Bekijk volle/desktop versie : Alves haalt uit: 'Wedstrijdjes? Mourinho is gewoon zo jaloers als wat'



Pagina's : [1] 2

20-12-2011, 16:16
José Mourinho feliciteerde Barcelona maandagavond met het winnen van het WK voor clubteams, maar toch kon hij het ook niet laten om de halve finale en finale van het mondiale clubtoernooi wedstrijdjes te noemen. "Ik vind ik de Champions League-winst veel belangrijker dan die twee 'wedstrijdjes'. Maar nogmaals, ik wil Barcelona feliciteren. Ze zijn heel goed." Barcelona-verdediger Dani Alves is niet verrast door de uitspraken. "Mourinho is gewoon zo jaloers als wat."

"Barcelona is wereldkampioen, we zijn de beste club ter wereld", vertelde Alves dinsdag aan diverse Spaanse media. "Hoe zeer het iedereen ook kan doen, Barcelona is de beste club. Om die 'wedstrijdjes' te kunen spelen, moet je de Champions League winnen. Dat hebben we gedaan en nu hebben we ook die 'wedstrijdjes' gewonnen. Hij is gewoon zo jaloers al wat. Dat lijkt me toch wel duidelijk."

Alves, die in het verleden wel vaker kritiek uitte op Mourinho, vindt het jammer dat de oefenmeester van Real Madrid alleen zijn eigen overwinningen prijst. "Hij voelt zich op zijn gemak in zijn rol. Hij geeft altijd af op prestaties van andere clubs. Alleen zijn prijzen zijn waardevol." De Braziliaans international vindt dat Real Madrid altijd naar excuses zoekt voor de prijzen van Barcelona. "Er is altijd een maar..."

"Maar dat is nu eenmaal de persoonlijkheid van Mourinho en die respecteren we." Santos-ster Neymar gaf zondag na de verloren finale van het WK voor clubteams aan dat ze veel geleerd hadden van de manier waarop Barcelona speelde. "Dat soort woorden zullen we nooit uit het kamp van Real Madrid horen. Zij zullen nooit bescheiden zijn", aldus Alves.

20-12-2011, 16:18


Hardcore Alves

Maar die man moet echt niet praten want hij blinkt echt nooit uit...

Messi,Xavi,Iniesta,Pique zulke spelers mogen dat zeggen!

20-12-2011, 16:26

Citaat door mocrotafersit:
Hardcore Alves

Maar die man moet echt niet praten want hij blinkt echt nooit uit...

Messi,Xavi,Iniesta,Pique zulke spelers mogen dat zeggen!
Ja inderdaad, hij zou de laatste speler moeten zijn die zijn bek moet opentrekken. Mourinho feliciteerde zelfs Barcelona dus wat komt hij zich moeien, hij gaf ook onlangs aan dat hij kritiek of opmerkingen zou negeren en jaja wie hebben we hier mister alves met zijn calimerogedrag.

20-12-2011, 16:28

Citaat door mocrotafersit:
Hardcore Alves

Maar die man moet echt niet praten want hij blinkt echt nooit uit...

Messi,Xavi,Iniesta,Pique zulke spelers mogen dat zeggen!
Hij blinkt nooit uit?

20-12-2011, 16:31



Citaat door mocrotafersit:
Hardcore Alves

Maar die man moet echt niet praten want hij blinkt echt nooit uit...

Messi,Xavi,Iniesta,Pique zulke spelers mogen dat zeggen!
Alves blinkt nooit uit?
Zoiets kun je wel zeggen over een speler als Maxwell bijvoorbeeld. Noem eens ff 3 betere rechtsbacks.

20-12-2011, 16:34

Citaat door MADEinMOROCCO:
Alves blinkt nooit uit?
Zoiets kun je wel zeggen over een speler als Maxwell bijvoorbeeld. Noem eens ff 3 betere rechtsbacks.
noem eens 1 betere rechtsback

20-12-2011, 16:37

Citaat door 2Pac:
noem eens 1 betere rechtsback
Leeft Maicon nog? Die gast heeft maar 1 goed seizoen gekend.

Ik vind Alves de beste rechtsback, dat laat hij ook over een langere periode zien. Er wordt vaak gezegd dat hij verdedigend minder is, heb hem wel hele goede wedstrijden zien spelen tegen Ronaldo.

20-12-2011, 16:41

Citaat door MADEinMOROCCO:
Leeft Maicon nog? Die gast heeft maar 1 goed seizoen gekend.

Ik vind Alves de beste rechtsback, dat laat hij ook over een langere periode zien. Er wordt vaak gezegd dat hij verdedigend minder is, heb hem wel hele goede wedstrijden zien spelen tegen Ronaldo.
http://www.youtube.com/watch?v=XrrkypfzjW8

héél irritant nog dat liedje

[video=youtube;XrrkypfzjW8]http://www.youtube.com/watch?v=XrrkypfzjW8[/video]

20-12-2011, 16:43

Citaat door 2Pac:
noem eens 1 betere rechtsback
Ramos?

20-12-2011, 16:44

Citaat door mocrotafersit:
Ramos?
nahh...

20-12-2011, 16:47

Citaat door 2Pac:
nahh...
Meningen verschillen he

Wel is een feit dat hij beter zijn werk tussen aanvallen en verdedigen kan combineren.
En meer doelpunten scoort terwijl Dani Alves bij elke aanval te bekennen is.

20-12-2011, 16:48

Citaat door mocrotafersit:
Meningen verschillen he

Wel is een feit dat hij beter zijn werk tussen aanvallen en verdedigen kan combineren.
En meer doelpunten scoort terwijl Dani Alves bij elke aanval te bekennen is.
Barca heeft ook weinig te verdedigen ...

Guardiola heeft lef hoor... 3-4-3 spelen tegen Real
kzeg je eerlijk respect

20-12-2011, 16:50


Ramos is verdedigend beter, alleen brengt Alves zoveel meer extra in aanvallend en voetballend opzicht. Er komt ook veel meer druk te staan op de verdediging van Barca wanneer zij de bal verliezen dan de verdediging van Real. Barca is het meest kwetsbaar in de omschakeling omdat zij heel aanvallend spelen.

20-12-2011, 16:51

Citaat door mocrotafersit:
Hardcore Alves

Maar die man moet echt niet praten want hij blinkt echt nooit uit...

Messi,Xavi,Iniesta,Pique zulke spelers mogen dat zeggen!
hij had ronaldo in ze zak 2 weken geleden

20-12-2011, 16:52

Citaat door 2Pac:
Barca heeft ook weinig te verdedigen ...

Guardiola heeft lef hoor... 3-4-3 spelen tegen Real
kzeg je eerlijk respect
Hihi maar dat deed hij niet...ik zou wel respect voor hem hebben als hij dat echt gedaan zou hebben

Pagina's : [1] 2