Bekijk volle/desktop versie : Kim Jong-il, de dictator



Pagina's : [1] 2

20-12-2011, 08:59
op msn las ik dit:

.

en vervolgens dit

[SIZE=3]Trendsetter[/SIZE]

Welke foto je ook bekijkt, Kim Jong-il draagt altijd dezelfde dichtgeritste kaki outfit. [SIZE=3]Met zijn 1,58 [/SIZE]is Kim behoorlijk klein, en waarschijnlijk de reden dat hij [SIZE=3]standaard 10 centimeter hoge platform schoenen draagt. Zijn grote, zwarte zonnebril is ook een onmisbaar item.

http://nieuws.nl.msn.com/gallery-section/mythes-uit-het-leven-van-kim-jong-il

20-12-2011, 09:00


Ik zag op TV die huilende Noord Koreanen. Die mensen zijn totaal gehersenspoeld.

20-12-2011, 09:01
Compensatie noemen ze dat.
Ben benieuwd of z'n opvolger alle dikke mensen naar afslankkampen stuurt, hij schijnt zelf nogal wat extra gewicht mee te zeulen.

20-12-2011, 09:02

Citaat door Moonboi:
Compensatie noemen ze dat.
Ben benieuwd of z'n opvolger alle dikke mensen naar afslankkampen stuurt, hij schijnt zelf nogal wat extra gewicht mee te zeulen.
Grapturk

20-12-2011, 09:03


Dat neem je terug.

20-12-2011, 09:03

Citaat door YaSmIn_082:
Ik zag op TV die huilende Noord Koreanen. Die mensen zijn totaal gehersenspoeld.
ja zoals ze op het nieuws zeiden krokodillentranen.. ze moeten..... wat anders

wij in de tijd van koning hassan moesten we ook..

20-12-2011, 09:05

Citaat door Moonboi:
Compensatie noemen ze dat.
Ben benieuwd of z'n opvolger alle dikke mensen naar afslankkampen stuurt, hij schijnt zelf nogal wat extra gewicht mee te zeulen.
Er komt inmiddels wel nieuws naar buiten over topmensen uit de Noord-Korea die geexecuteerd of gedetineerd zijn omdat zoonlief ze niet mocht. Aardje naar zijn vaartje dus.

20-12-2011, 09:05

Citaat door Moonboi:
Compensatie noemen ze dat.
Ben benieuwd of z'n opvolger alle dikke mensen naar afslankkampen stuurt, hij schijnt zelf nogal wat extra gewicht mee te zeulen.
ja ik ben nu ook benieuwd nu je het zegt



lees dit?
ik zag een tijdje terug ook die beelden op scholen hoe die kinderen zo worden opgevoed, het lijkt wel militairekamp

Citaat:
In werkelijkheid werd Kim gewoon in een legerkamp in Rusland geboren, waar zijn familie destijds naartoe vluchtte vanwege oorlog.

20-12-2011, 09:07

Citaat door Abracadaver:
Er komt inmiddels wel nieuws naar buiten over topmensen uit de Noord-Korea die geexecuteerd of gedetineerd zijn omdat zoonlief ze niet mocht. Aardje naar zijn vaartje dus.
Aw, he's just like his daddy.

Had gehoopt dat hij iets "vriendelijker" was aangezien hij een deel van z'n jeugd in Zwitserland heeft gezeten, ach, de dreigementen richting het zuiden zullen binnenkort wel weer gestart worden dus.

20-12-2011, 09:09
Op youtube staat een erg goede docu over noord-korea, een stel filmmakers mag "op bezoek" echt fucked up.
Komen ze in een gastgezin, alles op en top verzorgd, staat er een computer, tv alles (maar er is "toevallig" geen stroom).

Lopen ze over straat, krijgt de cameraman een tik van een oudere man omdat hij dacht dat ze Amerikanen waren.

20-12-2011, 09:10

Citaat door Moonboi:
Dat neem je terug.


Nop

Citaat door merakshia:
ja zoals ze op het nieuws zeiden krokodillentranen.. ze moeten..... wat anders

wij in de tijd van koning hassan moesten we ook..
Wij? Ik heb nog nooit een traan gelaten om die Hassan. In Marokko valt het reuze mee met de adoratie. Mensen doen het zelf. Maar in N-K worden de mensen gedwongen. Ik vraag me toch af waarom ze niet gaan rebelleren

20-12-2011, 09:11
Dan reageer ik niet mee op jou

20-12-2011, 09:13



Citaat door YaSmIn_082:
Nop


Wij? Ik heb nog nooit een traan gelaten om die Hassan. In Marokko valt het reuze mee met de adoratie. Mensen doen het zelf. Maar in N-K worden de mensen gedwongen. Ik vraag me toch af waarom ze niet gaan rebelleren
jij en ik niet maar je ouders misschien wel en je voorouders.. geloof me ik heb het zelf net mijn ogen gezien die dag was ik in marokko op vakantie toen die overleed

20-12-2011, 09:14

Citaat door Moonboi:
Aw, he's just like his daddy.

Had gehoopt dat hij iets "vriendelijker" was aangezien hij een deel van z'n jeugd in Zwitserland heeft gezeten, ach, de dreigementen richting het zuiden zullen binnenkort wel weer gestart worden dus.
Nee helaas, blijkbaar zit deze jongen ook achter de beschietingen de laatste keer, zijn manier om te laten zien dat hij achter het leger stond.

20-12-2011, 09:22

Citaat door Moonboi:
Dan reageer ik niet mee op jou


Dan niet

Citaat door merakshia:
jij en ik niet maar je ouders misschien wel en je voorouders.. geloof me ik heb het zelf net mijn ogen gezien die dag was ik in marokko op vakantie toen die overleed


Mijn ouders en voorouders hebben nooit voor welke leider dan ook ontzag gehad of zelf maar om ze gehuild.

Pagina's : [1] 2