Bekijk volle/desktop versie : Wollah ik heb geen geluk in de liefde



Pagina's : [1] 2 3

11-12-2011, 16:03
Het is mij niet gegunt. Waarom als je iets heel graag wilt krijg je het niet.
Ik kom de juiste persoon maar niet tegen.

11-12-2011, 16:05


Het eerste is erin geloven.

11-12-2011, 16:05
omdat je je daar te veel mee bezig houdt.
liefde overkomt je zoek het niet op. dan kom je juist de verkeerde mensen tegen ja omdat zij niks te doen hebben en alleen lopen te spelen.

11-12-2011, 16:15

Citaat door 3isawia:
omdat je je daar te veel mee bezig houdt.
liefde overkomt je zoek het niet op. dan kom je juist de verkeerde mensen tegen ja omdat zij niks te doen hebben en alleen lopen te spelen.
Ik woon ergens waar het heel moeilijk voor me is. Ik ben altijd op het werk of thuis voor de rest help ik mijn moeder thuis.
Ik zie veel meiden in mijn omgeving trouwen die jonger dan mij zijn. Dat zijn echt de losse meiden. Is toch niet eerlijk.
Niet dat ik het ze niet gun, maar ik snap het niet. De jongens die wilden trouwen vind ik echt niet leuk. Ik word daar depri van.

11-12-2011, 16:16



Citaat door DEUGNIET:
Het eerste is erin geloven.
Heb ik toen gedaan, maar ik geef het echt op. Ik zal hier zowiezo nooit iemand tegenkomen en de tijd gaat supersnel.

11-12-2011, 16:17
Pfieuw, hier ga je toch niet op zweren? Weet jij veel wat Rabbi voor jou in petto heeft.

11-12-2011, 16:19

Citaat door Galaxaura:
Pfieuw, hier ga je toch niet op zweren? Weet jij veel wat Rabbi voor jou in petto heeft.
Ik weet het, maar je kunt beter altijd op jonge leeftijd trouwen, maar het is mij echt niet gegunt.
Toen ik 18 was vond ik 21/22 een mooie leeftijd. Toen ik 21/22 was vond ik 23 een mooie leeftijd en nu ga ik naar de 24

11-12-2011, 16:21

Citaat door maghrabia__:
Ik woon ergens waar het heel moeilijk voor me is. Ik ben altijd op het werk of thuis voor de rest help ik mijn moeder thuis.
Ik zie veel meiden in mijn omgeving trouwen die jonger dan mij zijn. Dat zijn echt de losse meiden. Is toch niet eerlijk.
Niet dat ik het ze niet gun, maar ik snap het niet. De jongens die wilden trouwen vind ik echt niet leuk. Ik word daar depri van.
je komt nu beetje hopeloos over, sorry dat ik het zeg. maar zo moet je niet denken. hou je lekker bezig met je werk en je moeder en wat goed voor je is en maak je nergens druk om. mazal madazek trein. op elk pannetje past een dekseltje.
je blijft heus niet alleen. geduld. en die losse meiden moet je niet naar kijken. laat gwn gaan joh.

11-12-2011, 16:22

Citaat door maghrabia__:
Heb ik toen gedaan, maar ik geef het echt op. Ik zal hier zowiezo nooit iemand tegenkomen en de tijd gaat supersnel.
Ik zei geloven in het geluk. Niet in het andere.

11-12-2011, 16:24

Citaat door 3isawia:
je komt nu beetje hopeloos over, sorry dat ik het zeg. maar zo moet je niet denken. hou je lekker bezig met je werk en je moeder en wat goed voor je is en maak je nergens druk om. mazal madazek trein. op elk pannetje past een dekseltje.
je blijft heus niet alleen. geduld. en die losse meiden moet je niet naar kijken. laat gwn gaan joh.
Ik zou het geweldig vinden om een jonge moeder te zijn. Ik vind het iets moois.
Ik ken sommige meiden in mijn buurt die rond de 30 zijn en nog niet zijn getrouwd.
ik denk dat ik ook zo zal eindigen :S Ik vind het niet eerlijk. Doe je niks krijg je niks.
Ga je los trouwen ze meteen

11-12-2011, 16:24
Misschien word je zo gepmd. Dan word je toch wel gelukkig in de liefde. Eind goed, al goed.

11-12-2011, 16:25

Citaat door 3isawia:
je komt nu beetje hopeloos over, sorry dat ik het zeg. maar zo moet je niet denken. hou je lekker bezig met je werk en je moeder en wat goed voor je is en maak je nergens druk om. mazal madazek trein. op elk pannetje past een dekseltje.
je blijft heus niet alleen. geduld. en die losse meiden moet je niet naar kijken. laat gwn gaan joh.
Ik zou het geweldig vinden om een jonge moeder te zijn. Ik vind het iets moois.
Ik ken sommige meiden in mijn buurt die rond de 30 zijn en nog niet zijn getrouwd.
ik denk dat ik ook zo zal eindigen :S Ik vind het niet eerlijk. Doe je niks krijg je niks.
Ga je los trouwen ze meteen

11-12-2011, 16:29



Citaat door maghrabia__:
Ik zou het geweldig vinden om een jonge moeder te zijn. Ik vind het iets moois.
Ik ken sommige meiden in mijn buurt die rond de 30 zijn en nog niet zijn getrouwd.
ik denk dat ik ook zo zal eindigen :S Ik vind het niet eerlijk. Doe je niks krijg je niks.
Ga je los trouwen ze meteen
sorry maar ik kan meiden zoals jij egt niet begrijpen.
weet jij wat qadar wa qodwat allah is?

11-12-2011, 16:36
Jij bent dus niet de enige

11-12-2011, 17:10
alles is mekteb komt goeddd nchallah

Pagina's : [1] 2 3