Bekijk volle/desktop versie : Werkzoekende maar grr waar o waar?



Pagina's : [1] 2

14-12-2011, 21:35
[ Salam dames,

Zoals de topictitel al verklapt ben ik op zoek naar een bijbaantje. Ik heb geen idee meer waar ik terecht kan?
Ik heb altijd in de supermarkt gewerkt in de avonduren en weekend.

Nu ben ik bijna 21 en overal wordt er bezuinigd. Supermarkten nemen nu alleen 15/16 en 17jarigen aan omdat die goedkoper zijn.
Ik studeer nog en wil zo graag een bijbaan.

Kan iemand me verder helpen met tips of iets dergelijks?
Waar kan ik het proberen?
Ik woon in Amsterdam.

Dirk van den Broek = geen hijaab, mag alleen hoofddoek naar achteren.
Albert Heijn = bezuinigt niet normaal meer.
C1000 = ook geen hijaab, mag alleen hoofddoek naar achteren.

Ik heb geen idee hoe ik aan schoonmaakwerk moet komen. Gaat dat via een uitzendbureau? Zo ja, Randstad??

Please help me out! Wil echt werken.

Groetjes ( ps niet mijn account )

]

14-12-2011, 21:40


probeer kruidvat
etos, h&m..probeer via uitzendbasis schoonmaak in de avonduren...lukt je vast gewoon doorzoeken

14-12-2011, 21:44
bijenkorf mag je ook met hoofddoek, h&m, schoonmaak kan idd via uitzendbureau je hebt zo werk joh

14-12-2011, 21:45

Citaat door classy-babe:
probeer kruidvat
etos, h&m..probeer via uitzendbasis schoonmaak in de avonduren...lukt je vast gewoon doorzoeken
Kruidvat is een goeie. Twee jaar terug is er een spier gescheurd in mijn rug door werken op een broodafdeling en sindsdien heb ik dus een jaar zonder werk gezeten omdat ik moest uitzieken en ondertussen werd ik ouder voor de supermarktbranche. Kruidvat is afwisselend werk toch? Denk je dat dat slecht zal zijn voor mn rug?

14-12-2011, 21:47



Citaat door Dina_lady:
bijenkorf mag je ook met hoofddoek, h&m, schoonmaak kan idd via uitzendbureau je hebt zo werk joh
Ik ga even vacatures zoeken op internet,thanks!

14-12-2011, 21:58
Die vacatures zijn echt vaag.. 1. je moet ervaring hebben. 2. de functie is meer dan alleen schoonmaker zijn..