Bekijk volle/desktop versie : wat zouden jullie doen?



15-12-2011, 17:35
wat zouden jullie doen?
je zit in jouw eerste jaar hogeschool en moet er nog 3jaar voor doen eer je een diploma krijgt

of

je gaat volgend jaar een opleiding van 1 jaar volgen als boekhoudster en kan daarna effectief gaan werken als boekhoudster

voordeel:
het wordt herkent als een echt diploma van boekhouden
je kan na 1jaar hard studeren direct als boekhoudster werken, en insha allah veel verdiennen

nadeel:
je hebt geen A1 diploma (hogeschool diploma)

15-12-2011, 18:36


Wat is jouw leeftijd ?

15-12-2011, 18:59

Citaat door moemina3:
wat zouden jullie doen?
je zit in jouw eerste jaar hogeschool en moet er nog 3jaar voor doen eer je een diploma krijgt

of

je gaat volgend jaar een opleiding van 1 jaar volgen als boekhoudster en kan daarna effectief gaan werken als boekhoudster

voordeel:
het wordt herkent als een echt diploma van boekhouden
je kan na 1jaar hard studeren direct als boekhoudster werken, en insha allah veel verdiennen

nadeel:
je hebt geen A1 diploma (hogeschool diploma)
Veel verdienen met een mbo niveau 2 diploma boekhouden?

Meisje jij gaat nog van een hele koude kermis thuis komen..

15-12-2011, 19:07
ik ga film kijken. succes met je studie.

15-12-2011, 19:42


Beste studeren, je gaat daarna nog spijt krijgen

15-12-2011, 19:48
het zit wel zo heb nu al een beetje spijt.
heb de eerste 6 weken accountancy op hogeschool gestudeerd, maar was een paar vakken beu (communicatie enzo dus geen vakken dat met boekhouden te maken heeft)
ben dus na die 6weken ben ik veranderd naar orthopedagogie (helemaal iets anders dan wat ik gewoon was)
heb gans men leven de bedrijfs richting gevolgd en zit nu in de sociale richting...
vind het een interessante richting maar toch blijft het knagen dat ik accountancy heb beeindigd...

15-12-2011, 20:31
Komt goed InshaAllah. Maar diegene hierboven heeft gelijk.
Je komt van een koude kermis thuis als je veel denkt te verdienen met een niv 2 diploma.

Maarja, er zijn uitzonderingen op iedere regel. Dus als je een goede plek vind dan moet je ervoor gaan!
En zoiezo als je gaat trouwen, lijkt mij redelijk als jegewoon goed verdient maar de man blijft zorgen voor hoofdinkomen toch ?

15-12-2011, 20:47

Citaat door mrbeachboyXX:
Komt goed InshaAllah. Maar diegene hierboven heeft gelijk.
Je komt van een koude kermis thuis als je veel denkt te verdienen met een niv 2 diploma.

Maarja, er zijn uitzonderingen op iedere regel. Dus als je een goede plek vind dan moet je ervoor gaan!
En zoiezo als je gaat trouwen, lijkt mij redelijk als jegewoon goed verdient maar de man blijft zorgen voor hoofdinkomen toch ?
insha allah

ja insha allah dat de man meer zal verdiennen dan ik
persoonlijk wil ik ook niet lang werken, ik zeg altijd max 3jaar werken
ik vind mijn kinderen goed opvoeden met het geloof veel belangrijker dan geld verdiennen
daarom dat ik later niet lang wil werken..

16-12-2011, 00:35
Ik raad je aan om verder te studeren! Kennis=Macht.

Succes met je keuze!

16-12-2011, 16:22

Citaat door WehhZalWel:
Ik raad je aan om verder te studeren! Kennis=Macht.

Succes met je keuze!
klopt, we moeten zo veel mogelijk kennis vergaren
maar het is nu niet dat bij de opleiding boekhouden geen kennis wordt vergaard
in tegen deel! het is best een zware en moeilijke richting

sokran zuster x