Bekijk volle/desktop versie : Lees dit mijn broeders..



Pagina's : [1] 2

13-11-2004, 16:09
Ik sta versteld van het aantal perverse vragen die hier worden gevraagd
Als je getrouwd bent, en echt met een vraag zit.. vraag het hier dan.
Ik denk nie dat iedereen heir getrouwd is ofwel
O gelovigen, taka Allah!
Je dood is iets onvermijdbaars, en hoor niet bij degenen die denken het vuur zal me maar voor even aanraken.
En wees ook niet bij degenen die zeggen, ik zal later goede daden verrichten en hierdoor in het Paradijs komen.
Weet dat de Shajtaan je van het pad van Allah Subhanahoe probeert te houden.
Houd vol mijn broeders en zusters, en doe geen dingen die Allah je verboden heeft.

8. En er zijn mensen, die zeggen: "Wij geloven in God en in de laatste Dag, hoewel zij geen gelovigen zijn."

9. Zij trachten God en de gelovigen te bedriegen, zij misleiden echter niemand dan zichzelf en beseffen dat niet.

10. Er is een ziekte in hun hart en God heeft die ziekte verergerd; er wacht hen een pijnlijke straf, omdat zij plachten te liegen.
Sura Al Baqarah 8:2

Wees met de volhoudenden, Ina Allah ma3a Sabierien!

Wa Salamoe Alaikoem

13-11-2004, 17:48

Amiennnnn!!!

en tbarkellah 3lik...goed gesproken voor een 15 jarige!

13-11-2004, 19:35
Shoekran ja oegtie,
het verbaasd me hoe weinig word gereageerd op dit onderwerp.
Integendeel worden er meer onderwerpen aangemaakt met nog meer viezigheid
O broeders!, O zusters! Taq Allaaaah!

13-11-2004, 23:15
WOLLAH JIJ HEBT ECHT GELIJK ALS JE BIJ DIE ANDERE VIESE ONDERWERPEN GAAT KIJKEN STAAN ER ZOVEEL BRICHTEN EN IS HET ZOVEEL BEKEKEN ZEGT IEMAND IETS GOET EN WIL ER IEMAND GOEIE ADVIES GEVEN KOMEN ZE NIET REAGEREN EN KIJKEN...SAIJTAN LAHIE NEHLOE......
groetjes Rexxxxxxx-Lay-D

14-11-2004, 15:24

amien....
goed gezegd hoor

14-11-2004, 17:19
la chokr 3ala wazib ya agy,...ik had het zelf niet beter kunnen zeggen!!

14-11-2004, 17:23
Tarik jij bent een kleine jongen wacht maar als je een echte stijve krijgt dan piep je wel anders.

14-11-2004, 18:20
wacht jij maar af als je op de dag des oordeels staat dan piep je veeeeeeeeeel anders dan hem!

14-11-2004, 19:11

Citaat door Meknesiaaaaaaaa:
wacht jij maar af als je op de dag des oordeels staat dan piep je veeeeeeeeeel anders dan hem!
ja inderdaad!

14-11-2004, 21:37
Amienn!!
Dat heb je ckedr goed gezegd

14-11-2004, 21:44

Citaat door ilyas_roebjoe:
Tarik jij bent een kleine jongen wacht maar als je een echte stijve krijgt dan piep je wel anders.
JIj bent echt zielig weshh deze jongeman overtuigt ons van het goede!!
en dan loop jij hem belacheliujk te maken

kusjess la_bonita

14-11-2004, 21:46
hij maakt alleen zich zelf belachelijk want wie over de islam praat en mensen met een goede bedoeling overtuigt die kun je nooit belachelijk maken...

14-11-2004, 21:51


Citaat door Meknesiaaaaaaaa:
hij maakt alleen zich zelf belachelijk want wie over de islam praat en mensen met een goede bedoeling overtuigt die kun je nooit belachelijk maken...
Ja dat weet ik ook wel, ik bedoel ook niet dat wij hem nu aanzien voor een dombo ofsoo niet op die manier belachelijk makee maaarruhh moehiem je snapt tog wel wat ik bdeoll dat ie hem niet serieus neemt ofsjoo mohiem je bergijpt tog well.............



of niee??


kusjess la_bonita

14-11-2004, 21:53
ja ik begrijp je volledig meid...en je moet je niet aangevallen voelen want ik bedoelde het op een goede manier

boessa meknesia

14-11-2004, 21:56

Citaat door Meknesiaaaaaaaa:
ja ik begrijp je volledig meid...en je moet je niet aangevallen voelen want ik bedoelde het op een goede manier

boessa meknesia
ik voel me ook nie aangevalle johhh (soerry als ik t op zo een manier overbracht )
magoeddd je had t wel mooi gezegdd

kusjesss la_bonita

Pagina's : [1] 2