Bekijk volle/desktop versie : Sulimani uitgefloten door eigen aanhang



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

18-12-2011, 14:21
echt belachlijk

18-12-2011, 14:36


laat me raden

aissati speelde niet en dus was sulejmani the closest thing to a muslim om uit te fluiten

18-12-2011, 15:11
ajax, nepste supporters ooit.. Dat ajax weken achter elkaar slecht speelt dan kan ik het begrijpen.. Maar om hem uit te gaan fluiten terwijl hij wel wekelijks belangerijk is voor die joden club..

Homo supporters

18-12-2011, 17:33

Citaat door Mkawed:
ajax, nepste supporters ooit.. Dat ajax weken achter elkaar slecht speelt dan kan ik het begrijpen.. Maar om hem uit te gaan fluiten terwijl hij wel wekelijks belangerijk is voor die joden club..

Homo supporters
Hoor wie het zegt , fan van de grootste aso supporters van NL...De supporters die de naam van de club nog verder naar beneden haalt dan dat ze al zijn..

18-12-2011, 17:42



Citaat door Glorioso_SLB:
Hoor wie het zegt , fan van de grootste aso supporters van NL...De supporters die de naam van de club nog verder naar beneden haalt dan dat ze al zijn..
jouw ´club´ kan je niet eens een club noemen

18-12-2011, 17:59
ik was in het stadion, en hij werd 1 moment uitgefloten omdat ie zijn rug naar de bal keerde en en weigerde te lopen, zo van''ik heb geen zin in die bal" waarop er gefloten werd....janssen maakte ook wilde arm gebaren naar hem waarom ie niet naar die bal ging

hoef je inderdaad niet voor te fluiten maar ook niet uit zijn verband te rukken!

18-12-2011, 18:10
Normaalste zaak van de wereld daar. Niet Doen alsof het nooit gebeurt

18-12-2011, 18:12
of andersom

18-12-2011, 18:39

Citaat door xHijabia:
jouw ´club´ kan je niet eens een club noemen
Reageer niet op mij aub.. heb me ook netjes eraan gehouden of niet???

P.s. Feyenooit is nix vergeleken met Benfica..Als de Knvb met gelijke kappen zou werken zonder te kijken of je Rbc heet of Feyenoord dan bestond jou club niet meer...

18-12-2011, 18:39

Citaat door Sellatin:
ik was in het stadion, en hij werd 1 moment uitgefloten omdat ie zijn rug naar de bal keerde en en weigerde te lopen, zo van''ik heb geen zin in die bal" waarop er gefloten werd....janssen maakte ook wilde arm gebaren naar hem waarom ie niet naar die bal ging

hoef je inderdaad niet voor te fluiten maar ook niet uit zijn verband te rukken!
Janssen over uitfluiten van Sulejmani: ‘Spelersgroep is er niet blij mee’
Zondag, 18 december 2011 om 18:30
Ajax won zondag met 4-0 van ADO Den Haag, maar het was niet alleen maar rozengeur en maneschijn in Amsterdam. Zo werd Miralem Sulejmani, die een aantal ongelukkige acties liet zien, uitgefloten door een deel van het publiek in de Amsterdam ArenA. Theo Janssen steekt zijn frustratie over het gedrag van de supporters niet onder stoelen of banken.

“Dat kan gewoon niet”, zegt de middenvelder in gesprek met AT5. “Die jongen doet zijn stinkende best en iedereen heeft wel acties die niet lukken. Dan kun je zo’n jongen steunen of uitfluiten. Zij kozen voor het tweede en wij als spelersgroep zijn er niet blij mee, maar dat hebben we al een keer eerder gezegd.”
“Gelukkig maakt Mickey daarna een fantastische goal en waren de mensen die twee minuten daarvoor aan het fluiten waren, hartstikke blij”, vervolgt Janssen. “Zo zie je maar, het kan alle kanten op in de voetballerij.” Ajax won, dankzij doelpunten van Christian Eriksen, Janssen, Dmitri Bulykin en Sulejmani, uiteindelijk met 4-0.

18-12-2011, 18:42

Citaat door Glorioso_SLB:
Reageer niet op mij aub.. heb me ook netjes eraan gehouden of niet???
Waaraan?

Jij moet gewoon niet zo kinderachtig doen. Kom verder praten als jullie weer Eredivisie spelen

18-12-2011, 18:47

Citaat door xHijabia:
Waaraan?

Jij moet gewoon niet zo kinderachtig doen. Kom verder praten als jullie weer Eredivisie spelen
Mijn club is nooit gedegradeerd..Mijn club speelt in Portugal , dus welke club van de Eredivisie heb je het nou over?? Sparta zeker ??? Ja als ik mag kiezen tussen Feyenooit en Sparta dan kies ik voor De Club van Rotterdam..Maar jij kan niet anders dan alleen Sparta erbij gaan halen omdat je weet dat Feyenooit niet aan Benfica kan tippen..

18-12-2011, 18:50



Citaat door Glorioso_SLB:
Mijn club is nooit gedegradeerd..Mijn club speelt in Portugal , dus welke club van de Eredivisie heb je het nou over?? Sparta zeker ??? Ja als ik mag kiezen tussen Feyenooit en Sparta dan kies ik voor De Club van Rotterdam..Maar jij kan niet anders dan alleen Sparta erbij gaan halen omdat je weet dat Feyenooit niet aan Benfica kan tippen..
Het ging toch over Nederlandse clubs? Hij heeft het over ajax, jij moet per se Feyenoord erbij betrekken En ja, aardige club benfica

18-12-2011, 19:13

Citaat door xHijabia:
Het ging toch over Nederlandse clubs? Hij heeft het over ajax, jij moet per se Feyenoord erbij betrekken En ja, aardige club benfica
Hahaha en dan nog zijn de Feyenoord supporters de aso supporters van NL , ze laten je niet met rust , provoceren zelfs als je met een jeugd team van jongetjes van 12/13 jaar op varkenoord speelt met leuzen die je niet tegen een kind kan zeggen omdat wij een andere logo op ons borst hebben.. En ja Ik heb niks tegen de club Feyenoord want in de begin jaren 90 was het de team waar je van genoot..maar door de fans heb ik afschuw gekregen dat ik zelfs een tijdje voor Ajax was..In de Arena kan ik nog wel met een Benfica sjaal en shirt komen , dat moet je in de kuip niet in je hoofd halen als je niet in het ziekenhuis of grafkist wilt belanden..dit is dus mijn onderbouwing waarom ik die opmerking maakte..

18-12-2011, 19:14
lekker voor die knke servier

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6