Bekijk volle/desktop versie : Hoe ziet jullie weekend er doorgaans uit?



Pagina's : [1] 2 3

16-12-2011, 10:43
Het is vrijdag, het weekend staat voor de deur. Wat doen jullie doorgaans in het weekend?

Bij mij is zaterdag standaard de 'boodschappen-dag'. Als ik niks aan de hand heb op zaterdag, dan poets ik ook. En zondags wil ik zo weinig mogelijk doen
Verder staan er in het weekend ook familiebezoekjes op de agenda.

En hoe gaat het bij jullie?

16-12-2011, 10:50


Zaterdag was onze boodschappendag, nu verschuift naar vrijdag.. door de stomme kou.
en zondag familie hihi

16-12-2011, 10:51
saaai, maar sinds kort heb ik les op zaterdag

16-12-2011, 10:51
Bij ons is het weekend echt bedoeld om te genieten van de vrije tijd die we hebben. We poetsen en wassen doordeweeks, dus schoonmaken wordt er niet gedaan.

Boodschappen doe ik meestal op donderdag- of vrijdagavond.

We doen vooral leuke dingen of juist helemaal niks en dan lekker aanrommelen in huis. Beetje koken, filmpje kijken, muziek luisteren, spelletje spelen dat soort dingen. Maar we houden ook van uit eten gaan en winkelen samen. Verder spreken we veel met vrienden af. Dat is meestal op zaterdagavond en dan een gezellige avond ervan maken. Familie bezoeken we ook, maar is geen vaste prik. Gewoon wanneer het uitkomt of als we zijn uitgenodigt.

16-12-2011, 10:53


Ik doe de boodschappen nu ook liever op een vrijdag, dat scheelt weer, hoef ik dat zaterdag niet te doen.
Verder gaan wij morgen geloof ik niets doen, en zondag is een bijeenkomst bij mij thuis met een aantal meiden, we gaan de dvd van mijn bruiloft bekijken, want ja, hij is eindelijk binnen :-)

16-12-2011, 10:56
Boodschappen doen we altijd op vrijdag, we houden 1 dag voor familiebezoek en de andere dag houden we voor ons gezinnetje. Dan gaan we altijd iets doen met de kleine.

16-12-2011, 10:56

Citaat door Najat_1983:
Ik doe de boodschappen nu ook liever op een vrijdag, dat scheelt weer, hoef ik dat zaterdag niet te doen.
Verder gaan wij morgen geloof ik niets doen, en zondag is een bijeenkomst bij mij thuis met een aantal meiden, we gaan de dvd van mijn bruiloft bekijken, want ja, hij is eindelijk binnen :-)
ow wat super leuk Najat.. Allah ie kemel beghir ! xx

16-12-2011, 11:02

Citaat door studente_23:
Zaterdag was onze boodschappendag, nu verschuift naar vrijdag.. door de stomme kou.
en zondag familie hihi

ik probeer ook liever doordeweeks mijn boodschappen te doen, maar dat is niet altijd haalbaar. 's Zaterdags is dan vroeg opstaan om lange files in de winkels te vermijden...

Citaat door missmagrebia1:
saaai, maar sinds kort heb ik les op zaterdag

ik volgde enkele jaren geleden ook les op zaterdag, maar daar ben ik algauw mee gestopt. Mijn weekends zijn heilig, wil best tijdens de week nog een avondcursus volgen, maar niet meer in het weekend...

Citaat door RedCarpetLook:
Bij ons is het weekend echt bedoeld om te genieten van de vrije tijd die we hebben. We poetsen en wassen doordeweeks, dus schoonmaken wordt er niet gedaan.

Boodschappen doe ik meestal op donderdag- of vrijdagavond.

We doen vooral leuke dingen of juist helemaal niks en dan lekker aanrommelen in huis. Beetje koken, filmpje kijken, muziek luisteren, spelletje spelen dat soort dingen. Maar we houden ook van uit eten gaan en winkelen samen. Verder spreken we veel met vrienden af. Dat is meestal op zaterdagavond en dan een gezellige avond ervan maken. Familie bezoeken we ook, maar is geen vaste prik. Gewoon wanneer het uitkomt of als we zijn uitgenodigt.


kan er ook zoooo van genieten om gewoon thuis te zijn en niks te hoeven doen. Heb volgende week vrijaf en kijk er zo naar uit om te kunnen doen waar ik zin in heb, zonder te stressen over tijdsnood.


