Bekijk volle/desktop versie : De realiteit van marokko..



16-12-2011, 15:14

Citaat door collectief90:
http://www.youtube.com/watch?v=-zQ1PlAUBmE
.

16-12-2011, 15:25


De harde realiteit inderdaad..

16-12-2011, 16:50
islam nederland

16-12-2011, 17:11
Het is maar net welk realiteit je wilt zien of laten zien.

Waarom zou iemand zijn hand laten kussen?

16-12-2011, 17:56


stukjes van een aantal youtubefilmpes van allerlei nare gebeurtenissen in een land afgewisseld met beelden van het staatshoofd aan elkaar plakken en daar een dramatisch muziekje onder zetten voor nog meer effect kan iedereen.
maar is dat dan meteen de "realiteit"?
Eerder suggestief naar mijn mening, een goedkope manier om iets op te roepen, met name met emotionele beelden.

16-12-2011, 17:59

Citaat door el_mar:
stukjes van een aantal youtubefilmpes van allerlei nare gebeurtenissen in een land afgewisseld met beelden van het staatshoofd aan elkaar plakken en daar een dramatisch muziekje onder zetten voor nog meer effect kan iedereen.
maar is dat dan meteen de "realiteit"?
Eerder suggestief naar mijn mening.
Nee het is een deel van de realiteit.

16-12-2011, 18:04

Citaat door Watisditnouweer:
Nee het is een deel van de realiteit.
ik denk dat je niet helemaal snapt wat ik wil zeggen, is ook een beetje lastig uit te leggen.

welk "deel" dan van "de" "realiteit"? dat de koning van Marokko zich in niets zou bekommeren om zijn onderdanen of zo?
want zo ongeveer komt de boodschap van het filmpje op mij over, ik zie van alles en nog wat door elkaar langskomen aan narigheid aan knip- en plakwerk uit verschillende youtubefilmpjes van verschillende dramatische gebeurtenissen die volgens mij niks met elkaar te maken hebben, afgewisseld met beelden van de Marokkaanse koning, met dramatische muziek eronder voor nog meer effect, vandaar.

In het algemeen een simpel trucje dat trouwens veel wordt toegepast, in films b.v., maar zeker ook op youtube.

Topic heet ook nog eens: "De" realiteit van Marokko, dat roept ook al iets suggestiefs op, snap je?

16-12-2011, 18:46
deze mensen die dit plaatsen bekommeren zich niet om de mensen daar maar die willen gewoon fitna ZAAIEN
deze mensen haten Marokkanen ik heb nog nooit zoveel haat gezien bij deze groep fitna zaaiers
het is al genoeg dat wat wilders doet tegen onze oemma en nu deze mensen erbij
maar alhamdo li allah allah laat de slechte altijd zien

EN DAT IS ISLAMNEDERLAND