Bekijk volle/desktop versie : Hoeveel geld is liefde waard?



Pagina's : [1] 2

17-12-2011, 00:26
[video=youtube;Jf7Uo6nqaIg]http://www.youtube.com/watch?v=Jf7Uo6nqaIg&feature=g-all-c&context=G292c0b8FAAAAAAAAKAA[/video]

Als je engels niet zo goed is, laat maar zitten, zo niet. Erg interessant!

17-12-2011, 00:32


Slecht nieuws voor jou HeiligeHo. Jij zal sneller sterven.

17-12-2011, 00:35
Voor mij is dat gratis

17-12-2011, 00:37
Hmm, makes me wanna look into your eyes forever..

17-12-2011, 00:39


Haha, leuk filmpje.


Mensen die gezegend zijn met wederzijdse 'passionate love' leven volgens die gast 15% langer

17-12-2011, 00:40

Citaat door Karbonkel:
Slecht nieuws voor jou HeiligeHo. Jij zal sneller sterven.

Ik heb de liefde van mijn leven al ontmoet, of ik er langer door blijf leven betwijfel ik.

17-12-2011, 00:41

Citaat door alfaman:
Voor mij is dat gratis
Jij hebt alvast het filmpje niet gezien, of er niks van begrepen.

17-12-2011, 00:43

Citaat door HeiligeHo:
Jij hebt alvast het filmpje niet gezien, of er niks van begrepen.
Ik heb het half gekeken, het is gewoon niet interessant.

Mensen die liefde in geld uitdrukken kennen de waarde er niet van.

17-12-2011, 00:43

Citaat door alucard:
Hmm, makes me wanna look into your eyes forever..
Forever is een lange tijd als je 15% langer leeft hoor.


@wintersoesia, mnl doet stoer met multiple quote maar ik weet niet of ik het ook werkelijk geloof. Misschien komt het doordat mensen die een stabiel leven hebben minder stress ervaren en dus langer leven. Stress maakt oud.

17-12-2011, 00:46

Citaat door HeiligeHo:
Forever is een lange tijd als je 15% langer leeft hoor.


@wintersoesia, mnl doet stoer met multiple quote maar ik weet niet of ik het ook werkelijk geloof. Misschien komt het doordat mensen die een stabiel leven hebben minder stress ervaren en dus langer leven. Stress maakt oud.
15% langer leven is te weinig als het een leven met jou betreft..

17-12-2011, 00:49

Citaat door alfaman:
Ik heb het half gekeken, het is gewoon niet interessant.

Mensen die liefde in geld uitdrukken kennen de waarde er niet van.
Het is puur vanuit wetenschappelijk oogpunt. Ze hebben gemeten welke hoeveelheid "geluk" vrijkomt wanneer iemand tegen je zegt dat hij/zij van je houdt. Dat blijkt evenveel te zijn als mensen die een geldbedrag ontvangen van 2 ton (afgerond). Dat geluk kun je trouwens meten in stofjes in de hersenen.

17-12-2011, 00:55

Citaat door HeiligeHo:
Forever is een lange tijd als je 15% langer leeft hoor.


@wintersoesia, mnl doet stoer met multiple quote maar ik weet niet of ik het ook werkelijk geloof. Misschien komt het doordat mensen die een stabiel leven hebben minder stress ervaren en dus langer leven. Stress maakt oud.
Die terin qoutes doen altijd shitur bij toffe mensen.

Ja, dat denk ik ook. Stress ontneemt in principe je geluksgevoel. Maar goed, ik zou zelf ook geen 100 willen worden, liever niet.

17-12-2011, 00:58



Citaat door alucard:
15% langer leven is te weinig als het een leven met jou betreft..
De romaticus, aai haai.


@wintersoesia. IEGT HOEMOE!

Ik zal je eerlijk zeggen, ik ben echt bang voor de dood. Mij part word ik 800. Probleem is alleen dat ik niet oud wil worden.

17-12-2011, 00:59

Citaat door HeiligeHo:
De romaticus, aai haai.


@wintersoesia. IEGT HOEMOE!

Ik zal je eerlijk zeggen, ik ben echt bang voor de dood. Mij part word ik 800. Probleem is alleen dat ik niet oud wil worden.
I'm just tryin'.., nothing more, nothing less..

17-12-2011, 01:03

Citaat door HeiligeHo:
De romaticus, aai haai.


@wintersoesia. IEGT HOEMOE!

Ik zal je eerlijk zeggen, ik ben echt bang voor de dood. Mij part word ik 800. Probleem is alleen dat ik niet oud wil worden.
LOL.


Ehm, ik ben bang om naar de Hel te gaan, maar niet echt voor de dood. Klinkt beetje tegenstrijdig, maar goed.
Wie wil er nu zo lang op deze terin-aarde anno 2011 leven? Wie? Al die ellende, elke keer als ik het nieuws kijk, dan denk ik; 3la piep-zooi. Wij zitten hier veilig en hebben meer dan wat we nodig hebben en ondertussen elsewhere. Oke klinkt misschien dramatisch, maar zo kijk ik er tegenaan. Ik voel me dan nutteloos/machteloos etc. Maar dan denk ik aan de dood; dan word ik weer rustig. Dan is er geen zigzag meer, maar rechtvaardigheid, iedereen wordt beloond of gestraft, of beiden. Mohiem niemand ontkomt aan zijn/haar daden; en dat is een geruststelling aan de ene kant.

3la levensverhaal. Mohiem ik hoop dat je me een beetje snapt; ik ben meer van de google-plaatjes.

Pagina's : [1] 2