Bekijk volle/desktop versie : 'Al Qaeda dreigt met aanslag in Amsterdam'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

14-12-2011, 15:18
'Al Qaeda dreigt met aanslag in Amsterdam'


De Amerikaanse organisatie Flashpoint, een onderzoeksbureau dat islamitisch extremisme wereldwijd volgt, meldt dat een zekere Ahsqar op een al Qaeda-website melding maakt van een mogelijke aanslag in Amsterdam.
Dit meldt Midden-Oosten journalist Harald Doornbos op zijn twitteraccount. Het Shamukhforum is een beruchte chatplek voor al Qaeda sympathisanten, en is meerdere malen onderuit gehaaald door hackers.

Volgens Flashpoint is 'Ashqar', een 'relatief onbekende figuur' op het Shamukhforum. De letterlijke tekst die gepost is, luidt: De vakantie komt eraan en zal worden verlicht met een kado van brigades der monotheisten.'

Flashpoint is een onderzoeksbureau gericht op de veiligheid in de wereld, met vestigingen in Londen en New York. Het bureau werkt voor onder meer het Amerikaanse ministerie van Justitie, het Amerikaanse Ministerie van Defensie, Scotland Yard en het Internationale Hof van Justitie in Den Haag. (Redactie)
[Een tweet van Flashpoint]

http://www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterdam/article/detail/3076515/2011/12/14/Al-Qaeda-dreigt-met-aanslag-in-Amsterdam.dhtml


VOLG DE LINKS IN HET ORIGINELE ARTIKEL

14-12-2011, 15:48


Alhoewel ik dit in twijfel trek of dit inderdaad waar is staat het los van het feit dat het best logisch is als ze een aanslag zouden plegen. Nederland verwacht toch niet dat ze even families kunnen uitroeien en Moslims kunnen vermoorden zonder daar de mogelijke gevolgen van mee te maken?

14-12-2011, 15:55
Je bedoelt: Joden dreigen met aanslag in Amsterdam. Shamukh klinkt ook veel als in het joodse woord voor een dom persoon. En het is een jood die het verkondigt, Evan Kohlmann. Joden zijn ook de enige die een hekel aan kerst hebben, in Amerika proberen ze kerstbomen uit winkelcentrums te krijgen en dat soort dingen.

14-12-2011, 15:59
Waren het ook niet die Brooklyn joden zoals Joseph Cohen op deze "Shamukh" website die de South Park makers bedreigde als ze de profeet zouden afbeelden?

http://www.guardian.co.uk/tv-and-radio/2010/apr/22/south-park-censored-fatwa-muhammad

14-12-2011, 16:00


Natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!

pak het ajaxstadion dan maar

14-12-2011, 16:07
Het doel van terrorisme is angst en het lukt deze joden aardig goed gezien de reacties op het internet.

14-12-2011, 16:52

Citaat door vandongen:
als dat gebeurd in amsterdam dan voorspel ik een winst voorde pvv , van ongekende omvang.dan word wilders de grootste partij.
ja en ? ik schijt op de pvv letterlijk .


en er gaat niks gebeuren. want ze willen ons bang maken.

als er iets gebeurd dan zal het een gekke tokkie zijn die tristan na doet ofzo .

14-12-2011, 16:58

Citaat door vandongen:
kiwie dont be so stupid that your brain falls out''
knokken ?

14-12-2011, 17:10

Citaat door vandongen:
als dat gebeurd in amsterdam dan voorspel ik een winst voorde pvv , van ongekende omvang.dan word wilders de grootste partij.
Dat valt nog maar te bezien, uiteraard kan Wilders daags na zo'n aanslag de stekker uit het kabinet willen trekken, maar het staat de overige partijen vrij om zonder verkiezingen een nieuwe kabinetsformatie te beginnen. Dan kunnen ze 2 jaar rekken, waardoor de PVV weer veel van de aanslag-winst verliest.

14-12-2011, 17:12

Citaat door Abjectief:
Dat valt nog maar te bezien, uiteraard kan Wilders daags na zo'n aanslag de stekker uit het kabinet willen trekken, maar het staat de overige partijen vrij om zonder verkiezingen een nieuwe kabinetsformatie te beginnen. Dan kunnen ze 2 jaar rekken, waardoor de PVV weer veel van de aanslag-winst verliest.
de pvv heeft niks te zeggen. we hebben europese wetten gemaakt na de 2de wereld oorlog.

14-12-2011, 17:16

Citaat door kiwie:
de pvv heeft niks te zeggen. we hebben europese wetten gemaakt na de 2de wereld oorlog.
waarom maken de mokro-mytyltes zich dan druk om Wilders?

Salami.

14-12-2011, 17:19

Citaat door Haatkaas:
niet zo dom lullen man
hou je mond 2derangs burgertje in eigen land.

14-12-2011, 17:21



Citaat door il-brains:
waarom maken de mokro-mytyltes zich dan druk om Wilders?

Salami.
vraag het ze . ik ben geen mocro .

14-12-2011, 17:24

Citaat door HassanGassan:
Omdat ze in hun broek poepen. Sinds gisteren voelen mensen zich stukken onveiliger met moslims om hun heen. dank je wel Nordin voor de extra stemmen die PVV nu gaat krijgen. mensen die nog twijfelde zijn nu 100% om
dat denk ik niet. ik woon in een wijk met marokkanen en zwarten en hun zijn daar de baas. ik als blanken voel me wel veilig daar . omdat ik met ze praat en vaak mijn brood en groenten bij hun winkels koop . lekker goedkoop . de nederlanders zijn juist bang . die komen nooit buiten hier . alleen om te gaan werken of snel de auto in te stappen .

14-12-2011, 17:39

Citaat door HassanGassan:
het is "zij zijn daar de baas"

de baas van wat trouwens? Oh wacht van een achterstandswijk waar ik mijn dooie rat nog niet eens wil begraven.

jagemendeli jagemendeli jagemendeli ahaig ahaig ahaig
daar durf jij niet te lopen hoor .


we hebben ook een wijkagent en veel politie op de fiets .

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19