Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk H&M bestelling aan de deur betalen of niet?



18-12-2011, 23:32
Ik heb een grote bestelling gedaag van bijna 400 euro (2x per jaar doe ik zo een grote bestelling en daarna bestel ik niets meer ) Wie weet wat het limiet is? Ik heb namelijk gekozen voor maandfactuur en ik las op internet dat sommige alsnog aan de deur moeten betalen. Wie weet of dit zo is? Want anders dan moet ik het geld achterlaten bij mijn moeder zodat ze het kan geven aan de postbode.

18-12-2011, 23:52


400,-

19-12-2011, 00:15

Citaat door Bruidje-2012:
400,-
Got any problem with that dear?

19-12-2011, 00:36
Geld kan je toch nooit contant aan de postbode geven?
Dat moet je altijd pinnen, anders kan die 't geld gewoon zelf houden.
Is een maandfactuur niet met rente? Zo ja, dan is dat toch haram?
Ik doe altijd acceptgiro, maar ik bestel best vaak dus zijn mijn bestellingen niet zo hoog.

19-12-2011, 00:41


Een maandfactuur is niet met rente. Als je besluit om een H&M rekening te nemen, dan betaal je rente. Dus als je boven je Saldo limiet bestelt, dan krijg je automatisch een H&M rekening. Over dat aan huis betalen, dat weet ik niet.. Misschien kan je H&M daarover mailen? Of bellen.

19-12-2011, 00:49

Citaat door Ouissam.:
Een maandfactuur is niet met rente. Als je besluit om een H&M rekening te nemen, dan betaal je rente. Dus als je boven je Saldo limiet bestelt, dan krijg je automatisch een H&M rekening. Over dat aan huis betalen, dat weet ik niet.. Misschien kan je H&M daarover mailen? Of bellen.
Okee thanks voor de info!
Kom je uit DH?

19-12-2011, 01:00

Citaat door Never_seen:
Okee thanks voor de info!
Kom je uit DH?
Graag gedaan meid!
Nee, ik ben niet van Den Haag.

19-12-2011, 01:23

Citaat door Ouissam.:
Graag gedaan meid!
Nee, ik ben niet van Den Haag.
Haha okee meid, die naam icm je ava deed me denken aan iemand.

19-12-2011, 01:43

Citaat door Never_seen:
Haha okee meid, die naam icm je ava deed me denken aan iemand.
Hihi okee.
Dat kan he

19-12-2011, 10:26
Nee je krijgt gewoon acceptgiro thuis. Je hoeft niks te betalen.

Tenzij het onder Rembours is, dan moet je de helft van het bedrag betalen. Als het onder 100 euro of daaronder is moet je het hele bedrag Hoger is de helft ervan.

Dat is bij mij altijd het geval omdat ik een keer een rekeing veelste laat heb betaald, kan ik geen acceptgiros meer krijgen dus moet ik aan de deur pinnen.

19-12-2011, 10:30

Citaat door _n0raatjuh_:
Nee je krijgt gewoon acceptgiro thuis. Je hoeft niks te betalen.

Tenzij het onder Rembours is, dan moet je de helft van het bedrag betalen. Als het onder 100 euro of daaronder is moet je het hele bedrag Hoger is de helft ervan.

Dat is bij mij altijd het geval omdat ik een keer een rekeing veelste laat heb betaald, kan ik geen acceptgiros meer krijgen dus moet ik aan de deur pinnen.
Lekker drastisch van H&M, zeg
Ik heb zovaak te laat betaald..

19-12-2011, 10:34

Citaat door femme-arab:
Lekker drastisch van H&M, zeg
Ik heb zovaak te laat betaald..
Haha ja maar dit was echt met aanmaningen en incasso !


TS: je kan trouwens ook als je je pakketje volgt via tnt, daar staat ook of je wat moet betalen of niet.

19-12-2011, 10:38



Citaat door _n0raatjuh_:
Haha ja maar dit was echt met aanmaningen en incasso !


TS: je kan trouwens ook als je je pakketje volgt via tnt, daar staat ook of je wat moet betalen of niet.
Oh haha oops