Bekijk volle/desktop versie : Abdoe Khoulani: ”Zieke gezelschappen en doorgedraaide moslims!”



13-12-2011, 16:07
Abdoe Khoulani: ”Zieke gezelschappen en doorgedraaide moslims!” Partij van de Eenheid

Toen ik afgelopen woensdag via het eeuwenoude medium teletekst vernam dat zogenaamde extremistische moslims een bijeenkomst van de zieke Tofik Dibi en Irshad Mandji hadden verstoord, schudde ik oprecht het hoofd. Weer een groep doorgedraaide moslims die “Allah u Akbar” schreeuwend met eieren ging gooien naar een groep zichzelf hatende “moslims”. Weten deze gasten dan niet dat het gooien met eten haram is?

Neen, dit willen wij helemaal niet! Iedere keer als dit soort figuren met hun bekrompen acties de aandacht opeisen, dan kapen onze zichzelf hatende patiënten Dibi en Mandji het debat kinderlijk eenvoudig. Deze doorgedraaide moslims snappen niet dat in een beschaving de strijd op een beschaafde manier gevoerd moet worden, namelijk met het woord! De Profeet Mohammed Vrede Zij met Hem heeft ons geleerd om misstanden op drie manieren te veranderen, namelijk met onze handen, als dat niet lukt met de tong en als dat niet lukt met het hart! Nou de hand van de ordeverstoorders was niet echt een succes en dan is niemand meer geïnteresseerd in de tong…….. “Gematigde moslims zijn medeplichtig hieraan door er geen afstand van te nemen” bralde de Pakistaanse Canadese versie van de Muppets nog. Nou, namens de gematigde moslims (een moslim kan en mag slechts gematigd zijn): wij nemen er wel degelijk afstand van en wij nemen ook afstand van uw ziekelijke ideeën en goedkope marketingstrategieën mevrouw Mandji! Elke buitenlander die maar enigszins een boekje schrijft over de Islam, moet naar ons land afreizen om het te komen promoten en te verkopen als een waarheid. En iedere keer vinden dergelijke marketeers wel een loopjongen, deze keer in de vorm van een Tofik Dibi, die zichzelf als moslim ronduit haat en pleit voor hervorming van de Islam, die hij zegt aan te hangen. Tegen dat soort buitenlandse marketeers zeggen wij met een geïntegreerde stem: ga lekker terug naar uw eigen land en hervorm daar uw boel, maar laat ons Nederlandse moslims lekker met rust!

Wij zitten niet te wachten op uw trauma’s en levenservaringen die u weet ik veel waar hebt meegemaakt. Iedere keer word je er als geboren en getogen Nederlandse moslim helemaal “lijp” van dat een geflipte Iraniër als Afshin Ellian, een liegende Somaliër (of was het nou een Keniaan) als Ayaan Hirsi Ali en een doorgedraaide Pakistani als Mandji ons hier komen vertellen hoe wij de Islam moeten hervormen dan wel de rug moeten terugkeren. Het zou wat zijn zeg, dat buitenlanders uit allerlei verre landen Nederlandse atheïsten zouden komen vertellen hoe ze moeten volharden in ongeloof. Wij hebben hier onze eigen moskeeën, onze eigen geleerden en onze eigen geschriften, vaak nog in vlekkeloos Nederlands waar zelfs Geertje jaloers op zou zijn! Kortom, zoals Geert zegt, geen immigratie maar remigratie en te beginnen bij deze onruststokers die niet voldoende zijn ingeburgerd in onze samenleving om onze normen en waarden als Nederlandse moslims te kunnen bevatten. Zonder dure eieren of intimidatie door doorgedraaide moslims, pleiten wij er graag voor deze figuren een enkeltje thuisland te geven! En in de toekomst bij het binnenkomen eerst een Islamtoets in het Nederlands afleggen in het land van herkomst en pas bij een voldoende een visum afgeven.

En aangezien mijn goede vriend Fouad Sidali zich beledigd voelde door de term ziek gezelschap, eis ik voortaan de gastenlijst van deze enge bijeenkomsten van tevoren in te zien, zodat ik kan bepalen wie ik als ziek bestempel en wie niet. Bij voorbaat dank!

Abdoe Khoulani
Raadslid Partij van de Eenheid