Bekijk volle/desktop versie : Wilders kan het niet laten: 'Leger Egypte toont ware gezicht islam'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

19-12-2011, 11:31
PVV-leider Geert Wilders vindt dat het leger in Egypte met zijn keiharde optreden tegen betogers in Caïro het 'ware gezicht van de gewelddadige islam' laat zien.

Hij zegt dit in een reactie op een schokkend filmpje op internet, waarin te zien is hoe het leger demonstranten, onder wie een vrouw, genadeloos aftuigt. "Het ware gezicht van de gewelddadige islam zoals barbaar Mohammed ze geleerd heeft", twittert Wilders. "De sharia staat in de Egyptische grondwet als belangrijkste bron van wetgeving. Het leger pretendeert de wet te handhaven en doet dat op beestachtige wijze. Zoals Mohammed dat deed op dezelfde grondslag", weidt hij tegenover Novum Nieuws uit.

Zondag raakte het Egyptische leger voor de derde achtereenvolgende dag slaags met demonstranten. Zaterdag bestormden honderden militairen het Tahrir-plein en sloegen voor het oog van de camera's in op betogers. Er zijn zeker tien doden en vele honderden gewonden gevallen.

De ongeregeldheden in de Egyptische hoofdstad braken donderdagavond laat uit toen de militaire politie een kampement van betogers voor het kabinetsgebouw bestormde. De demonstranten bivakkeerden daar al ruim twee weken om te eisen dat het leger onmiddellijk afstand doet van de macht.

(Novum)

19-12-2011, 11:50


Geert wilders Pfff hij vreet energie , hij weet geen eens waar hij het over heeft ! Sukkeltje volgens mij droomt hij zelfs over de "islam" zoals hij die ziet ofcourse


19-12-2011, 11:53
Alsof de wereld zich wat kan schelen wat Wilders vind... Sterker nog, wat Nederland vind van bepaalde zaken.

Kortom, meelopertjes en zullen altijd meelopertjes blijven.

19-12-2011, 11:54

Citaat door Niet_je_broeder:
En wederom heeft Wilders weer gelijk.

Apart trouwens hoe de redactie nu blijkbaar ook al topictitels subjectief aanpast.
Apart voor een forum dat subsidie krijgt.
Gooi jezelf voor een trein. Je doet de samenleving een gunst.


Smeerlap

19-12-2011, 12:02



Citaat door Niet_je_broeder:
Aha, dat was te verwachten. Geen topic is hier compleet voordat een aanhanger van de vredesreligie iemand dood wenst. Meestal al binnen het eerste half uur. Je stelt niet teleur, oh vrome.
Ga je straks weer even bidden trouwens?
Eerst lekker uitdagen en dan huilen over de reactie op je provocatie ?

19-12-2011, 12:04
Zoals die losgeslagen USA soldaatjes t ware gezicht van t gristendom toont?

Wilders moet z'n hypocriete bakkes houden.

19-12-2011, 12:07

Citaat door Niet_je_broeder:
Aha, dat was te verwachten. Geen topic is hier compleet voordat een aanhanger van de vredesreligie iemand dood wenst. Meestal al binnen het eerste half uur. Je stelt niet teleur, oh vrome.
Ga je straks weer even bidden trouwens?
Daar hoef je geen niet moslim voor te zijn hoor. Ik ga gewoon ervan uit je geen leven hebt en dat je een heel zielig ventje bent. Commissie Deetman had toch al aangetoond dat je recht op een vergoeding had

19-12-2011, 12:12
Jammer dat ook de Redactie meedoet aan het geven van aandacht aan idioot Wilders.

19-12-2011, 12:19

Citaat door Niet_je_broeder:
Toch zijn het vooral moslims hier die dat in elke topic doen. Dat zegt iets over deze groep mensen.
Huillie Huillie doe je maar bij Ome Geert

19-12-2011, 12:32

Citaat door Einherjer:
Zoals die losgeslagen USA soldaatjes t ware gezicht van t gristendom toont?

Wilders moet z'n hypocriete bakkes houden.
Dit.

19-12-2011, 12:32

Citaat door Niet_je_broeder:
Huilen, nee hoor. Ik geef slechts aan dat mensen doodwensen normaal gedrag schijnt te zijn onder de vredesreligieaanhangers.
Kom een keer je huis uit en ontmoet mensen. Ik heb joodse vrienden met wie ik het prima kan vinden. Types als jij dragen niet bij aan een oplossing.

19-12-2011, 12:33

Citaat door Einherjer:
Zoals die losgeslagen USA soldaatjes t ware gezicht van t gristendom toont?

Wilders moet z'n hypocriete bakkes houden.
exactly my point

19-12-2011, 12:34



Citaat door Brabus:
Kom een keer je huis uit en ontmoet mensen. Ik heb joodse vrienden met wie ik het prima kan vinden. Types als jij dragen niet bij aan een oplossing.
Man ga toch niet in op die trol. Sjeezus.

19-12-2011, 12:38

Citaat door Niet_je_broeder:
En wederom heeft Wilders weer gelijk.

Apart trouwens hoe de redactie nu blijkbaar ook al topictitels subjectief aanpast.
Apart voor een forum dat subsidie krijgt.
De moslims en moslimpartij die zich sinds het begin geweldloos verzetten tegen het leger en de zittende regering, zijn blijkbaar geen echte moslims.
Maar de soldaten die anderen in elkaar trappen zijn wél de echte moslims.
Hoezo selectief...
Zijn de Amerikaanse soldaten die zich in Abu Graib of Afghanistan hebben misdragen ook het ware gezicht van het westen? Laat me raden; dat dan weer niet zeker.

Salutem

19-12-2011, 12:49

Citaat door Einherjer:
Zoals die losgeslagen USA soldaatjes t ware gezicht van t gristendom toont?

Wilders moet z'n hypocriete bakkes houden.
In de morele rekenkunde van Einherjer is 2 x fout gelijk aan 1 x goed?

Pech voor de Egyptische vrouw wier leed wordt weggecijferd.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8