Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ervaringen Global Keratine



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

14-12-2011, 10:57
Hoi dames,

Ik heb bij groupon.nl voor een prikkie een GK behandeling gekocht. 79 euro om precies te zijn, normaal kost het 225 euro bij de kapsalon waar ik de behandeling zal ondergaan.

Ik heb net gebeld met de kapsalon en ik heb een afspraak gemaakt voor januari.
Nu is mijn vraag???
Wat zijn de ervaringen van dames die ook zijn kertaine behandeling hebben gehad? Ik heb zelf krullen en wat ik heb begrepen dat je je krul behoudt. Klopt dit?

14-12-2011, 11:33


Heb je geinformeerd naar het product die ze in de keratine gebruiken.

14-12-2011, 12:30
Ja. Ze gebruiken het merk Global Keratin

14-12-2011, 13:26
Niemand ervaring hiermee?

14-12-2011, 13:36


Ik wil het ook wel weten

14-12-2011, 16:59
Je hebt 2 soorten keratine behandelingen. 1tje maakt je haar stijl en hersteld tegelijk en de ander hersteld alleen maar je behoudt je natuurlijk structuur (in jouw geval dus krullen). heb het zelf niet gedaan maar ken een meisje die het wel heeeft gedaan en haar haar is zooo mooi geworden. Blijft er nu al best lang in zitten. Alleen zij heeft die waar je haren stijl van worden maar ze herstellen beide je haar dus ga er vanuit dat die andere ook mooi zal uitpakken. kan je geen voor en na foto maken? ik wil namelijk dezelfde keratine behandeling als jij gaan doen

14-12-2011, 19:03

Citaat door sher:
Je hebt 2 soorten keratine behandelingen. 1tje maakt je haar stijl en hersteld tegelijk en de ander hersteld alleen maar je behoudt je natuurlijk structuur (in jouw geval dus krullen). heb het zelf niet gedaan maar ken een meisje die het wel heeeft gedaan en haar haar is zooo mooi geworden. Blijft er nu al best lang in zitten. Alleen zij heeft die waar je haren stijl van worden maar ze herstellen beide je haar dus ga er vanuit dat die andere ook mooi zal uitpakken. kan je geen voor en na foto maken? ik wil namelijk dezelfde keratine behandeling als jij gaan doen
Ow dat is een goed idee! Ik zal fotos maken. Ik heb de kapster gemaild, en Global Keratin maakt niet stijl.

14-12-2011, 22:29
Dag Ladys..

Ik heb het zelf nog niet gedaan, maar het schijnt niet schadelijk voor je haar te zn.
en je haar word mooi styl, ik ken ene paar mensen die het hebben gedaan het is echt de moeten waard.
In utrccht op de amsterdamse straat weg heb je een marokkaanse kapsalon die dat doet.
de 1e behandeling kost maar 150 euro met schampoo en condioner kost het 200 euro.
voor de 2e behandelingen of meerder keren in de toekomst betaald je de volle prijs van 300 euro dacht ik.
het is zeker een aanrader een vriendin van myn heeft gedaan.
maar pas op! er zn verschille de soorte keratines, braziliaanse keratine global keratine dus weet aan welke je geld uitgeeft.
De keratin op de amsterdamse straaweg is de keratine wat je haar stylt, de brezaliaanse keratina haal alleen de pluis uit je haar weg.
de kapper heeft chic en beauty.

veeel su6 xxx

16-12-2011, 15:19
Dag Driyfa en overige dames,

Ook ik ging voor keratine behandeling vanGK naar mijn kapper. Hij had deze echter vervangen(teveel klachten) door een nieuw merk Keratherapy. Daar hij heel enthiousast over de resultaten was, hiervoor gekozen. Het fijne van een Keratherapy treatment is dat je kunt kiezen hoe stijl je het wilt hebben. Hoe korter de inwerktijd(10min - 30 min max) van de keratine hoe meer slag(krul) je houd. Verder is het een wash out behandeling. Ik ging na 2 1/2 uur helemaal klaar met prachtig haar de deur uit. Echt super!!
Ik ben nu een maand verder en het zit nog steeds super. Wel gebruik ik meegeleverde shampoo en conditioner van Keratherapy.

16-12-2011, 17:21

Citaat door pluutje:
Dag Driyfa en overige dames,

Ook ik ging voor keratine behandeling vanGK naar mijn kapper. Hij had deze echter vervangen(teveel klachten) door een nieuw merk Keratherapy. Daar hij heel enthiousast over de resultaten was, hiervoor gekozen. Het fijne van een Keratherapy treatment is dat je kunt kiezen hoe stijl je het wilt hebben. Hoe korter de inwerktijd(10min - 30 min max) van de keratine hoe meer slag(krul) je houd. Verder is het een wash out behandeling. Ik ging na 2 1/2 uur helemaal klaar met prachtig haar de deur uit. Echt super!!
Ik ben nu een maand verder en het zit nog steeds super. Wel gebruik ik meegeleverde shampoo en conditioner van Keratherapy.


Hallo Pluutje,

Als je kan kiezen hoe stijl je haar wordt dan zit er toch iets in wat chemisch is. Van natuurlijke keratine wordt je haar niet stijl maar pluisvrij en minder frizz. Ik wil alleen dat mijn haar minder droog is en pluisvrij dan ben ik al super tevreden.

16-12-2011, 18:26
ik heb twee weken geleden deze behandeling gedaan helaas zie ik geen verschil. heb krullen en die heb ik gelukkig nog steeds maar me haar is nog even pluizig.

16-12-2011, 19:53

Citaat door lady0101:
ik heb twee weken geleden deze behandeling gedaan helaas zie ik geen verschil. heb krullen en die heb ik gelukkig nog steeds maar me haar is nog even pluizig.
Ga terug naar de kapper! Heb je ook Global Keratine gedaan?

16-12-2011, 20:52


Ik was er eerst zelf ook heel tevreden over, maar ik denk eerder dat het de shampoo en conditioner waren die het meeste werk hebben gedaan. Nadat die op zijn gegaan bij mij, heb ik mijn pluizige en droge haar weer terug gekregen.

16-12-2011, 20:56

Citaat door FattyFatima:
Ik was er eerst zelf ook heel tevreden over, maar ik denk eerder dat het de shampoo en conditioner waren die het meeste werk hebben gedaan. Nadat die op zijn gegaan bij mij, heb ik mijn pluizige en droge haar weer terug gekregen.
Straks heb ik dat ook

16-12-2011, 21:00

Citaat door driyfa:
Straks heb ik dat ook
Ik wisselde af en toe gewoon van shampoo en dan zag je echt duidelijk verschil. Het grappig is ook dat je die shampoo en conditioner er meestal gratis bij krijgt, volgens mij omdat je anders nauwelijks verschil ziet. Je moet even kijken of je die shampoo en conditioner er bij krijgt, dan zou ik het wel doen. Dan heb je als het ware 50 euro voor de shampoo en conditioner betaald en 29 voor de behandeling. Baat het niet dan schaad het in ieder geval niet zo veel.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6