Bekijk volle/desktop versie : Vechtsporten.



Pagina's : [1] 2

18-12-2011, 18:56

Citaat:
Ik doe sinds kort weer wing chun. Een vechtsport dat ontwikkeld is door een vrouw, door jaren heen weer verder ontwikkeld. Het is de ideale vechtsport voor een vrouw. Je leert in korte ruimtes jezelf verdedigen. Je hoeft geen Mister Hulk te zijn, om je tegenstander te kunnen verslaan.

Wie van jullie doet ook aan vechtsporten of doen jullie allemaal aan voetbal? Met jullie harige benen achter een bal aanrennen.
=/

18-12-2011, 18:59



Citaat door Bum:
=/
netjes


doe zelf Jeet Kune Do. de basis is wing chun maar omvat veel en veel meer dan alleen dat.
een stijl ontwikkelt door Bruce Lee waarin hij zijn filisofie tot uiting brengt.

heeft de meest effectieve technieken van alle vechtsporten in de wereld bij elkaar gebracht om de tegenstander op een zo snel mogelijke manier uit te schakelen.

18-12-2011, 19:00
Ik plaats wel plaatjes om het interessanter te maken.

Kijk hoe cool.

Citaat:

18-12-2011, 19:01

Citaat door Mocro_Styl0:
netjes


doe zelf Jeet Kune Do. de basis is wing chun maar omvat veel en veel meer dan alleen dat.
een stijl ontwikkelt door Bruce Lee waarin hij zijn filisofie tot uiting brengt.

heeft de meest effectieve technieken van alle vechtsporten in de wereld bij elkaar gebracht om de tegenstander op een zo snel mogelijke manier uit te schakelen.
Ladies and gentlemen, zie hier wat Mocro_styl beschrijft. Dat is dus wat ik doe. How awesome am I? Totally awesome.

Doe jij ook aan vechtsport? Kweek je ook wat spiertjes?

18-12-2011, 19:04



Citaat:
Donnie Yen, 1 van mijn favorieten. Hij combineert worstel technieken samen met wing chun en andere kungfu stijlen. En hij heeft de meeste mooie lichaam.

18-12-2011, 19:07

Citaat door Bum:
Ladies and gentlemen, zie hier wat Mocro_styl beschrijft. Dat is dus wat ik doe. How awesome am I? Totally awesome.

Doe jij ook aan vechtsport? Kweek je ook wat spiertjes?
wing chun is niet hetzelfde als JKD.

18-12-2011, 19:12
donnie yen

anderson silva heeft het ook vaak over de filisofie van bruce en brengt dit dan ook goed tot uiting in zijn gevechten
[video=youtube;53zdxvajCEs]http://www.youtube.com/watch?v=53zdxvajCEs&feature=channel_video_title [/video]

18-12-2011, 19:14
armbar
mooie lock

mooie block en trap naar het kruis.

18-12-2011, 19:18

Citaat door Mocro_Styl0:
wing chun is niet hetzelfde als JKD.
Ik heb het over de wing chun gedeelte!

Citaat door Mocro_Styl0:
armbarmooie lock

mooie block en trap naar het kruis.
Je foto;s doen het niet. Probeer ze te uploaden, misschien werken ze dan wel.

18-12-2011, 19:20

Citaat door Mocro_Styl0:
donnie yen

anderson silva heeft het ook vaak over de filisofie van bruce en brengt dit dan ook goed tot uiting in zijn gevechten
[video=youtube;53zdxvajCEs]http://www.youtube.com/watch?v=53zdxvajCEs&feature=channel_video_title [/video]
Bij 2.03 net een aap

Nee, dat vind ik weer veel te eng. Wil mijn cute face niet bezeren.

18-12-2011, 19:21

Citaat door Bum:
Ik heb het over de wing chun gedeelte!
Je foto;s doen het niet. Probeer ze te uploaden, misschien werken ze dan wel.
je mist echt wat kwaliteit foto's !

18-12-2011, 19:25

Citaat door Mocro_Styl0:
je mist echt wat kwaliteit foto's !
Ja, plaats ze dan goed.. dan mis ik ook niets. Ik plaats wel wat filmpjes en laat je zien hoe het moet.

18-12-2011, 19:26



Citaat door Bum:
Bij 2.03 net een aap

Nee, dat vind ik weer veel te eng. Wil mijn cute face niet bezeren.
dan hoef je niet met ons mee te trainen. vinger in je oog. trap naar het kruis. kan je zo gebeuren allemaal

18-12-2011, 19:29
[video=youtube;tGyOh6GAI-I]http://www.youtube.com/watch?v=tGyOh6GAI-I[/video]
http://www.youtube.com/watch?v=tGyOh6GAI-I

Ik weet dat het maar een film is, maar scot adkinss (boyka heet hij in die film met zijn machine lichaam) kan in het echt ook zo bewegen. Zo moet elke man vechten.

18-12-2011, 19:30

Citaat door Mocro_Styl0:
dan hoef je niet met ons mee te trainen. vinger in je oog. trap naar het kruis. kan je zo gebeuren allemaal
Voordeel is dat een trap in het kruis mij minder pijn doet dan bij mannen. Doe jij aan MMA?

Pagina's : [1] 2