Bekijk volle/desktop versie : Werkzoekende maar grr waar o waar?



Pagina's : [1] 2

14-12-2011, 21:35
[ Salam dames,

Zoals de topictitel al verklapt ben ik op zoek naar een bijbaantje. Ik heb geen idee meer waar ik terecht kan?
Ik heb altijd in de supermarkt gewerkt in de avonduren en weekend.

Nu ben ik bijna 21 en overal wordt er bezuinigd. Supermarkten nemen nu alleen 15/16 en 17jarigen aan omdat die goedkoper zijn.
Ik studeer nog en wil zo graag een bijbaan.

Kan iemand me verder helpen met tips of iets dergelijks?
Waar kan ik het proberen?
Ik woon in Amsterdam.

Dirk van den Broek = geen hijaab, mag alleen hoofddoek naar achteren.
Albert Heijn = bezuinigt niet normaal meer.
C1000 = ook geen hijaab, mag alleen hoofddoek naar achteren.

Ik heb geen idee hoe ik aan schoonmaakwerk moet komen. Gaat dat via een uitzendbureau? Zo ja, Randstad??

Please help me out! Wil echt werken.

Groetjes ( ps niet mijn account )

]

14-12-2011, 21:40


probeer kruidvat
etos, h&m..probeer via uitzendbasis schoonmaak in de avonduren...lukt je vast gewoon doorzoeken

14-12-2011, 21:44
bijenkorf mag je ook met hoofddoek, h&m, schoonmaak kan idd via uitzendbureau je hebt zo werk joh

14-12-2011, 21:45

Citaat door classy-babe:
probeer kruidvat
etos, h&m..probeer via uitzendbasis schoonmaak in de avonduren...lukt je vast gewoon doorzoeken
Kruidvat is een goeie. Twee jaar terug is er een spier gescheurd in mijn rug door werken op een broodafdeling en sindsdien heb ik dus een jaar zonder werk gezeten omdat ik moest uitzieken en ondertussen werd ik ouder voor de supermarktbranche. Kruidvat is afwisselend werk toch? Denk je dat dat slecht zal zijn voor mn rug?

14-12-2011, 21:47



Citaat door Dina_lady:
bijenkorf mag je ook met hoofddoek, h&m, schoonmaak kan idd via uitzendbureau je hebt zo werk joh
Ik ga even vacatures zoeken op internet,thanks!

14-12-2011, 21:58
Die vacatures zijn echt vaag.. 1. je moet ervaring hebben. 2. de functie is meer dan alleen schoonmaker zijn..
Ik bel die uitzendbureaus morgen gewoon op.. Of moet ik beter langsgaan?

14-12-2011, 21:59

Citaat door HM-Freakjes:
Kruidvat is een goeie. Twee jaar terug is er een spier gescheurd in mijn rug door werken op een broodafdeling en sindsdien heb ik dus een jaar zonder werk gezeten omdat ik moest uitzieken en ondertussen werd ik ouder voor de supermarktbranche. Kruidvat is afwisselend werk toch? Denk je dat dat slecht zal zijn voor mn rug?
HM betaalt minimum, best slecht voor het werk wat je moetdoen ( hele dag staan en rennen )
Kruidvat is veel sjouwen met dozen en vullen, kassa , veel staan slecht voor je rug dus..maar betaalt beter dan h&M
Misschien moet je callcenter proberen?

14-12-2011, 21:59
Je kan ook v&d proberen..is afwisselend succes

14-12-2011, 22:03

Citaat door classy-babe:
HM betaalt minimum, best slecht voor het werk wat je moetdoen ( hele dag staan en rennen )
Kruidvat is veel sjouwen met dozen en vullen, kassa , veel staan slecht voor je rug dus..maar betaalt beter dan h&M
Misschien moet je callcenter proberen?


Citaat door classy-babe:
Je kan ook v&d proberen..is afwisselend succes
Thanks voor je reacties, lieverd !!!
Ik bel morgen eerst uitzendbureaus op en zie dan of ze een plekje hebben, insha Allah.

14-12-2011, 22:13
Ik ben ook koos werkloos, alllen een stuk ouder en kom ik uit de publieke sector.
Maar meid je woont in adam toch, nou zag ik vanmiddag tijdens een van mn zoektochten naar werk, wat wederom een uiteindelijk resulteerde in een niet geslaagde zoektocht.

maar ik zag dat ze wel een adm.baantje hadden voor studeneten voor 24 per week bij een bank, wie weet voor jou meid.

Su6 en inshallah vind je ook gauw iets.

14-12-2011, 22:16

Citaat door winter:
Ik ben ook koos werkloos, alllen een stuk ouder en kom ik uit de publieke sector.
Maar meid je woont in adam toch, nou zag ik vanmiddag tijdens een van mn zoektochten naar werk, wat wederom een uiteindelijk resulteerde in een niet geslaagde zoektocht.

maar ik zag dat ze wel een adm.baantje hadden voor studeneten voor 24 per week bij een bank, wie weet voor jou meid.

Su6 en inshallah vind je ook gauw iets.
Aahw jammer zeg! Insha Allah vind je gauw wat

Ik kan alleen 's avonds en in het weekend

14-12-2011, 22:48
callcenter?

14-12-2011, 22:51



Citaat door Manager30:
callcenter?
Ik heb geen ervaring in een callcenter. Ik wil het wel doen, hoor, alleen in de vacatures die ik via zoekbijbaan.nl, bijbanen.nl, randstad.nl, studentenwerk.nl etc ect vind, zie ik dat ze veel ervaring vragen.. En dan zitten er maar 3 tussen die in Amsterdam gevestigd zijn .

14-12-2011, 22:58

Citaat door HM-Freakjes:
Aahw jammer zeg! Insha Allah vind je gauw wat

Ik kan alleen 's avonds en in het weekend
Inshalla schat, want het maakt me PSYCHISCH inmiddels en ook radeloos om eerlijk te zijn.

Door een marokkaanse heks ben ik mn baan verloren die jaloerse heks vlak voordat ik een vaste aanstelling zou krijgen, inshallah zal allah swt haar straffen. Heb zo vaak de neiging gehad om haar op te zoeken en haar naam en achternaam hier te zetten wellicht kennen mensen van m.nl haar, maar dacht laat maar rabbi straft haar inshallah. Door haar zit ik nu in een rot situatie om eerlijk te zijn.

Door haar maak ik nu een mindere goede tijd mee om eerlijk te zijn, maar hmdl allah kbir.

14-12-2011, 23:29
Wat heeft ze dan gedaan winter?

Pagina's : [1] 2