Bekijk volle/desktop versie : eetkamerstoelen



14-12-2011, 15:32
wat vinden jullie van deze eetkamerstoelen met een hoogglans wit eettafel of een landelijke eettafel.

http://www.kwantum.nl/meubelen/stoelen/eetkamer/1323051

14-12-2011, 15:36


ik zou voor landelijk gaan maar als je een witte hoogglans neemt oogt het weer een stuk klassieker

14-12-2011, 15:46
ik kan geen leuke landelijke stoelen vinden, heb jij misschien pics zodat ik inspiratie op kan doen??

14-12-2011, 15:47
Ik vind ze erg mooi en klasiek.

14-12-2011, 15:53



Citaat door driyfa:
Ik vind ze erg mooi en klasiek.
vindt ik op zich ook heel sjiek staan met een kroonluchter met zwarte kap...en een hoogglans eettafel...
ik twijfel heel erg tussen alles strak en modern of alles landelijk..

14-12-2011, 16:04
jammer dat ze geen leder bekleding hebben..

14-12-2011, 16:06

Citaat door Pocahontas20:
jammer dat ze geen leder bekleding hebben..
das waar idd. zodra er vuil opkomt ben je gewoon de pineut met de vlekken, dat zit me ook beetje dwars.

14-12-2011, 16:08
klopt maar je kan ze miss laten inspuiten toch??
ik vind die stof mooier hoor daar niet van alleen ik heb een zwart leren bank en hoogglans witte meubelen moet alleen nog eetkamer stoelen uitkiezen en die zijn wel mooi...
maar wil alles t zelfde hebben dus dan moeten die stoelen ook van leer zijn of lederlook mag ook

14-12-2011, 16:19

Citaat door Pocahontas20:
klopt maar je kan ze miss laten inspuiten toch??
ik vind die stof mooier hoor daar niet van alleen ik heb een zwart leren bank en hoogglans witte meubelen moet alleen nog eetkamer stoelen uitkiezen en die zijn wel mooi...
maar wil alles t zelfde hebben dus dan moeten die stoelen ook van leer zijn of lederlook mag ook
of juist niet, is ook leuk.
niet alles moet hetzelfde zijn.
een mix oogt ook veel huiselijker.
basa7ha lieverd met je meubeltjes, nu ik nog
ik zit te denken aan donkergrijze stoffen bank of 3 en 2 zits met twee fauteille's erbij.
met deze eetkamerstoelen en hoogglans meubels.

14-12-2011, 16:26

Citaat door NoLoveNoCry:
of juist niet, is ook leuk.
niet alles moet hetzelfde zijn.
een mix oogt ook veel huiselijker.
basa7ha lieverd met je meubeltjes, nu ik nog
ik zit te denken aan donkergrijze stoffen bank of 3 en 2 zits met twee fauteille's erbij.
met deze eetkamerstoelen en hoogglans meubels.
hahaha ja ik wil t graag zo.. eettafel moet zelfde als salontafel alleen groter alles moet matchen en dan pas de decoratie die anders mag zijn...
ik ga nog even verder kijken , allahi3tik saha

grijze stoffen banken zijn mooi!!! als ik deze weg doe ga ik zeker voor grijze stoffen banken! succes hbiba

14-12-2011, 16:28

Citaat door Pocahontas20:
hahaha ja ik wil t graag zo.. eettafel moet zelfde als salontafel alleen groter alles moet matchen en dan pas de decoratie die anders mag zijn...
ik ga nog even verder kijken , allahi3tik saha

grijze stoffen banken zijn mooi!!! als ik deze weg doe ga ik zeker voor grijze stoffen banken! succes hbiba
jij ook lieverd sokran hbiba.

14-12-2011, 16:57
Mooie stoel!