Bekijk volle/desktop versie : Laptop pprobleem.



Pagina's : [1] 2

10-12-2011, 12:19
Als ik me laptop op slaapstand doe en ik ga hem dan weer gebruiken(ontgrendelen) dan krijg ik best wel een kleine beeld hoe komt dat?

ik heb het niet zozeer over de lettergrootte (inzoomen) maar die pagina is
gecentreerd en aan de linker en rechter zij lijn is die zwart?

Nou moet ik elke keer me pc aflsuiten en opnieuw starten wil ik een normale beeld krijgen..maar ik kan dat niet elke keer op zo'n manier doen want dan gaat me laptop kapot.


Iemand enig idee?

Barakalahoe fiek,


10-12-2011, 12:20



Citaat door islamwomen:
als ik me laptop op slaapstand doe en ik ga hem dan weer gebruiken(ontgrendelen) dan krijg ik best wel een kleine beeld hoe komt dat?

Ik heb het niet zozeer over de lettergrootte (inzoomen) maar die pagina is
gecentreerd en aan de linker en rechter zij lijn is die zwart?

Nou moet ik elke keer me pc aflsuiten en opnieuw starten wil ik een normale beeld krijgen..maar ik kan dat niet elke keer op zo'n manier doen want dan gaat me laptop kapot.


Iemand enig idee?

Barakalahoe fiek,

ctrl +

10-12-2011, 12:22
[B]salam mo3alaikom broeder thanks for helping. Maar zoals ik al zei ik heb het niet over in en uitzoomen de mijne staat gewoon op 100%.

ik bedoel iets anders.. me achtergrond zegmaar is niet helemaal zoals me beeldscherm maar tot de helft.. en dat heb ik bij alle paginas die ik bezoek.

en dat gebeurt altijd als ik slaapstand doe en dan weer erop ga.[/B]

10-12-2011, 12:26
Daar zijn laptop docking stations voor uitgevonden. Je kan misschien ook gewoon recht klikken op het bureaublad en "schermresolutie" kiezen, je kan dan kijk of je daar iets kan veranderen.


10-12-2011, 12:27



Citaat door IslamwOmen:
[B]salam mo3alaikom broeder thanks for helping. Maar zoals ik al zei ik heb het niet over in en uitzoomen de mijne staat gewoon op 100%.

ik bedoel iets anders.. me achtergrond zegmaar is niet helemaal zoals me beeldscherm maar tot de helft.. en dat heb ik bij alle paginas die ik bezoek.

en dat gebeurt altijd als ik slaapstand doe en dan weer erop ga.[/B]
Succes

10-12-2011, 12:27

Citaat door KEKEKEKEKE:
Daar zijn laptop docking stations voor uitgevonden. Je kan misschien ook gewoon recht klikken op het bureaublad en "schermresolutie" kiezen, je kan dan kijk of je daar iets kan veranderen.

ik begrijp die afbeelding niet wat bedoel je nou hiermee? volgens mij hebben we het beidde over iets anders
en wat is resolutie?

10-12-2011, 12:28
thanks sjourt

10-12-2011, 12:29


Uploaded with ImageShack.us

kyk dit bedoel ik..alleen helaas zie je die zijkanten niet..die zwart zijn. de middelste blz is dus niet zo groot als me beeld. de zijkanten zijn zwart??

10-12-2011, 12:31

Citaat door IslamwOmen:



ik begrijp die afbeelding niet wat bedoel je nou hiermee? volgens mij hebben we het beidde over iets anders
en wat is resolutie?
Ja laat maar.

10-12-2011, 12:34

Citaat door IslamwOmen:


Uploaded with ImageShack.us

kyk dit bedoel ik..alleen helaas zie je die zijkanten niet..die zwart zijn. de middelste blz is dus niet zo groot als me beeld. de zijkanten zijn zwart??
Wat is nu precies het probleem? Beter dan dit kun je hem niet krijgen

10-12-2011, 12:35

Citaat door sjourt:
Wat is nu precies het probleem? Beter dan dit kun je hem niet krijgen
Dat is het probleem nou juist.. hij laat die zij lijnen niet zien. ik zal het maar moeten tekenen om het duidelijker te maken
Maar eerst salaat Dohr.


10-12-2011, 12:39

Citaat door IslamwOmen:


Dat is het probleem nou juist.. hij laat die zij lijnen niet zien. ik zal het maar moeten tekenen om het duidelijker te maken
Maar eerst salaat Dohr.

Klik gewoon op het vierkantje naast het kruisje waarmee je de browser afsluit (helemaal rechtsbovenaan). lol.

10-12-2011, 12:43


Misschien staan je beeldscherminstellingen niet goed.

Rechtermuisklik eens op je bureaublad en ga dan naar "schermresolutie" of zoiets. Wat zie je in onderstaand scher,?


10-12-2011, 12:54

Citaat door BaasbovenBaas:
Klik gewoon op het vierkantje naast het kruisje waarmee je de browser afsluit (helemaal rechtsbovenaan). lol.


Zo dom ben ik echt niet hoor.

Citaat door led_zeppelin:
Misschien staan je beeldscherminstellingen niet goed.

Rechtermuisklik eens op je bureaublad en ga dan naar "schermresolutie" of zoiets. Wat zie je in onderstaand scher,?

[
eindelijk iemand die me snapt.
dit staat er:



Uploaded with ImageShack.us
-

Uploaded with ImageShack.us

10-12-2011, 12:56
De resolutie staat te laag. Je moet in dat bovenste scherm bij "resolutie" (waar nu 1024 x 768 staat) een hogere kiezen. Je moet er even een paar proberen en kijken welke goed is voor jouw beeldscherm.

Pagina's : [1] 2