Bekijk volle/desktop versie : Parijs



Pagina's : [1] 2

22-12-2011, 18:25
Dames,

Wat valt er te doen in parijs? wat moet ik gezien hebben? en hebben jullie ook leuke adresjes om lekker te shoppen(niet te duur) en lekker kunnen eten?

22-12-2011, 20:07


ewa saafi, is er ze3ma nooit iemand naar parijs gegaan?

22-12-2011, 20:10
Ewaaa wat is dat madameke zomaar even zonder mij gaan Yak
nee ben er niet geweest walakien Uppie

22-12-2011, 20:30
notificatie

22-12-2011, 21:19



Citaat door hijaab_dragende:
Ewaaa wat is dat madameke zomaar even zonder mij gaan Yak
nee ben er niet geweest walakien Uppie
hihi, jep inshaAllah, pas besloten...alleen wil er niemand reageren, volgens mij is niemand in parijs geweest hier

22-12-2011, 21:21

Citaat door Alhamdoelilaah_:
notificatie
dank je voor et uppen naamgenoot

22-12-2011, 21:26
Ik ben ook nog nooit geweest.. Ga je alleen? Zoja dan ga ik graag met je mee om Fransa eens
te zien


Upp!!

22-12-2011, 21:42
Notif


Er blijkt een mooie grote moskee te zijn in een Parijs. Gebouwd in 19e eeuw in Andalusische stijl. Zit ook een theehuisje en hamam in.

22-12-2011, 21:42
Wij gaan ook dit weekend inshaAllah

22-12-2011, 21:44
Schaatsen bij het eiffeltoren natuurlijk

22-12-2011, 21:44
Nou toen ik naar Parys was geweest had ik een lystje opgemaakt wat ik zekers in het echt wou zien

& dat was

1. Eifeltoren sowieso
- Place Concorde (daar heb je ook hotel Ritz waar prinses diana haar laatste verblyf was)
- Champs elysee (grootste rond punt ter wereld)
- L'arc de Triamphe (op de champs elysee)
- cabaret Moulin rouge (ben wel niet binnen geweest ofzo)
- Musee de l'ouvre (daar staat de echte Mona Lisa mega beveiligd)
http://imageshack.us/photo/my-images/832/naamloosfl.jpg/
- in Belgie hadden we toen geen starbucks cafeetje dus daar ben ik ook geweest (starbucks parisien )
- wandelingetje langs Barbes (franse rue de brabant)

verder heb je daar ook nog prachtige gebouwen zoals academie de musique & opera gebouw & mega grote shopping center met alleen designer winkels ; je hebt ook gewone shopping centrums voor ' gewone ' klanten qua eten vond ik Parys vies ; je hebt veel joods libaneze restaurantjes weliswaar misschien koosjer of halal of wat dan ook maar ik kon geen enkel lekker restaurant vinden heb 2 dagen mc donald gegeten ; op dat vlak vind ik de restaurantjes van Brussel & rue de brabant tig keer beter

maarja je hebt er verder ook nog centre pompidou als je tyd genoeg hebt moet je daar ook heen & kerk van sacre coeur is prachtigggg met mooi weer zie je iedereen daar op het grasperk heerlyk genieten van de zon ; onvergetelyke tyden je hebt ook la defense ; een mega grote vierkant die is ook supergaaf om te zien & eventueel kerk van notre dame (zoals van tekenfilms you know ) in die buurt daar heb je trouwens allemaal tekenaars & schilders zitten echt op zo een klassieke manier met potlood & een doek & daar kan je je laten schilderen of tekenen ; sommigen hebben een humoristische manieren van tekenen kryg je dan zo een groot hoofd & mini lichaam op portret ben vergeten hoe ze deze manier van tekenen noemen maar goedddd

parys is leukkk I love paris

22-12-2011, 22:00
Alle ins en outs van een meid die daar anderhalf jaar gewoond heef

http://www.womanxyz.com/2010/10/paris-je-ne-sais-quoi/

22-12-2011, 22:22


Ben ook ooit geweest en moet zeggen Parijs is een prachtige stad.

Ben naar de eifeltoren geweest ( moet je gezien hebben daar )
Arc de triompf ( hoe je het ook mag spellen )
champ elysee
centre pompidou en sacre couer ook geweest..Het is er echt gezelliee!

En er waren zoveeel kleine winkeltjes en overal allerlei eettentjes..was echt gezellie daar..

22-12-2011, 22:54

Citaat door Um_Yahya:
Notif


Er blijkt een mooie grote moskee te zijn in een Parijs. Gebouwd in 19e eeuw in Andalusische stijl. Zit ook een theehuisje en hamam in.
In hoeverre kan je dat een moskee noemen?

22-12-2011, 23:06
Ah dank jullie wel dames! kijk hier heb k wat aan. Ooh door jullie heb ik er echt zin in! kan niet wachten...InshaAllah!
@umyahya, wij gaan volgend weekend inshaAllah, laat je ons weten hoe het daar was? Heel veel plezier!

Pagina's : [1] 2