Bekijk volle/desktop versie : Ik word gewoon gek van al dat trouwgedoe!



20-12-2011, 09:14
Salaam

Eerlijk hebben jullie dit ook niet of ben ik het alleen?
Nu mensen weten dat ik ga trouwen dan is het net alsof ik alleen maar uit trouwen besta.
Voor ik nog de salaam heb uitgesproken, beginnen ze al vragen te stellen over de trouw.
Het is allemaal niet erg maar het is gewoon iedereen die ik tegenkom.

+

Het feit dat mijn familie een groot feest verwacht. Ik ben blij met een Dj & hun verwachten een vrouwenband. Ze willen het zelf betalen.
Maar 2200€ voor een band is gewoon teveel. Met die 2200€ kunnen we anderen dingen financieren.
Ik heb echt zin om gewoon alles te laten vallen en gewoon etentje & op reis vertrekken.

20-12-2011, 09:20


laat je niet gek maken meid! Marokkanen zijn nou eenmaal zo..
Ik werd er ook behoorlijk gek van, en ze willen ook echt alles weten, welke diensten je hebt, welke zaal je doet etc...
Je moet jou bruiloft houden zoals jij en je man dat willen, luister vooral niet naar andere mensen.

Allahie kemer Belghair Inshallah.

20-12-2011, 09:30

Citaat door bni-Bride2011:
laat je niet gek maken meid! Marokkanen zijn nou eenmaal zo..
Ik werd er ook behoorlijk gek van, en ze willen ook echt alles weten, welke diensten je hebt, welke zaal je doet etc...
Je moet jou bruiloft houden zoals jij en je man dat willen, luister vooral niet naar andere mensen.

Allahie kemer Belghair Inshallah.
Ja dat is idd zo, Amien inchallah x

20-12-2011, 09:45
Salaam, ik maak hetzelfde mee mensen zijn nieuwsgierig ik krijg altijd een heel ondervraging net of ik voor de rechter sta ook vragen die ze niet eens moeten weten zoals bv hoe heet u man van waar is hij:confusedfffff word er misselijk van en dan heb je ook nog vriendinnen die afstand van u nemen en roddelen zodra ze wisten dat ik ga trouwenghair awel ik wil dat ook soms gwn etentje 1 bruidsjurk en dan lekker op reis dus je bent niet de enige meid

20-12-2011, 09:51


Gelukkig ben ik dus niet de enige!! hahahahah! Echt zooo irritant is dat he! Zoals je zegt iedereen om je heen je wordt er gek van serieus! en dat bemoeienis van familie alsof zij gaan trouwen hahahaha

Ik weet echt dat ze het goed bedoelen maar ze willen echt alles bepalen, welke dj als het aan hun lag was het de grootste band ever! hhahahaha! Welke ziana, wat voor bedankjes en noem maar op... Eigenlijk wil ik gewoon een kleine bruiloft op een islamitisch manier maar je familie wilt het groot dus je wilt weer je familie niet teleurstellen.. Pfff wat een kopzorgen zeg! Zoals je zegt wil je et liefst je man ontvoeren naar een ander land en lekker op vakantie

20-12-2011, 09:53

Citaat door Marokaanseroos:
Salaam, ik maak hetzelfde mee mensen zijn nieuwsgierig ik krijg altijd een heel ondervraging net of ik voor de rechter sta ook vragen die ze niet eens moeten weten zoals bv hoe heet u man van waar is hij:confusedfffff word er misselijk van en dan heb je ook nog vriendinnen die afstand van u nemen en roddelen zodra ze wisten dat ik ga trouwenghair awel ik wil dat ook soms gwn etentje 1 bruidsjurk en dan lekker op reis dus je bent niet de enige meid
Het lijkt wel alsof ik aan het praten ben! Echt zoo raar wollah.. Dat je vriendinnen die je jaren kent opeens afstand nemen omdat je gaat trouwen? heb hier echt weken om zitten treuren want ik ben het zelfde gebleven alleen een man erbij? Maar alsnog zo'n grote afstand genomen... Dat ik toch wel iemand nodig heb voor mening of hulp... maargoed ghair Insha Allah

