Bekijk volle/desktop versie : The voice of Holland en Nora



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

13-12-2011, 14:07
[Ik volg het altijd, ik vind dat er een aantal goede zangers tussen zitten.
Mohiem, fagelopen vrijdag zat ik dus te kijken, en toen kwam het moment dat Nora het podium opkwam.

Effe serieus, al die tijd, al die iromijen die zijn komen zingen zagen er bedekt en vaak netjes uit.
Komt er weer een mocro op televisie en wat draagt ze? Een bh a3ibadeAllah en een broek die haar ass zo accentueert dat zelfs het beeldscherm bijna te klein werd.

]

Waarom altijd die mgharba waarom?

13-12-2011, 14:09


ik zeg toch marokkaanse wijven van nu zijn de meest versletterde soort (uitzonderingen daar gelaten)

13-12-2011, 14:11
Kon echt niet wat ze aanhad, haar vader zat gewoon in het publiek. Ik snap dat echt niet.

13-12-2011, 14:12

Citaat door Effe_serieus:
ik zeg toch marokkaanse wijven van nu zijn de meest versletterde soort (uitzonderingen daar gelaten)


En die vader die haar zat toe te juichen???


Citaat door INFINITYLOVE:
Kon echt niet wat ze aanhad, haar vader zat gewoon in het publiek. Ik snap dat echt niet.
Jaahh! Ik schaamde me gewoon in haar plaats.

13-12-2011, 14:13


Wat is het verschil tussen haar en de wijven die op koopavondjes hun lichaam showen ?! Ik weet het, zij doet tenminste iets aan haar carierre, of je het er nou mee eens bent of niet.. Like she cares

13-12-2011, 14:14
die vader is een zemmel. alleen als je zemmel bent sta je te juichen als je dochter zich als rkehba presenteert: als die vader mee leest: tazz ghek a jakzien

13-12-2011, 14:14

Citaat door onbeskoft:
Wat is het verschil tussen haar en de wijven die op koopavondjes hun lichaam showen ?! Ik weet het, zij doet tenminste iets aan haar carierre, of je het er nou mee eens bent of niet.. Like she cares
Je vergelijkt appels met peren. Ashmen carrière, zou er niet zo trots op zijn als ik met zo een carrière bezig was.

13-12-2011, 14:17

Citaat door onbeskoft:
Wat is het verschil tussen haar en de wijven die op koopavondjes hun lichaam showen ?! Ik weet het, zij doet tenminste iets aan haar carierre, of je het er nou mee eens bent of niet.. Like she cares


Jij hebt mijn topic dus totaal niet begrepen.


Citaat door Effe_serieus:
die vader is een zemmel. alleen als je zemmel bent sta je te juichen als je dochter zich als rkehba presenteert: als die vader mee leest: tazz ghek a jakzien


En hier gaan we weer.

13-12-2011, 14:18
zij zong al eerder in ischen groepje met korte rokjes zegma spice girls

13-12-2011, 14:18
Daarom wijven die de grootste koopavonden aandachtshoeren zijn reageren hier 't hardst. Let the girl do her thing. Het is ook nooit goed, altijd gezeik van wijven. Zoek dr nummer bel dr op en vertel wat je van dr vind.

13-12-2011, 14:20

Citaat door onbeskoft:
Daarom wijven die de grootste koopavonden aandachtshoeren zijn reageren hier 't hardst. Let the girl do her thing. Het is ook nooit goed, altijd gezeik van wijven. Zoek dr nummer bel dr op en vertel wat je van dr vind.
Of zijn het juist de meiden die zich aangesproken voelen en haar het hardst verdedigen? I wonder

13-12-2011, 14:20

Citaat door onbeskoft:
Daarom wijven die de grootste koopavonden aandachtshoeren zijn reageren hier 't hardst. Let the girl do her thing. Het is ook nooit goed, altijd gezeik van wijven. Zoek dr nummer bel dr op en vertel wat je van dr vind.
wat is jouw probleem ...laat ons haar afzeiken joh. ik moet nog 3 uur

13-12-2011, 14:21


Ik vind haar zo mooi! De eerste keer had ze een schattig jurkje aan!
Wat had ze aan dan, is het terug te zien?

13-12-2011, 14:21
Jou topic is heel goed te begrijpen, weer zo'n ''heiligert'' die oordeelt vanuit haar bankje. Maar wanneer wijven naar de stad gaan is het opeens wel normaal die gatenkont in een legging te duwen en met de bbtjes zwaaien. Vraag jezelf eens af waarom Marokkanen elkaar zo zwart maken, want je doet niks meer of minder.

13-12-2011, 14:23

Citaat door Tenderoni:
Ik vind haar zo mooi! De eerste keer had ze een schattig jurkje aan!
Wat had ze aan dan, is het terug te zien?
rtl gemist.nl en dan the voice of holland die audities terugkijken.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10