Bekijk volle/desktop versie : Ghana maakt voorselectie bekend voor CAN2012



15-12-2011, 23:35
Gardiens : Adam Kwarasey (Strømsgodset IF, Norvège), Daniel Adjei (Liberty Professionals), Ernest Sowah (Berekum Chelsea)

Défenseurs : Samuel Inkoom (Dnipro, Ukraine), John Paintsil (Leicester, Angleterre), Daniel Opare (Standard Liège, Belgique), Masawudu Alhassan (Genoa, Italie), Lee Addy (Etoile Rouge de Belgrade, Serbie), John Boye (Rennes, France), John Mensah (Lyon, France), Jonathan Mensah (Evian TG, France), Isaac Vorsah (Hoffenheim, Allemagne)

Milieux : Charles Takyi (Sankt Pauli, Allemagne), Emmanuel Agyemang Badu (Udinese, Italie), Derek Boateng (Dnipro, Ukraine), Anthony Annan (Vitesse Arnhem, Pays-Bas), Mohammed Abu (Strømsgodset IF, Norvège), Kwadwo Asamoah (Udinese, Italie), Sulley Muntari (Inter Milan, Italie), Andre Ayew (OM, France)

Attaquants : Emmanuel Baffour (New Edubiase), Prince Tagoe (Bursaspor, Turquie), Derek Asamoah (Pohang Steelers, Corée du Sud), Asamoah Gyan (Al Ain, EAU), Jordan Ayew (OM, France)

http://www.afrik.com/breve37506.html

http://www.ghanafa.org/blackstars/201112/6321.php

16-12-2011, 18:59


Mensah (Lyon) hun captain zit op de bank bij Lyon. Net als Paintsil bij Leicester City en Muntari bij Inter Milan. Speelt AL Hassane (Genoa) in het 2e elftal

16-12-2011, 19:03

Citaat door Yunus23:
Mensah (Lyon) hun captain zit op de bank bij Lyon. Net als Paintsil bij Leicester City en Muntari bij Inter Milan.
Kharja speelt vaak... of niet

16-12-2011, 19:13

Citaat door mocro4054:
Kharja speelt vaak... of niet
Leer lezen of reageer niet , jongetje van 14. Maar voor jou speciaal omdat je nog maar 14 bent.

Ik zeg nergens dat Kharja veel speelt. Ik geef alleen de info over die spelers. Ik zeg ook nergens dat Marokko wint.

Kharja maakt nog wel af en toe z'n minuten en had ook blessures. Mensah heeft 1 match gespeeld bij Lyon.

16-12-2011, 20:07


ghanese selectie, is egt nep. hun sterpelers zijn letterlijk bank en hun aanvoerder ook. Onze aanvoerder van marokko ook , maar die speelt nog steeds veel meer dan mensah.

16-12-2011, 20:12
Boateng heeft hen echt verraden,eigenlijk zelfs nog erger dan chadli
hij besliste net voor het wk om voor hen te spelen en nu hij naar de africa cup moet zegt ie dat hij eerst aan Milan denkt
anyway, de ghanezen hebben een sterk elftal.

16-12-2011, 20:19

Citaat door brownie74:
Boateng heeft hen echt verraden,eigenlijk zelfs nog erger dan chadli
hij besliste net voor het wk om voor hen te spelen en nu hij naar de africa cup moet zegt ie dat hij eerst aan Milan denkt
anyway, de ghanezen hebben een sterk elftal.
Hhaha jaa heeft heeft ze wel hard geneukt:O msaken...

16-12-2011, 20:35
Slechte selectie op papier, maar ik vergeet nooit meer Agogo (een speler uit de 2e divisie) die Marokko van de mat speelde.

16-12-2011, 20:41

Citaat door casaoui01:
Slechte selectie op papier, maar ik vergeet nooit meer Agogo (een speler uit de 2e divisie) die Marokko van de mat speelde.
mensen oordelen hier teveel op club.
net deze spelers geven 200% voor hun land.
een paar jaar geleden kende PSG, benatia niet en nu willen ze miljoenen betalen voor hem.