20-12-2011, 10:23

Citaat door maliki1:
Het lijkt wel alsof ik aan het praten ben! Echt zoo raar wollah.. Dat je vriendinnen die je jaren kent opeens afstand nemen omdat je gaat trouwen? heb hier echt weken om zitten treuren want ik ben het zelfde gebleven alleen een man erbij? Maar alsnog zo'n grote afstand genomen... Dat ik toch wel iemand nodig heb voor mening of hulp... maargoed ghair Insha Allah
Ja erg eh heb er ook veel om zitten treuren maar toen wist ik eh dat zij valse vriendinnen waren en niet echten want als zij echte vriendinnen waren gaven ze om mij en waren ze blij voor mij en dat was niet zo, wat deden zij ze namen afstand om niets hmdl nu pas besef ik dat vriendinnen niet bestaant!!! Ik geloof dat het jaloezie is meid jammer soebhanallah wat jaloezie met een mens kan doen Zoals je zegt soms heb je hulp nodig of mening van een vriendin en dan kijk je langs u en staat er niemand meer die je kan vertrouwen triest eigenlijkGhair inschallah

20-12-2011, 10:23
Ik heb geen vriendinnen dus dat is al een zorg minder. Ik heb echt geen tijd voor vriendinnen.
Ja ik zei tegen mijn tantes van ik ga geen bedankje doen om zo kosten te besparen en het is onnodig.
Ze zeggen ze ja je moet niet besParen op de kleine dingen en dan zeg ik moet ik dan mensen minder eten geven

20-12-2011, 10:28

Citaat door sarahke:
Ik heb geen vriendinnen dus dat is al een zorg minder. Ik heb echt geen tijd voor vriendinnen.
Ja ik zei tegen mijn tantes van ik ga geen bedankje doen om zo kosten te besparen en het is onnodig.
Ze zeggen ze ja je moet niet besParen op de kleine dingen en dan zeg ik moet ik dan mensen minder eten geven
Ik zeg altijd het is mijn trouwfeest en ik doe wat ik wil en als ik iets niet wil doe ik het niet!!! Het is uiteindelijk jij of u man die het gaan betalen en niet u tantes ze zeggen doe dit dat dit ze denken dat het gratis is terwijl het ook pakken geld kost en weggegooid geld want bedankjes vliegen toch de vuilbak in

20-12-2011, 10:31
Wat ik ook HATELIJK vind!.

Allemaal meisjes die ik vaag ken, gewoon normaal hey hallo ditdat. Willen nu ineens mijn beste vriendin zijn Oh.. Als je hulp nodig hebt moet je het gewoon zeggen hoor. Ineens word ik door allemaal die rare meisjes toegevoegd op ping, willen ze ineens allemaal met mij chillen Of van die meisjes waarvan we elkaar normaal niet begroeten, komen nu ineens naar me toe in de stad. 4 kusjes geven, hoe is het met je? Hoe ver ben je met de voorbereidingen blablablaa..

20-12-2011, 10:38

Citaat door Bruidje2013:
Wat ik ook HATELIJK vind!.

Allemaal meisjes die ik vaag ken, gewoon normaal hey hallo ditdat. Willen nu ineens mijn beste vriendin zijn Oh.. Als je hulp nodig hebt moet je het gewoon zeggen hoor. Ineens word ik door allemaal die rare meisjes toegevoegd op ping, willen ze ineens allemaal met mij chillen Of van die meisjes waarvan we elkaar normaal niet begroeten, komen nu ineens naar me toe in de stad. 4 kusjes geven, hoe is het met je? Hoe ver ben je met de voorbereidingen blablablaa..
Ze willen uitgenodigd worden

20-12-2011, 11:01

Citaat door Marokaanseroos:
Ze willen uitgenodigd worden
Ja daar was ik ook al achter. Wat zij niet weten is, dat ze alle moeite voor niks doen. Want ik ga ze toch niet uitnodigen.

20-12-2011, 11:07



Citaat door Bruidje2013:
Ja daar was ik ook al achter. Wat zij niet weten is, dat ze alle moeite voor niks doen. Want ik ga ze toch niet uitnodigen.
Beter zo!!! Wat moet je met zo niks gunners op de mooiste dag van u leven