Bekijk volle/desktop versie : Dit valt de laatste tijd wel erg op............



Pagina's : [1] 2

14-12-2011, 10:19
ik zou graag willen weten waarom de meeste marokaanse meiden voor een turkse man of een koerd kiezen om mee te trouwen??? omdat ze meer geld bezitten of zijn ze beter dan de marokaanse mannen.
zijn de marokaanse mannen in deze tijden afgeschreven.
zolang het een moslim is is het in de islaam gewoon goed gekeurd hoor... daar bedoel ik niets mee.
ben alleen nieuwschierig waarom je hiervoor kiest..

14-12-2011, 10:21


Ik ken ze niet!

14-12-2011, 10:26
walleh dit is geen geintje...ik meen het.
als het goed is heeft vorige week in rotterdam nog een bruiloft plaats gevonden.
ik denk dat er mensen zijn die wel weten wie ik bedoel.

14-12-2011, 10:41
Koerden heb ik nog niet eerder gehoord, wel turken. Maar goed, that's there business. Zolang ik maar met een marokkaan eindig insha'Allah.

14-12-2011, 10:43



Citaat door fonkel:
walleh dit is geen geintje...ik meen het.
als het goed is heeft vorige week in rotterdam nog een bruiloft plaats gevonden.
ik denk dat er mensen zijn die wel weten wie ik bedoel.
Dus dit is de reden waarom het je nu zogenaamd 'opvalt'. Want zelf ken ik er niet zoveel.

14-12-2011, 10:45

Citaat door fonkel:
walleh dit is geen geintje...ik meen het.
als het goed is heeft vorige week in rotterdam nog een bruiloft plaats gevonden.
ik denk dat er mensen zijn die wel weten wie ik bedoel.
Je begint in ieder geval als de turken te zweren. Dus je zal je vast wel thuis voelen bij een turk

14-12-2011, 10:46
En je had het over moslims? De meeste turken (99%) en koerden (99,9%) beschikken over zo'n zwakke Imaan dat als ze moeten fietsen dat ze een week niet meer vasten in de Ramadan. En dan wil ik nog niet beginnen over hun rokende vrouwen en hun onthaarde borstkassen ( Voornamelijk koerden )

14-12-2011, 10:49
gebruiken wij het woord wallah niet meer dan.....en nee ik heb niets met turken...ik ken eerder een paar marokaanse vrouwen met een turkse partner. en toevallig hoorde ik van iemand die uitgenodigd was in rotterdam voor een bruiloft.
nogmaals ik heb niets optegen.

14-12-2011, 11:00

Citaat door fonkel:
gebruiken wij het woord wallah niet meer dan.....en nee ik heb niets met turken...ik ken eerder een paar marokaanse vrouwen met een turkse partner. en toevallig hoorde ik van iemand die uitgenodigd was in rotterdam voor een bruiloft.
nogmaals ik heb niets optegen.
Wat is jouw afkomst?

14-12-2011, 11:07

Citaat door Wachtkamer:
En je had het over moslims? De meeste turken (99%) en koerden (99,9%) beschikken over zo'n zwakke Imaan dat als ze moeten fietsen dat ze een week niet meer vasten in de Ramadan. En dan wil ik nog niet beginnen over hun rokende vrouwen en hun onthaarde borstkassen ( Voornamelijk koerden )
Dat is echt onzin. En dat weet jij ook.
Ik ken een groep Marokkaanse meiden die met turken zijn geëindigd, nou geloof me. Die belijden de islam beter dan voorheen.

Rotte appels heb je overal, en wij Mgharba moeten eens ophouden met discrimineren.

14-12-2011, 11:09
Wat een vraag.
Waarom wordt dat nooit gesteld als je voor een Marokkaan gaat?

Waarom moet het altijd om geld gaan waarom nemen jullie dat altijd als voorbeeld terwijl er honderdn redenen daarvoor kan zijn? Pff
Laat die mensen toch ze doen toch niks verkeerd misschien zien ze wat in de mensen wat ze bij onze mgharba niet zien.

14-12-2011, 11:12

Citaat door Boswachtster:
Dat is echt onzin. En dat weet jij ook.
Ik ken een groep Marokkaanse meiden die met turken zijn geëindigd, nou geloof me. Die belijden de islam beter dan voorheen.

Rotte appels heb je overal, en wij Mgharba moeten eens ophouden met discrimineren.
Dat zou welliswaar best kunnen dat ze goed zijn geeindigd. Ik zeg enkel aan de hand van wat ik zie..

Ik discrimineer niemand.. Het is me gewoon opgevallen dat Turken en Koerden af en toe eigen baasje spelen in het leven..

14-12-2011, 11:14


Geef mij maar een rotmarokaan, een andere ras, daar begin ik nooit aan InshAllaah

14-12-2011, 11:14
De laatste tijd valt het heel erg op dat Marokkanen conclusies trekken op basis van 1 geval wat ze hebben gezien.

14-12-2011, 11:18
oke ik weet voldoelde ik laat het wel hierbij. en het belangerijke is dat ze het goed met elkaar kunnen vinden ondanks de afkomst.

Pagina's : [1] 2