Bekijk volle/desktop versie : ARBO mederwerker wilt langs komen



21-12-2011, 17:40
wat kun je verwachten als je een onaangekondigt bezoek van de arbo kan verwachten.. wat gaat zo persoon doen?. gaan ze bijv je teperatuur opmeten ofzo?/ wat doen ze, weet iemand dit??



21-12-2011, 19:51


je kan verwachten dat je de arbo medewerker een kopje thee of koffie dient aan te bieden

21-12-2011, 19:53
- kijken of je echt ziek bent, lig je bijvoorbeeld in bed, in je pyama etc.
- pas je bijvoorbeeld niet op je 6 kinderen, terwijl je ziek bent
- zorg ervoor dat je niet opgemaakt bent.

21-12-2011, 19:54
- checken of je medicijnen hebt gehad van de dokter

21-12-2011, 19:57


je tempratuur opmeten gaat een beetje ver denk ik, maar waarschijnlijk gewoon net als dat je erheen gaat , ze gaan kijken/vragen wat er aan de hand is waarom je thuis zit (dus nog niet terug aan het werken) evt verdere onderzoeken.

Zorg ervoor dat je evt getuigschriften heb van eerdere huisarts bezoeken hebt dat je daadwerkelijk ziek bent.

succes iig.

21-12-2011, 19:59
kijken of je echt ziek bent
- als de bel gaat begin dan even aan je wangen te knijpen zodat ze een beetje rood worden(beginnende koorts)
- ruim het huis niet netjes op laat je bed onopgemaakt achter
- biedt absoluut geen koffie of thee aan
- zorg ervoor dat je paracetamol op tafel hebt liggen en een glas water
- trek je pyjama aan
- je haren niet kammen
- geen tv aan

:

21-12-2011, 20:08
Je krijgt hier allerlei tips om ziek te 'lijken'. Ik neem aan dat je echt ziek bent. Dus waar maak je je druk om?

21-12-2011, 20:32
Ik maak menergens druk om, het gaat ook niet om mij zelf.. Mijn zusje had zich deze ochtend ziek gemeld.. Ze was in de middag ubrofen gaan halen voor zichzelf.. Bij thuiskomstbzei ze dat ze een brief had in de bus van de arbo dat ze waren geweest maar niet thuis was..

Haar werkgever gelooft haar dus blijkbaar niet, en ik denk dat die arbo morgen miss wel weer terug komt, vandaar mijn vraag zodat ik haar kon vertellen hoe of wat..

Ik zelf moet morgen naar een belangrijke afspraak, dus als ik datbzo lees is het niet verstandig als ik mijn 2 kindjes bij haar laat ff, anders gaat die arbo haar niet serieus nemen

21-12-2011, 20:37
Ze gaan een gesprek met haar voeren. Dus wat is er aan de hand, wat zijn de klachten, waarom is ze niet in staat te werken, wat heeft ze ingenomen qua medicijnen, wanneer denkt ze haar werkzaamheden weer op te pakken.

Je kindjes bij haar laten lijkt mij niet handig nee.

21-12-2011, 20:41

Citaat door Cafe_Late:
Ze gaan een gesprek met haar voeren. Dus wat is er aan de hand, wat zijn de klachten, waarom is ze niet in staat te werken, wat heeft ze ingenomen qua medicijnen, wanneer denkt ze haar werkzaamheden weer op te pakken.

Je kindjes bij haar laten lijkt mij niet handig nee.
Sjit. daar gaat mijn oppas

mijn zusje is niet zooooo ziek dat het lang gaat duren, ze heeft gewoon griep.. Dus weekje ofzo dan zal ze wel beter zijn insha'Alkah.. Duss stom datbze de zelfde dag nog arbo op haar afsturen

21-12-2011, 20:45

Citaat door Noa85:
wat kun je verwachten als je een onaangekondigt bezoek van de arbo kan verwachten.. wat gaat zo persoon doen?. gaan ze bijv je teperatuur opmeten ofzo?/ wat doen ze, weet iemand dit??


ik ga echt helemaal stuk dank je wel eeeh

21-12-2011, 21:03

Citaat door nisrineke2:
ik ga echt helemaal stuk dank je wel eeeh
weten wij veel, we hebben beiden geen ervaring met arbo