Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk DE TUINEN gezichtsverzorging: Zarqa of Sea-line?



10-12-2011, 17:19
Ik was gisteren bij de tuinen en zag..

2 verzorgingslijnen die mijn aandacht trokken, (vooral de black mud mask) omdat het zogenaamd natuurlijk is en geen chemishe dingen bevat. Ook omdat er dode zee mineralen inzitten die heel goed voor je huid schijnen te zijn. Ik heb vaak gelezen dat mensen die last hadden van acne en overstapten op een natuurlijke verzorgingslijn dat het overging. Het schijnt ook goed te werken bij eczeem, rode vlekken en schilfers.

heeft iemand ervaring met de producten van deze verzorgingslijnen? En voor de mensen die met beide ervaring hebben welke van de 2 is beter?



of


10-12-2011, 19:07


Ik heb alleen ervaring met Zarqa en raad de producten zeker aan. Ik gebruik zelf de Black Mud mask en shampoo´s van Zarqa.

10-12-2011, 20:19

Citaat door VisagisteFatima:
Ik heb alleen ervaring met Zarqa en raad de producten zeker aan. Ik gebruik zelf de Black Mud mask en shampoo´s van Zarqa.
Zitten er siliconen en sulfaten in de zarqa shampoo en how much?

10-12-2011, 20:59

Citaat door HOceima_:
Zitten er siliconen en sulfaten in de zarqa shampoo en how much?
Wel sulfaten, hoeveel geen idee.

10-12-2011, 21:53


Sea line...100% procent!...ik heb ook de masker gebruikt, momenteel gebruik ik de wasgel en dagcreme van Earth line, ik ga nooit meer wat anders gebruiken! De shampoo van Sea-Line zitten geen sulfaten in , geen siliconen, geen paraffine, gewoon echt natuurlijk! Alleen heb ik geen ervaring met de shampoo..Maar denk wel dat ie echt goed is, zitten mooie ingredienten in
Zarqa is niet 100% natuurlijk... Heb daar een keer een dagcreme van gebruikt, mn huid reageerde erg slecht op...

11-12-2011, 15:31
ok dankjewel dames, denk dat ik dan voor de meest natuurlijke ga. Sea-line it is

11-12-2011, 15:38
Zarqa vind ik echt 3 keer niks!! Heb altijd een super egale huidje gehad, weldra ik die blackmud mask ging gebuiken van Zarqa kreeg ik uitslag en onzuiverheden. Dat terwijl ik totaal geen gevoelige huid heb...

11-12-2011, 15:52

Citaat door Just-a-Female:
Sea line...100% procent!...ik heb ook de masker gebruikt, momenteel gebruik ik de wasgel en dagcreme van Earth line, ik ga nooit meer wat anders gebruiken! De shampoo van Sea-Line zitten geen sulfaten in , geen siliconen, geen paraffine, gewoon echt natuurlijk! Alleen heb ik geen ervaring met de shampoo..Maar denk wel dat ie echt goed is, zitten mooie ingredienten in
Zarqa is niet 100% natuurlijk... Heb daar een keer een dagcreme van gebruikt, mn huid reageerde erg slecht op...
wat is het verschil tussen de earth line en sea line?

11-12-2011, 18:16

Citaat door ladyislam:
wat is het verschil tussen de earth line en sea line?
sea line is gebaseerd zeezout van de dode zee.. en earth line op andere ingredienten, ingredienten van de aarde zeg maar haha, maar die is ook helemaal top!