Bekijk volle/desktop versie : De leeuwen van benelux Murtadeen exposed medemogelijk door sharia4holland en belgium



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

09-12-2011, 13:25
De leeuwen van benelux Murtadeen exposed medemogelijk door sharia4holland en belgium

De leeuwen van Benelux

[video]http://www.youtube.com/user/shariahtube[/video]

09-12-2011, 14:42



Citaat door TheMujahid:
De leeuwen van benelux Murtadeen exposed medemogelijk door sharia4holland en belgium

De leeuwen van Benelux

[video]http://www.youtube.com/user/shariahtube[/video]
"arramy" betekent niet "gooien", maar boogschieten... heeft niks met eieren te maken.

wanneer de verbale argumenten op zijn, krijg je zo'n reactie.

bovendien, als die jongens daar gingen zitten om te luisteren, wat doen ze dan met de ayah:
وقد نزل عليكم في الكتاب أن إذا سمعتم آيات الله يكفر بها ويستهزأ بها فلا تقعدوا معهم حتى يخوضوا في حديث غيره إنكم إذا مثلهم

"En in het Boek heeft Hij (Allah) aan jullie geopenbaard dat, wanneer jullie (iemand) horen die ongeloof pleegt in de aayaat van Allah en ermee spot, ZIT DAN NIET MET HEN TOT ZIJ OVER IETS ANDERS PRATEN. voorwaar, jullie zijn dan hun gelijken (als jullie blijven zitten)!!!!

09-12-2011, 15:21
SubhanAllah, ver weg zijn deze mensen van de tarbiyyah en ahlaaq die de Boodschapper van Allah sallallaahoe aleyhie wa sallam aan ons heeft geleerd.

09-12-2011, 15:31

Citaat door druppel20:
Ja?
werd de profeet niet boos VOOR de moslims en wanneer Islam beledigt werd?
rood werd zijn gezicht tog?
Ga kennis opdoen.

09-12-2011, 15:42


Zou Al-Maqdisi dit goedkeuren? Zijn brief die jullie vol trots op de website hadden geplaatst? Eieren gooien, schreeuwen en dan? Wat heb je nu bereikt? Dámn.

Jullie hebben zwaar behoefte aan tarbiya.

09-12-2011, 15:49
Salaam alaikoem,

Ik wil niet en zeer zeker het gedrag niet deze broeders NIET goedkeuren, en ik zou me niet met hun willen verglijken OP DAT GEBIED. We verschillen welliswaar van vele dingen, maar willen inschaAllah allemaal tevredenheid van Allah bereiken.

1 punt snap ik niet en inschaAllah is er iemand hier die het mij tenminste het wil uitleggen. We vallen met zn allen sharia4 belgium/ holland aan ( inclusief ikzelf, aangezien ik van oordeel ben dat ze een andere manhadj als ik bewandelen en dit niet de manhadj van salaf u salih is ) MAAR,


IK HOOR NIEMAND DIE DEZE VIEZE ONGELOVIGE AFVALLIGE CANADESE AANVALT. DAT ZIJ KAFIR IS MOET VOOR ELKE MOSLIM DUIDELIJK ZIJN LIJKT MIJ.


De broeders van sharia4 holland enco hebben fout gemaakt door zo te handelen, moge Allah hun leiden, MAAR DEZE VIEZE CADADEES DIE OOK NOG EEN LESBICH IS WORD DOOR NIEMAND BEKRITISEERD ONDER HET MOM: VRIJHEID VAN MENINGSUITING EN LIBERAAL ISLAM BULLSHIT.







MOGE ALLAAH HAAR EN HAAR SOORTGELEIKEN LEIDEN EN ANDERS DE BESTRAFFING VAN HUN BESPOEDIGEN.

09-12-2011, 15:51
Je hebt gelijk dat we zeker S4B kiezen wanneer het gaat om afvallige honden zoals Manji. In het openbaar horen we ook voor elkaar op te nemen maar dit is een discussie tussen moslims ONDERLING.

Geen kaafir die zich mengt in deze discussie.

09-12-2011, 15:58
Nu Halve Maan op tv met die vieze mannetje Fouad. Hij mag branden in de hel. Hij noemt S4B malloten maar hij heeft niet het lef om dezelfde mening te geven over Manji.

En dan zeurt hij over de tweet van Abdou toen hij Irshad Manji en Dibi een ziek gezelschap noemde.

Ik spuug op die Fouad.

09-12-2011, 15:59

Citaat door Mr_Bruinsma:
SubhanAllah, ver weg zijn deze mensen van de tarbiyyah en ahlaaq die de Boodschapper van Allah sallallaahoe aleyhie wa sallam aan ons heeft geleerd.
punt.

09-12-2011, 16:02

Citaat door RaiseUp:
Je hebt gelijk dat we zeker S4B kiezen wanneer het gaat om afvallige honden zoals Manji. In het openbaar horen we ook voor elkaar op te nemen maar dit is een discussie tussen moslims ONDERLING.

Geen kaafir die zich mengt in deze discussie.
Maar er zijn genoeg kafirs hier aanwezig, daarnaast zijn er genoeg mensen die partij kiezen voor die afvallige canadese hond omdat de media deze broeders kapot maakt en vele moslims hebben geen goed woordje over hun. We kennen hun fouten en we moeten proberen juist samen te werken en niet elkaar tegen we werken. Dat ze niet goed handelen horen we te melden en hun corrigeren omwille van Allaah, want deze broeders zijn geen idioten, en als we de media ondersteunen zullen vele zwakke moslims zich meer verenigd voelen met liberale moslims zoals tofik dibi zich noemt en die hond van ahmed marcous, die homo bar naast moskee wil plaatsen en het zo nodig vindt dat homo sex wordt geaccepteerd binnen moslim gezinnen hahahha....


ik kies zeker partij voor mijn broeders sharia4belgium, moge Allaah hun belonen voor hun goede daden, maar zeg er ook bij: Broeders, dit moet je oplossen zoals onze profeet moehammad vrede zij met hem het heeft gedaan en niet gaan spugen ( zoals de media dit hebben gezegd, ik geloof er niks van en niet met eieren gooien )

Als wij ze steeds zwart maken, zullen we niet samen 1 ummah zijn.
Ik kies openlijk partij en dat zijn mijn broeders sharia4belgium en 4 holland en welke andere moslim dat ook tegen de vieze kuffar en hypocrieten, MAAR broeders volg de sounna van moehammad vrede zij met hem en laat jullie niet misleiden door jullie woede en haar voor de ongelovigen die de spot met onze geliefde profeet vrede zij met hem drijven.

Moge Allah ons allen verrenigen.

09-12-2011, 16:05
ze kiezen een partij die schelden met "kanker homo''

laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!! We hebben al een voorbeeld DE PROFEET

09-12-2011, 16:08
'.. En bestrijdt kwaad niet met kwaad..'

'Spreekt tot hen met een goede toon en wedijvert in het goede'

En daar hoort die partij noch die scheldwoord bij!!

1 ieder die S4B steunt is gewn laag. Wat een propaganda, om misselijk van te worden.

SOENNAH WA 3ALI RASOELLILAAH.

09-12-2011, 16:11


De valse methodiek van Sharia4Holland - Shaykh Abu 'Umar Usaamah ibn 'Ataayaa al-'Utaybee

[video=youtube;xlqOc7YsPt8]http://www.youtube.com/watch?v=xlqOc7YsPt8[/video]


09-12-2011, 16:12
Ik breek je nek, SOUBAHANA ALLAH WA LA HAWLA WALLA QOEWATTA ILLA BILLAH

09-12-2011, 16:13
berispt..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8