Bekijk volle/desktop versie : borstvoeding



21-12-2011, 22:50
dames ik ben 5 dagen gestopt met het geven van borst voeding omdat ik heel erg last had
maar wil weer geven mag en kan dat, is het niet gevaarlijk voor de baby

ik hoor van familie dat het niet goed is maar van de artsen en de verloskundige mag het wel en kan het geen kwaadd
iemand ervaring
wil zo graag weer geven maar ben banggg

22-12-2011, 18:08


Je mag gewoon weer gaan geven hoor. Er is echt niets schadelijks aan ! Wel zul je misschien een flinke terugloop hebben, maar als je je kleintje zo vaak mogelijk aanlegt komt dit vanzelf weer goed. Succes!!

22-12-2011, 18:15
Ik hoop dat je baby de borst nog pakt als hij al 5 dagen de fles heeft gekregen. En als hij pakt, zovaak mogelijk aanleggen zodat je melk weer goed op gang komt. Gair inshallah

22-12-2011, 21:05
okee
ik heb wel al heel veel melk, alleen wat ik van een familie lid heb begrepen is dat het slecht is voor de baby en dat de baby zo ziek er van kan worden en soms er zelfs aan kan overlijden, ik schrok hier erg van, maar ik denk dat het gewoon praatjes zijn van die oude mensen zijn uit marokko

ik heb inmiddels 2 verloskundigen gevraagd de huis arts 2 kraamverzorgsters en een apotheker en iemand van het consultatie bureau en van hun heb ik begrepen dat het geen kwaad kan alleen dat ik kans heb dat de baby de borst niet meer pakt.

heeft iemand ervaring hier mee dus ook een tijdje gestopt met borst voeding
aub kan je dan reageren ben je dan voor eeuwig dankbaar vindt borst voeding zo belangerijk en zo zonde als ik het niet zou geven.

22-12-2011, 21:09


kan geen kwaad!
vaak aanleggen zodat je melk op gang komt!

en als je je toch zorgen maakt, kun je ook eerst leeg kolven en weg gooien en daarna weer voeden aan de borst!

22-12-2011, 21:39

Citaat door MoesCH:
kan geen kwaad!
vaak aanleggen zodat je melk op gang komt!

en als je je toch zorgen maakt, kun je ook eerst leeg kolven en weg gooien en daarna weer voeden aan de borst!
ben jij ook een week gestopt

22-12-2011, 21:41

Citaat door mijnwondertje:
ben jij ook een week gestopt
nee ik zelf niet.. mn zus was wel een paar dagen gestopt..

22-12-2011, 21:54

Citaat door MoesCH:
nee ik zelf niet.. mn zus was wel een paar dagen gestopt..
okee

22-12-2011, 22:26
kan geen kwaad meid! Mensen kunnen toch overdrijven!

09-01-2012, 21:29
Als je verloskundige of arts zegt het geen kwaad zijn.
Zal ik gewoon geven als ik jouw was,moeder melk is heel gezond
voor je kind.
Alleen ik heb een vraag je voor alle moeder die bortsvoeding geven.
Ik zelf geef ook borst voeding,nouw is de vraag worden jullie ook gewoon ongesteld?
Want ik geef nu 3 maande lang bijna borstvoeding en wordt maar niet ongesteld na mijn bevalling?
Is dat normaal? ben ik de enige? me ma zegt dat het normaal is omdat ik bortvoeding geef

09-01-2012, 22:08

Citaat door Mevr.Y:
Als je verloskundige of arts zegt het geen kwaad zijn.
Zal ik gewoon geven als ik jouw was,moeder melk is heel gezond
voor je kind.
Alleen ik heb een vraag je voor alle moeder die bortsvoeding geven.
Ik zelf geef ook borst voeding,nouw is de vraag worden jullie ook gewoon ongesteld?
Want ik geef nu 3 maande lang bijna borstvoeding en wordt maar niet ongesteld na mijn bevalling?
Is dat normaal? ben ik de enige? me ma zegt dat het normaal is omdat ik bortvoeding geef
je neemt de mini-pil?

09-01-2012, 22:13

Citaat door Shaimaa:
je neemt de mini-pil?
Of ik de mini-pil gebruik nee?
Ben alleen staande moeder