Bekijk volle/desktop versie : Duizendpoot op zoek naar klusjes (zuid oost Nederland)



20-12-2011, 23:23


Ik, een menselijke duizendpoot (31) ben op zoek naar klusjes.
Kunt u het zelf niet, of heeft u er mischien geen tijd voor dan neem ik het graag van u over.

Denk daarbij aan alle voorkomende klusjes in en om het huis;

Schilderen (zowel binnen als buiten)
Verhuizen (in bezit van aanhanger en bus)
Tuinklusjes ( snoeien, onkruid wieden, graafwerkzaamheden, tuinhuisje bouwen, goten schoonmaken enz)
Koerier (ophalen van meubels, pakketjes enz)
Auto (reparaties en apk alswel naar de sloop brengen)
opruimwerkzaamheden ( zolder opruimen, afval naar de stort brengen, enz.)
huishoudelijk hulp (grove schoonmaakwerkzaamheden zoals oven, plafond en afzuigkap schoonmaken)
Montage en installatie (Kasten in elkaar zetten, installeren van electronica enz)

Ik ben in het bezit van een heel arsenaal aan gereedschappen. Er zijn geen hoge huurkosten van gereedschappen als ik bij u aan het werk ben.


Zoals u ziet is er een hoop mogelijk, dus komt u er zelf niet meer uit en heeft u een klusje liggen, laat het mij dan weten.
Ik kom voor elk klus(je) in zuid oost Nederland
Mvg. Said
--------------------------------------------------------------------------------
Beoordelingen van klant10Viergever (neem contact op) 4 jaar actief op Marktplaats | Geplaatst op 18-12-2011 verhuizing in regio Arnhem/ Nijmegen
Ik ben erg tevreden over Said! Op heel korte termijn was hij beschikbaar om te helpen met een kleine verhuizing. De communicatie hierover was al prettig, en Said bleek (uiteraard) punctueel, maar ook een harde werker, handig, praktisch en sterk, flexibel, geduldig (o.a. met een problematisch bed) en ook erg sympathiek. Ik kan hem echt van harte aanbevelen.

15-01-2012, 07:13


Hallo,ik ben op zoek naar iemand die een donkere eiken vitrinekast van donker naar mooi wit maakt.
Kun jij dit,reageer dan aub.

17-01-2012, 03:42
Salaam Alaikoum,

Wat zijn je prijzen voor het schilderen van een gehele woning.. Een prijsindicatie is voldoende incha Allah.

Walaikoum Salaam