Bekijk volle/desktop versie : Hier hoor ik eigenlijk niet om te lachen, maar..



16-12-2011, 04:46
wat een humor !


Citaat:
Vogels zien parkeerplaats aan voor waterplas
AMSTERDAM - Duizenden futen zijn in de Amerikaanse staat Utah op akelige wijze aan hun eind gekomen. Foto De watervogels zagen een parkeerplaats van Walmart-vestiging in het zuiden van de staat waarschijnlijk aan voor een uitnodigende waterplas, zetten de landing in en moesten hun vergissing met de dood bekopen toen ze te pletter vlogen op het asfalt. Ook op andere plekken stortten vogels neer.

Overal in de omgeving zijn dode en gewonde vogels aangetroffen, zei Teresa Griffin van het departement voor wildbeheer van Utah dinsdag.

Binnen de futenkolonie, die waarschijnlijk onderweg was naar Mexico, ontstond mogelijk verwarring door de reflectie van stadsverlichting door onweerswolken, zei Griffin tegen de krant Spectrum. Hierdoor zagen parkeerterreinen er uit als aanlokkelijke waterpartijen.

Hoewel duizenden futen het leven verloren, zijn er toch ook zo'n tweeduizend gered.

Reacties:


Citaat:
Welnee, het zijn de zogenaamde kamikazefuten.

Citaat:
Angrybirds

Citaat:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuut........... xpoefx. Dode fuut.


Citaat:
Zo belangrijk is dit nieuws toch niet??? Ik noem het een fuutiliteit.


Citaat:
Ik heb er de fuut niet meer voor.


16-12-2011, 05:02


Die reacties!

Geniaal! Ik kan hier gewoon echt stuk om gaan haha, komisch.

16-12-2011, 05:09

Citaat door Galaxaura:
Die reacties!

Geniaal! Ik kan hier gewoon echt stuk om gaan haha, komisch.
Gelukkig, iemand die mijn humor ook deelt, ondanks dat het een trieste gebeurtenis is.

16-12-2011, 10:58
Wel zielig Stel dat je daar liep, je zou je direct wanen in de reclame van Axe.

16-12-2011, 11:46




Angrybirds!

16-12-2011, 12:06
Hahahahaha ik hou van groge humor iets wat veel mensen hier hebben looooool

16-12-2011, 12:44
angrybirds!! ahahahah
fuutloos zeg

16-12-2011, 12:50
Reacties zijn wel geniaal.

16-12-2011, 15:18

Citaat door Galatea:
Gelukkig, iemand die mijn humor ook deelt, ondanks dat het een trieste gebeurtenis is.
Ik schaam me soms voor mijn gevoel voor humor, ik kan om bepaalde dingen gewoon snikken. Heb je Tower Heist gezien? Enfin, doen als het antwoord nee is. Maar er was een scene dat die Stiller aan de Latino vraagt of hij het leuk vindt om bij die shake-zaak te werken. En hij reageerde zoooo droog met 'I cry every night'. Kwartier later snikte ik gewoon nog steeds terwijl iedereen alweer stil was.

Zo ook deze vogels, heb gesnikt vanochtend. Zelfs opgezocht hoe deze fuutbeestjes eruit zien. Toen ging ik al helemaal plat.

16-12-2011, 15:20
Dit is Hollandse droge humor, geweldig.

16-12-2011, 15:26
De laatste 2 reacties zijn wel leuk, even eerlijk zijn