Citaat door Najat_1983:
Ik doe de boodschappen nu ook liever op een vrijdag, dat scheelt weer, hoef ik dat zaterdag niet te doen.
Verder gaan wij morgen geloof ik niets doen, en zondag is een bijeenkomst bij mij thuis met een aantal meiden, we gaan de dvd van mijn bruiloft bekijken, want ja, hij is eindelijk binnen :-)
ow wat leuk, je bent een newly-wed! gefeliciteerd meid! Dan heb jij je dvd nog snel gekregen! Geniet ervan en maak er een gezellige dag van!

16-12-2011, 11:03
Ik zit van vrijdag middag tem zaterdag avond nooit thuis! Wij zijn altijd op stap.
Vrijdag middag is mijn vrije middag, dan doe ik echt waar ik zin in heb, gaan lunchen met vriendin, boodschappen, kuisen,
afhankelijk van mijn humeur . 's avonds zo goed als altijd op familiebezoek, mijn ouders of ...
Zaterdag overdag zijn wij ook altijd weg, of we gaan met mijn man mee naar de voetbal ( meestal als het mooi weer is )
of wij gaan effe de stad in ofzo, en 's avonds weer op familiebezoek, schoonouders ofzo, of wij krijgen bezoek ...
( wij gaan minstens 1x/week naar mijn ouders en 1x/week naar mijn schoonouders, dat is een echte must en doe het ook wel heel graag ) Zondag doe ik normaal niks, gewoon lekker lang ontbijten, uitgebreid koken, lang in bad blijven liggen, etc, zo van die dingen.

16-12-2011, 11:03
Elk weekend anders, de rustige chillweekenden zijn het leukst mits de week druk was.

16-12-2011, 11:08

Citaat door Ahlam23:
Ik zit van vrijdag middag tem zaterdag avond nooit thuis! Wij zijn altijd op stap.
Vrijdag middag is mijn vrije middag, dan doe ik echt waar ik zin in heb, gaan lunchen met vriendin, boodschappen, kuisen,
afhankelijk van mijn humeur . 's avonds zo goed als altijd op familiebezoek, mijn ouders of ...
Zaterdag overdag zijn wij ook altijd weg, of we gaan met mijn man mee naar de voetbal ( meestal als het mooi weer is )
of wij gaan effe de stad in ofzo, en 's avonds weer op familiebezoek, schoonouders ofzo, of wij krijgen bezoek ...
( wij gaan minstens 1x/week naar mijn ouders en 1x/week naar mijn schoonouders, dat is een echte must en doe het ook wel heel graag ) Zondag doe ik normaal niks, gewoon lekker lang ontbijten, uitgebreid koken, lang in bad blijven liggen, etc, zo van die dingen.



zooo, lekker druk bij jullie!

Citaat door noona:
Elk weekend anders, de rustige chillweekenden zijn het leukst mits de week druk was.
geen betere manier op de week rustig af te sluiten na een drukke week! Jij hebt toch kids, geloof ik?

16-12-2011, 11:14
@pride_bride: Ja heerlijk thuis zijn en niks moeten. Gewoon genieten van thuis zijn.

@noona: klopt ja. Als de week ook al rustig was, kan het weekend al snel saai zijn als je niks doet.

16-12-2011, 11:14



Citaat door noona:
Elk weekend anders, de rustige chillweekenden zijn het leukst mits de week druk was.
Ik probeer het door de week 's avonds altijd rustig te houden maar in het weekend wil ik geen seconde verliezen aan niks doen,
it's in my head

16-12-2011, 11:18
aan alle dames die gereageerd hebben, jullie hebben een groen puntje gekregen van mij

16-12-2011, 11:25
Ik probeer altijd net zolang uit te slapen tot mijn moeder het zat is.

Vroeger werd ik echt altijd om 9 uur in de ochtend gewekt om het huishouden te doen. Maar nu slaapt mijn moeder met ons uit. En ik merk dat het elke keer later wordt. Dat vind ik allemaal niet erg natuurlijk.

Meestal is het gewoon huishouden, boodschappen doen, thuis zitten. Iedereen zn ding aan het doen, bezoekjes aan familie, maar meestal zijn wij de sjaak en krijgen wij iedereen over de vloer. En dit weekend begint het vandaag al.

Mijn moeder is vrij, dus die heeft zich een hoop ellende op d'r hals gehaald voor vanavond. En ik ga natuurlijk overwerken vandaag.

Pagina's : [1] 2 3