Bekijk volle/desktop versie : ineens voelde ik iets in mijn broekzak vibreren, een liefdeverklaring bleek het te...



13-12-2011, 21:08
[
ik voelde iets in me zak vibreren, het was natuurlijk mijn gsm, ik heb nog steeds zo een oude telefoon die ouderwets vibreert. de nieuwe gsm's vibreren toch heel anders, met veel gevoel, passie en een beetje liefde voor de eigenaar. logisch natuurlijk, want die gsm's (smartphones) worden door hun eigenaar continu verwend, ze worden meer betast dan de eigenaar zijn eigen vrouw of haar eigen man zou kunnen betast. ze krijgen de volle aandacht, die vaak in combinatie gaat met een constant glimlach die maar niet van de face weg te halen is.

oke, even terug naar waar ik was, mijn gsm ging dus vibreren. het eerste wat ik dacht was "woow, welke schoonheid heeft mij in godsnaam gemist?" het is namelijk zo dat ik al maanden helemaal geen gsm contacten heb. mijn nieuwsgierigheid was te extreem, en ik hoopte natuurlijk heel stiekem dat het een persoon zou zijn die ik heel erg mis, zonder dat zij het weet, zo ben ik namelijk, ik laat nooit een andere merken, noch weten dat ik haar mis.

ik was op dat moment in de woonkamer, mijn vader bij mij in de buurt, dus deed ik alsof er niks aan de hand was. om niet op te vallen bleef ik gewoon onschuldig zitten tv kijken, terwijl mijn hele eigen ik aan het jeuken was om te kijken wie het zou zijn. toen kreeg ik mijn gouden kans, mijn vader vroeg me thee te gaan zetten, en natuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk gehoorzaamt elmotchou, uiteraard omwille van het smsje. ik wist niet eens wanneer ik in de keuken belandde, zo snel ben ik nog nooit in mijn bestaan geweest als het gaat om "papa gehoorzamen"

omdat ik nog steeds nie wil opvallen, ging ik eerst water in de waterkoker gooien, aangezet, toen pas ging ik er voor zitten in de keuken. ik ging eerst over me handen wrijven, beetje met me voeten op de grond trillende bewegingen maken, je weet wel, die bewegingen van "oeelala, spannend spannend"........ tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzz het was een smsje van Lebara, met de mededeling dat als ik 20 euro opwaardeer ik 50 euro tegoed krijg

ik haat lebara]

13-12-2011, 21:12


HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHHA eerlijk ik voel met je mee

13-12-2011, 21:16
Schrijf volgende keer een boek over je gebeurtenis.

13-12-2011, 21:21
dan zou ik het absoluut lezen

13-12-2011, 21:55


Waar is de liefde van je leven gebleven(je iphone)?

13-12-2011, 22:04
hahahaha nou je hebt mij iniedergeval echt laten lachen.

13-12-2011, 22:09
Hahahaha, leuke humor

13-12-2011, 22:16

Citaat door Strijdster_20:
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHHA eerlijk ik voel met je mee


waarom lach je dan zo hard als je met me mee voelt?
je moet juist tranen laten rollen over je big wangetjes, strijdster, geef me groen als teken van medeleven

Citaat door Darth.Vader:
Schrijf volgende keer een boek over je gebeurtenis.


nee, alleen bij minimaal 3 gebeurtenissen zou ik aan een boek kunnen beginnen
mits je me belooft dat jij er een koopt, en dat jij je familie vrienden collega's en alle kennissen overhaalt om ook eentje te kopen
anders koop jij voor een iedere eentje als kadeau

Citaat door qwerty23:
Waar is de liefde van je leven gebleven(je iphone)?


die liefde staat alleen aan als ik in de trein zit

Citaat door ParfumGeurtjee_:
hahahaha nou je hebt mij iniedergeval echt laten lachen.
mag ik aan jou ruiken?

13-12-2011, 22:31

Citaat door ELmotchou:



mag ik aan jou ruiken?
Nah, liever niet.

13-12-2011, 22:38

Citaat door ParfumGeurtjee_:
Nah, liever niet.


te laat
heb al aan jou geruikt
ik overweeg zelfs eentje te halen
al krijg ik vaak koppijn van parfum

13-12-2011, 22:42

Citaat door ELmotchou:
te laat
heb al aan jou geruikt
ik overweeg zelfs eentje te halen
al krijg ik vaak koppijn van parfum
Doen.

13-12-2011, 22:47

Citaat door ParfumGeurtjee_:
Doen.
ja, echt wel
heb 3 weken terug een parfum gekregen van een goeie vriend
die heeft hij gehaald uit zijn vaderland
ik deed een klein beetje op me linkerhand, so een sterk geurtje heb ik nooit eerder geruikt, 3 weken zijn voorbij, ik heb al zo vaak gedoucht, en het geurtje is nog steeds beetje licht te ruiken op mijn hand, het begint nu pas langzamerhand te verdwijnen

14-12-2011, 00:42


tof stukje man