Bekijk volle/desktop versie : Winterdeprisieve mensen meldkamer!



14-12-2011, 09:40
ik heb zin om heel hard weg te lopen naar het bos. En ergens te zijn waar ik alleen ben op een berg, tussen de bomen. Just me en de wereld !

14-12-2011, 09:43


Het is eng in het bos...

14-12-2011, 09:44
Nella: wanneer ik deprisief bent niet hoor

14-12-2011, 09:47
Ik durf niet....depri of niet. Ik verstop me liever in mijn kamer. Met chocolade en mijn tv, telefoon uit.

14-12-2011, 09:51



Citaat door nella:
Ik durf niet....depri of niet. Ik verstop me liever in mijn kamer. Met chocolade en mijn tv, telefoon uit.
dat kan ook ja. Doe ik ook wel eens. Maar ben nu een dieetmens dus geen chocolade. eet niet meer zo graag als voorheen. Ook al voel ik soms dat me lichaam van binnen afsterft.

14-12-2011, 10:02

Citaat door highclassic:
dat kan ook ja. Doe ik ook wel eens. Maar ben nu een dieetmens dus geen chocolade. eet niet meer zo graag als voorheen. Ook al voel ik soms dat me lichaam van binnen afsterft.
Alles met mate, als je een keer chocolade neem is het niet erg. Als je dat elke dag doet dan wordt het een probleem.

Afsterft? Dat klinkt wel ernstig. Yek labas?

14-12-2011, 10:05

Citaat door nella:
Alles met mate, als je een keer chocolade neem is het niet erg. Als je dat elke dag doet dan wordt het een probleem.

Afsterft? Dat klinkt wel ernstig. Yek labas?
ik was vroeger echt verslaafd aan chocolade. Net als alberto van samsom en gert. Deed alles voor een blooker reepchocolade van de supermarkt. Kon er zo intens van genieten,

Ja heb last een spastische darmen. Het voelt aan alsof je een washand droogt wringt. Zo voelen me darmen dus dan aan.

14-12-2011, 10:10

Citaat door highclassic:
ik was vroeger echt verslaafd aan chocolade. Net als alberto van samsom en gert. Deed alles voor een blooker reepchocolade van de supermarkt. Kon er zo intens van genieten,

Ja heb last een spastische darmen. Het voelt aan alsof je een washand droogt wringt. Zo voelen me darmen dus dan aan.
Ahahahaha, alberto was wel veel afgevallen op een gegeven moment. Ik ben ook chocoholic....heel erg zelfs.

Allah i shafik.
Heb je een bepaald dieet wat je volgt? Met een spastisch darm moet je wel opppassen met wat je eet volgens mij.

14-12-2011, 10:21

Citaat door nella:
Ahahahaha, alberto was wel veel afgevallen op een gegeven moment. Ik ben ook chocoholic....heel erg zelfs.

Allah i shafik.
Heb je een bepaald dieet wat je volgt? Met een spastisch darm moet je wel opppassen met wat je eet volgens mij.
simpel gezegt; genoeg vocht, vezels en met structuur eten

14-12-2011, 10:24

Citaat door highclassic:
simpel gezegt; genoeg vocht, vezels en met structuur eten
Lijkt me best lastig...vooral als je een zoetekauw bent.

14-12-2011, 10:26

Citaat door nella:
Lijkt me best lastig...vooral als je een zoetekauw bent.
ja dat klopt. Ik beweeg me de laatste tijd als een gek ook nog eens om goed te voelen. Soms wint me deprisieve gevoel gewoon boven mijn trots.

14-12-2011, 10:34

Citaat door highclassic:
ja dat klopt. Ik beweeg me de laatste tijd als een gek ook nog eens om goed te voelen. Soms wint me deprisieve gevoel gewoon boven mijn trots.
Die momenten hebben we allemaal wel eens. Laat het niet domineren...

14-12-2011, 14:11



Citaat door nella:
Die momenten hebben we allemaal wel eens. Laat het niet domineren...
hoe bedoel je ?