Bekijk volle/desktop versie : Zwanger en overgewicht??



22-12-2011, 13:55
Wie is er ook net een 2 maanden zwanger en heeft overgewicht??? ik was net bij de VK en ik schrok me een hoedje van de kilos, als het zo blijft tot het eind van me zwngerschap vind ik het niet eens zo erg maar als ik aan het eind 140 ga wegen word ik gek

22-12-2011, 13:55


Owja vermeld even hoeveel je woog voor de zwangerschap en daarna

22-12-2011, 14:21
Ik woog voor de zwangerschap 80kg (1m70) volgens m'n bmi heb ik overgewicht. sindsdien ben ik een 5 tal kg afgevallen. Maar mijn VK zei er wel niets op tijdens mijn bezoeken

22-12-2011, 14:21
Hoeveel weeg je nu dan? Je komt sowieso ongeveer 15 kilo aan.. Ik was 10 kilo aangekomen in mijn zwangerschap. Dat is er nu denk ik weer vanaf.. Maar er moest voor mijn zwangerschap sowieso 5 kilo af. Voorlopig ga ik niet wegen, pas over drie weken ongeveer!

22-12-2011, 19:46


ik ben 27 weken zwanger en weeg nu 74 kilo, heb altijd 60 gewogen, dus ben 14 kilo aangekomen echt veel joh

24-12-2011, 01:07
ik ben 37 weken zwanger...niet veel meer te gaan inchallah. Ben tijdens zwangerschap ongeveer 13 kilo aangekomen. Ik woog ook altijd rond de 60, voor mn huwelijk was ik al 5 kilo aangekomen, na mn huwelijk nog paar kilo´s erbij door hormonen enzv.. dus al met al weeg ik nu 85 kilo. Ik ga inchallah zeker afvallen na zwangerschap, voel me er ook niet lekker bij. Het heeft ook echt met je voeding te maken tijdens je zwangerschap. Je moet echt gezond eten. Dat deed ik niet altijd.. Tja oze marokkaanse eten kun je niet gezond maken..hihi. Maar bv recepten van weight watchers. zorg wel dat je natuurlijk je benodigde vitaminen en ijzer binnenkrijgt. Je hoeft niet perse veel aan te komen, ligt echt aan jezelf, bij mn volgende zwangerschap inchallah doe ik t toch anders met voedsel.. Gair inchallah, geniet wel van je zwangerschap en niet teveel over je kilo´s nadenken, maak je jezelf ook gek door en word t juist alleen nmaar erger..

24-12-2011, 09:05
meiden geniet lekker van jullie zwangerschap, en denk niet te veel na over de kilotjes. vaak is het ook vocht wat er ook mee weegt en vruchtwater. niet lijnen tijdens de zwangerschap dat is echt heel slecht voor de baby, als je gewoon gezond blijft eten dan is er niks aan de hand . ik ben 20 kilo aangekomen, maar ik hou vocht vast,