Bekijk volle/desktop versie : Mehdi Bennatia interview met L'Equipe : Paris Saint German wou me in de zomer hebben



17-12-2011, 17:32
L'Equipe : Is het mogelijk dat jij Udinese in de winter gaat verlaten ?

Bennatia : Nee,ik ben zeker nog tot de volgend zomer bij Udinese en ik heb nog contract die nog doorloopt na de zomer,wij doen het goed in Serie A en wij hebben ons geplaats voor knock out fase voor Europa League en ik ga met Marokko naar Afrika Cup dat is mijn grootste wens

L'Equipe : Afgelopen zomer wou Paris Saint Germain jou hebben waarom is het afgeketst ?

Bennatia : Ik had inderdaad contact met Paris Saint German maar Udinese wou me niet laten gaan

L'Equipe: bepaalde spelers zouden een conflict met de werkgever starten zodat zij toch mogen weggaan ,waarom heb je dat niet gedaan ?

Bennatia : dat is mijn stijl niet,degene die een conflict zoeken zijn meestal spelers die zich niet comfortabel voelen bij hun club en dat ben ik zeker niet,ik voel me sterk bij Udinese en club geeft veel vertrouwen aan mij,door hun vertrouwen te tonen aan mij ben ik ook bereid om 100% te geven voor Udinese

L'Equipe: Is Paris Saint Germain geen verleiding ?

Bennatia : het is een ambitieus team en heeft enorm potentieel ,hun visie is aantrekkelijk voor een voetballer ,ik heb paar voetballers van Paris Saint Germain die ook mijn vrienden zijn (Menez,Sissoko) ik praat vaak met hun via telefoon

L'Equipe: we lezen overal dat je voor 15 miljoen euro mag vertrekken ?

Bennatia : dat zijn belachelijke geruchten ,ik weet niet waar ze vandaan komen