Bekijk volle/desktop versie : Net zwanger en ongelofelijk misselijk dagelijks overgeven wie nog meer ??



Pagina's : [1] 2 3

10-12-2011, 20:35
Wie is ook erg misselijk de hele dag door en dagelijks overgeven ?

Ik weet dat het erbij hoort maar voel me zoooo beroerd Is het zo dat het na 12 weken overgaat ?

Liefs

11-12-2011, 18:12


hey meid , misselijkheid gaat wel weg of wordt minder zo met drie maanden zal je zien dat het minder wordt.
je moet maar zo zien je krijg er insallah iets moois van terug.
ik ben ook ongeveer zes weken zwanger .
ik voel me wel moe moe en nog eens moe denk dat misselijkheid binnenkort zal toeslanen ahahhah.
meid komt goed insallah.

11-12-2011, 19:10
me tooo, ben nu 8 weken zwanger en een paar dagen.. Ik ben een skelet geworden, heb medicatie gekregen als dit niet helpt moet ik aan t infuus.. Want niets blijft erin, geen eetlust, weloeeee... dacht dat zwanger zijn leuk was zei mijn man hahaahahah

05-01-2012, 17:18

Citaat door MissBabe:
me tooo, ben nu 8 weken zwanger en een paar dagen.. Ik ben een skelet geworden, heb medicatie gekregen als dit niet helpt moet ik aan t infuus.. Want niets blijft erin, geen eetlust, weloeeee... dacht dat zwanger zijn leuk was zei mijn man hahaahahah
Aawh wat erg voor je schat! Hoop dat je insha'allah snel beter wordt! Ik voel me erg misselijk en overgeven ook pff maar zoals iemand hier op de topic al heeft gezegd we krijgen er wat moois voor terug alhamdolah! Maar moet wel zeggen ben echt jaloerssss op de vrouwen die zwanger zijn en zich helemaaaal niet ziek voelen! Mijn buurvrouw is ook zwanger zij voelt letterlijk niks geen misselijkheid geen vermoeidheid en is nog steeds fit! Ik wil gewoon de hele dag in bed liggen!

Doe allemaal rustig aan komt helemaal goed insha'allah!

X

05-01-2012, 17:50


Ja dat hoort er allemaal bij, ik was kotsmisselijk totaan mn 18e week. Ik heb gewoon met kotszakken gelopen buiten..bleh!

08-01-2012, 17:25

Citaat door Norelyn:
Ja dat hoort er allemaal bij, ik was kotsmisselijk totaan mn 18e week. Ik heb gewoon met kotszakken gelopen buiten..bleh!
Ooh wat erg pff ik voel me echt totaaaal niet lekker! Het is voor een goed doel insha allah maar kan niet wachten tot ik weer gewoon
mezelf ben en alles kan eten en drinken zonder misselijk te worden!

Hoe gaat het nu met de dames ?

x

08-01-2012, 17:25

Citaat door Norelyn:
Ja dat hoort er allemaal bij, ik was kotsmisselijk totaan mn 18e week. Ik heb gewoon met kotszakken gelopen buiten..bleh!
Ooh wat erg pff ik voel me echt totaaaal niet lekker! Het is voor een goed doel insha allah maar kan niet wachten tot ik weer gewoon
mezelf ben en alles kan eten en drinken zonder misselijk te worden!

Hoe gaat het nu met de dames ?

x

08-01-2012, 17:44
Oei das jammer, ik heb helemaal nergens last van gehad behalve snel moe zijn...

NIks geen kwaaltjes, geen misselijkheid, geen braken..
Af en toe vraag ik me af of ik écht wel zwanger ben

Ik wens jullie heel veel sbar en een gezond voldragen zwangerschap...

08-01-2012, 17:58
Begin van mijn zwangerschap moest ik om de dag overgeven en daarna ging over tot elke dag. En dat tot 4 maanden.
Nu ben ik 20 weken zwanger en geef af en toe nog steeds over.

08-01-2012, 19:00
aahh heb het erg met je te doen meid! veel sbar hebben en weten waarvoor je het doet allemaal..Die misselijkheid is ontzettend vies! bij mij begon het met 8weken, werd zwakjes en ontzettend misselijk, ik hield niets binnen! met 12weken begon het alhmd over te gaan..ben nu 24weken zwanger en voel me alhmd top! nooit gedacht dat ik me beter zou voelen, was bang dat het 9maanden lang zou duren..

Inschallah zal het bij jou ook snel overgaan..eet wel de juiste dingen, ook al geef je veel over, ons lichaam maakt een reserve aan waardoor de juiste vitamientjes gwn binnenblijven indien je ze ook eet..dus veel fruit en groenten eten..tip: appels hebben me ontzettend geholpen, meteen na het overgeven appel eten en je voelt er niets meer van..maak verse shakes voor jezelf klaar, drink voldoende water..

goodluck meid! en heb veel geduld!

08-01-2012, 19:18
ahhhh ik ken het gevoel zo erg ik had he t vanaf week 8 tot veek 22 ofso was zo erggggggggggggg d8 dat ik dood ging,
sbar kom eg goed allemaal

08-01-2012, 21:05
Salaam dames heel erg bedankt voor jullie reacties..!

Wejoo ik lees hier dat het bij sommige tot wel de 20e week geduurd heeft! Pff ik hoop echt van harte dat ik bij de 12e week gewoon
weer mezelf kan zijn en me weer normaal kan voelen! Ik heb morgen insha allah mijn eerste echo ben heel zenuwachtig maar
ook bang dat er iets mis ofzo kan het niet helpen zo te denken!

Ik ben allergisch voor appels helaas anders zou ik die wel eten pff..! Hebben andere dames nog tips tegen de misselijkheid zodat we elkaar kunnen helpen daarmee ? Bij mijn vriendin hielpen zoetzure augurken hihi maar bij mij weer niet..!

X

08-01-2012, 21:55


Ik heb het nog steeds! Mij werd verteld dat het na 2 a 3 maanden zou verdwijnen

09-01-2012, 00:41

Citaat door GelukkigeParel:
Ik heb het nog steeds! Mij werd verteld dat het na 2 a 3 maanden zou verdwijnen
Aawh wat erg joh pff! Kan me echt niet voorstellen dat ik het nog zo lang moet door maken want dit is echt niet meer leuk! Maar Alhamd-oulilah elgair insha'allah het is voor een mooie wonder!

Allah ismehna men alwalidien echt waar!

Moge we ons insh'allah heel gauw weer beter voelen zodat we voor 100% kunnen genieten van onze zwangerschap..!

X

09-01-2012, 01:41

Citaat door Islam4me:
Oei das jammer, ik heb helemaal nergens last van gehad behalve snel moe zijn...

NIks geen kwaaltjes, geen misselijkheid, geen braken..
Af en toe vraag ik me af of ik écht wel zwanger ben

Ik wens jullie heel veel sbar en een gezond voldragen zwangerschap...
Ik heb Alhamdouilah ook nergens last van.. Insha Allah wordt deze zwangerschap net als toen bij mijn dochtertje. Toen had ik alhamdoulilah ook nergens last van.

Voor de dames die wel last hebben van kwaaltjes, insha Allah zal het snel overgaan en zo niet, als je baby er eenmaal is ben je alles vergeten. Dan heb je andere zorgen (slaaploosheid, overbezorgdheid, onzekerheid etc...)
Het is het allemaal waard. Alhamdoulilah dat we het mogen meemaken.

@Islam4me, wij zijn ongeveer even ver. Als mijn berekening klopt. Ben nog niet bij de vk geweest.

Pagina's : [1] 2 3