Bekijk volle/desktop versie : Heb vandaag afgereden en ben helaas gezakt...



20-12-2011, 19:02
voor de domste dingen zoals..


1) Ben me lichten vergeten te ontsteken in de tunnel.. Deed het pas na 10 meter erin te hebben gereden..
2) Reed door het rode licht.. Omdat ik bang was dat ik niet meer op tijd kon remmen..
3) Eindelijk na geparkeerd te hebben was ik heel erg blij omdat het zo goed ging.. Uitstappen dan weer instappen. Vond ik allemaal zo goed..En op het einde terug bij het examencentrum hoorde ik dat daar en garage was.. Haha sorry moet er echt van lachen..
4) En bij het inhalen reed ik te rustig gaf geen gas.. Door en stomme tractor.. Altijd staan die in de weg..

Zo en beetje zie ik gewoon dat de angst van me heeft gewonnen..Pff rijexamen...

20-12-2011, 19:04


das balen, maar volgende keer beter insha Allah.

20-12-2011, 19:05
Ah jammer! Je weet nu hoe het gaat, je hebt ervan kunnen leren en inshaAllah haal je het de tweede keer.

Ik heb het ook de tweede keer gehaald. Eerste keer reed ik bijna een fietser aan. Examinator moest zelf keihard remmen, scheelde echt niks en zei daarna dat daar een fietser was, en wat zei ik? "Ja, ik zag hem."

20-12-2011, 19:10
Ik woon namelijk in Belgie en nee remmen dat kan de examinator hier niet alleen ik heb hier de rempedaal. Ik was met de auto van me man gegaan.. Ik heb maar 8 uurtjes bij de rijschool gereden en dat was gewoon in Nederland..Maar daar heb ik niks van geleerd omdat de rijinstructrice telkens ff wat moest brengen bij de familie of en babbeltje moest doen.. Hier heb ik met me man geoefend..

20-12-2011, 19:13


Ik heb nu de angst om voor de 2de keer te gaan.. Ik zal ff afwachten en nog geen aanvraag doen.. Eerst de fouten die ik heb gemaakt corrigeren.. En wat het vervelendste is dat ze hier Frans spreken..

20-12-2011, 19:22

Citaat door OumDounia2010:
I[B]k woon namelijk in Belgie en nee remmen dat kan de examinator hier niet alleen ik heb hier de rempedaal. Ik was met de auto van me man gegaan.. Ik heb maar 8 uurtjes bij de rijschool gereden en dat was gewoon in Nederland..Maar daar heb ik niks van geleerd omdat de rijinstructrice telkens ff wat moest brengen bij de familie of en babbeltje moest doen.. Hier heb ik met me man geoefend..
Als het een erkende rijschool is hebben ze ook wel een rem hoor lieverd..
Wees blij dat je je theorie ba3da hebt! Het lukt mij gwn niet om al die regeltjes te leren?!
Binnen de bebouwde kom, buiten de bebouwde kom, zoveel km's op de snelweg,.... pfffff

20-12-2011, 19:23

Citaat door OumDounia2010:
Ik heb nu de angst om voor de 2de keer te gaan.. Ik zal ff afwachten en nog geen aanvraag doen.. Eerst de fouten die ik heb gemaakt corrigeren.. En wat het vervelendste is dat ze hier Frans spreken..
Ben je dan van Brussel?

20-12-2011, 19:26
na 3 keer gezakt te zijn had ik hem eindelijk, ik vergat ook altijd lichten en spiegel was mijn grootste probleem, Normaal kijk ik overal in een spiegel waar ik maar één kan vinden en als ik moest afrijden vergat ik die ding?

Inaha allah volgende keer beter.

20-12-2011, 19:29
Aaach vlgde keer beter inshaAllah!!! De eerste keer dacht ik ook safi ben gezakt maar wonder boven wonder meteen geslaagd hmdl..

20-12-2011, 19:30
Had gwn geluk met een hele aardige examinator.