnen? en gaan die artiesten tussen de shows optreden of pas aan het eind?
Beste Safira76,

Hierbij een aantal antwoorden op je vragen:

De Negaffa show en Trouwbeurs is geen vrouwenfeest. Onder het personeel bevinden zich mannen, diverse standhouders zijn mannen en diverse artiesten zijn mannen. Maar in tegenstelling tot wat anderen beweren in deze topic zijn de mannelijke bezoekers alleen welkom in gezelschap van een vrouw. Het is een megagroot evenement waar veel publiek om afkomt en absoluut geen straatjochies.

24-12-2011, 01:22
wat maken jullie je druk, je hebt toch niks met de mensen daar te schaften, je gaat toch met je eigen reden daar, dus wat maakt het uit wie daar binnen worden gelaten.

Pagina's : [1] 2 3