Bekijk volle/desktop versie : Negatieve mensen....



19-12-2011, 21:41
Wat kan ik daar slecht tegen!!!!!!!
Al die heisa rond hun persoontje en dat geklaag en gewichtig doenerij, humorloze saaie miepen, doe toch lekker gewoon dan doe je al gek genoeg.

19-12-2011, 22:08


Pfff, ja, zo ken ik er ook één (en ga ik nu zelf klagen, typisch ), altijd negatief, altijd klagen, altijd is er wat mis. Een Turks oudstudiegenote. Ik kan haar het best beschrijven als een spons, want telkens als ik haar tegenkwam, dan zoog ze al mijn levensvreugde op. Ik werd somber van haar somberheid. Dan was ik vrolijk, totdat ik haar sprak (ik neem andermans humeur snel over, heel irritant). Soms durfde ik haar niet eens te vragen hoe het was, want dan kreeg ik weer een heel triest verhaal. Maar dat lukte me niet altijd, ik vraag bijna automatisch hoe het gaat en gelijk spijt. In al die jaren, nog nooit zei ze dat het goed ging.

19-12-2011, 22:10
Iewl.
Ik heb gemerkt dat ik erg weinig geduld met sommige mensen heb.
Dan wrijf ik het er ook in dat ze niet zo moeten klagen omdat ik graag nog van m'n dag wil genieten..

19-12-2011, 22:15
Ik ben zo moe vandaag hé. gisteren heel laat naar bed vandaag ben ik dood moe. En morgen weer dat rot werk ik heb er totaal geen zin en weetje dan kom je thuis dan moet van alles en nog wat doen.

19-12-2011, 22:19


Herkenbaar, heel vermoeiend..

19-12-2011, 22:29
afstand nemen want negativity kan besmettelyk zyn




19-12-2011, 23:55
zulke mensen gebruiken jouw als afvalbak
als ze alles hebben geleegd voelen ze zich weer goed en jij slecht

ik mijdt zulke mensen

20-12-2011, 00:05
afstand nemen! beste medicijn, tenzij het collega's zijn...pfff ik zeg er dan gewoon wat van hoor....( me realiserend dat ik ook niet altijd het zonnetje in huis ben)

20-12-2011, 00:07
Vaak genoeg zijn mensen zelf ook negatief vandaar dat ze het bij een ander verafschuwen.

Hoi Niesje schat hoe is het met je?

20-12-2011, 00:12

Citaat door temsamen_lady:
zulke mensen gebruiken jouw als afvalbak
als ze alles hebben geleegd voelen ze zich weer goed en jij slecht

ik mijdt zulke mensen
oehhhhhh
You've got a point there