Bekijk volle/desktop versie : Zwanger worden!



18-12-2011, 01:47
Hallo dames

Ik heb vandaag met mijn mannetjelief besloten om voor onze eerste wondertje te gaan inscha'Allah.. Wie is er ook bezig?
Nog tips

18-12-2011, 08:51


Er breekt een spannende tijd voor jullie aan meid.

Hier een topic boordevol tips: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4067324
Daar zul je vast iets aan hebben.

Ik wil zelf graag nog een derde kindje, manlief wil liever nog eventjes wachten. Ben helaas dus nog niet effectief bezig. Maar....hij is zo veranderlijk als het weer, dus wie weet verkondig ik hier morgen iets anders :-)

Inch'Allah dat je snel zwanger mag zijn!

18-12-2011, 11:55
Bedankt voor je reactie meid.
Ja ik vind het best spannend terwijl ik niet eens weet hoelang het zal duren voordat ik zwanger ben. Ik hoop snel inschallah.
Jij hebt tbarkellah al 2 wondertjes geniet daar van 3e komt wanneer het mektab is.

18-12-2011, 13:47
Moge Allah jou zsm verblijden met een voldragen zwangerschap Insha'Allah!
Heel veel suc6 in deze spannende tijd!

18-12-2011, 17:51



Citaat door MotherToBe:
Bedankt voor je reactie meid.
Ja ik vind het best spannend terwijl ik niet eens weet hoelang het zal duren voordat ik zwanger ben. Ik hoop snel inschallah.
Jij hebt tbarkellah al 2 wondertjes geniet daar van 3e komt wanneer het mektab is.
We zijn inderdaad al zo gezegend met deze twee kaboutertjes :-) Elhamedoulilah!

Inch'Allah ik hoop ook echt voor je dat je snel zwanger bent. Het is namelijk behoorlijk frustrerend om te moeten wachten op een zwangerschap. Klus er maar flink op los ha ha.

18-12-2011, 20:21

Citaat door Monster_Bride:
Moge Allah jou zsm verblijden met een voldragen zwangerschap Insha'Allah!
Heel veel suc6 in deze spannende tijd!
Inschallah, moge Allah jou bijstaan tijdens je zwangerschap.

Valt het mee of tegen?

18-12-2011, 20:23

Citaat door AminaBou:
We zijn inderdaad al zo gezegend met deze twee kaboutertjes :-) Elhamedoulilah!

Inch'Allah ik hoop ook echt voor je dat je snel zwanger bent. Het is namelijk behoorlijk frustrerend om te moeten wachten op een zwangerschap. Klus er maar flink op los ha ha.


Ja is het zeker.. ghair inschallah.