Bekijk volle/desktop versie : Kleding voor een sollicitatiegesprek en een hoofddoek



10-12-2011, 20:50
Salaamu alaykoum beste lezers,

Ik heb een vraag en hoop op hulp. Ik ben een persoon die over het algemeen casual gekleed gaat (binnen islamitische grenzen), maar je hebt van die momenten waarop je iets netter moet gaan....bijvoorbeeld voor een sollicitatiegesprek.
Nu heb ik hier en daar gezocht naar nette kleding, maar kan niet echt iets vinden wat in combinatie met een hoofddoek gaat. Een pak is erg mooi, maar zijn er ook blousjes die wat langer qua lengte zijn?? En zo ja, waar? En kunnen die ook met een pak gecombineerd worden of staat dat niet?

Hebben jullie foto's van hoe je gekleed kan gaan? Googlen kan natuurlijk, maar dan krijg ik alleen de korte rokjes en blousjes te zien....Wat doen jullie aan?

Hoop op positieve reacties!

Wa salaam

10-12-2011, 21:30


Je kan toch gewoon een pantalon aan met een jurkje over je bips? Vind dat op zich wel netjes. Succes.

12-12-2011, 16:21
Iets netter hoeft niet per se in pak te zijn... Ik zou niet te ver van je eigen kledingstijl afwijken. Jezelf neerzetten zoals je werkelijk bent.

But that's my opinion

12-12-2011, 20:20
Ik zag een keer een 'mouwloze' abaya en dan een net overhemd eronder.
Zag er heel leuk, classy en netjes uit!
UP voor jou.